חדשות הבצפר

זוהי השנה ה-12 בה נערך אירוע ה"פורטפוליו-נייט", בערים שונות בעולם. "הבצפר" של חברות הפרסום מצטרף לעשרות שותפים בינלאומיים המקיימים את האירוע, שנערך ב-21.5.2014 . כחלק מחתימת ההסכם לשיתוף פעולה בין הבצפר של חברות הפרסום לארגון העולמי ADC – ארטדיירקטורס קלאב, אירח "הבצפר" של חברות הפרסום את "הפורטפוליו נייט", שנערך בו זמנית בכל מדינות העולם ונועד להצגת תיקי עבודות ולגיוס עובדים. כמדי שנה בכל הערים הגדולות בעולם, נפגשים ארט דיירקטורים, קופירייטרים, אנשי קריאייטיב בתחום הדיגיטל ומעצבים צעירים ושאפתנים, עם מנהלי הקריאייטיב הבכירים מתעשיית הפרסום. במסגרת הערב נערך "ספידייטינג" שמטרתו לאתר את הכישרונות הצעירים הנמצאים בתחילת דרכם בתחום. למתמודדים ניתנת הזדמנות להציג את תיק העבודות שלהם בפני מספר מנהלי קריאייטיב, ליצור קשרים חדשים ולקבל עצות מועילות לשדרוג תיקי העבודות שלהם. בסוף הערב חלק מהמתמודדים עשויים למצוא את עצמם עם הצעת עבודה. כחלק מקידום האירוע הפיק "הבצפר", סרטון הזמנה להשתתפות בפורטפוליו נייט הסרט הופק עפ"י רעיון של משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי, בניהול קריאטיבי של טל פרלמוטר. בסרטון משתתפים אנשי קריאייטיב ממשרדי הפרסום בתפקיד עצמם. לינק לסרטון: https://www.youtube.com/watch?v=adwOcmpKgow&list=UUry99M-8aC0tU8hJYzZ66Lw האירוע יתקיים ב- 21 במאי ב "הבצפר" של חברות הפרסום בנמל ת"א, החל משעה – 17:00 ועד 22:00, בעלות של כ- 100 ₪ לכרטיס. מידע נוסף והזמנת כרטיסים דרך אתר האירוע . בין הערים המארחות את אירוע ה"פורטפוליו נייט" • אתונה, Bold Ogilvy & Mather • אוסטין, LatinWorks • בייג'ינג Ogilvy , • ביירות, Havas Worldwide Middle East • בוסטון, SapientNitro • בודפשט, Kirwoskiisobar & Umbrella • קייפ טאון, McCann • שיקגו, Chicago Portfolio School • דטרויט, Doner • דובאי, Havas Worldwide Middle East • יוהנסבורג, McCann Johannesburg • קנזס סיטי, VML • לוס אנג'לס, Team One • מיניאפוליס, carmichael lynch • מונטריאול, Tank • מומבאי Lowe Lintas India • ניו יורק Huge , • פריז • סאן פרנסיסקו academy of art university • שנגחאי Ogilvy , • סינגפור, , BatesCHI & Partners • תל אביב, Habetzefer Advertising School • טוקיו, Saatchi & Saatchi Fallon Tokyo • טורונטו, The Hive אנשי הקריאייטיב שינכחו באירוע: יורם לוי – שותף וסמנכ”ל קריאייטיב (ברוקנר נטע יער), איתי גרונר – סמנכ”ל קריאייטיב (ראובני פרידן), ניר פרח-מנכ”ל ) פוגל אוגלבי), מירן פיחמן – סמנכ”ל קריאייטיב) פוגל אוגלבי), שאול אלון- סמנכ”ל קריאייטיב (אזימוט), אורן בן נעים – מנהל קריאייטיב ( Y&R ) , משה סייקביץ’ – מנהל קריאייטיב ( Y&R), גיא בר – מנכ"ל משותף וסמנכ"ל קריאייטיב ( ( Y&R, יוסי וילנר – סמנכ”ל קריאייטיב (דחף אחד), טל פרלמוטר- סמנכ”ל קריאייטיב (שמעוני פינקלשטיין ברקי ), שחר פילר- סמנכ”ל קריאייטיב (דרורי שלומי(, בן סבר- סמנכ"ל קריאייטיב (גליקמן נטלר סמסונוב), שני גרשי – סמנכ”ל קריאייטיב (גיתם), דני יעקובוביץ'- סמנכ”ל קריאייטיב (גיתם) טל ריבן – סמנכ”ל קריאייטיב )אדלר חומסקי&ורשבסקי (,ערן טלמור- סמנכ”ל קריאייטיב (אדלר חומסקי&ורשבסקי), מוטי רובנשטיין- סמנכ”ל קריאייטיב (אדלר חומסקי&ורשבסקי), עידן רגב- סמנכ”ל קריאייטיב (אדלר חומסקי&ורשבסקי(, זיו מאירי- סמנכ”ל קריאייטיב (אדלר חומסקי&ורשבסקי), הדס ליבר- סמנכ”לית קריאייטיב (JWT), ערן בר יוחאי- סמנכ”ל קריאייטיב (ליאו ברנט – Leo Burnett (,סיגל עבודי- סמנכ”ל קריאייטיב (מקאן אריקסון), נדב פרסמן- סמנכ”ל קריאייטיב (באומן בר ריבנאי (, ערן ניר- מנהל קריאייטיב (באומן בר ריבנאי), גילי שחק- סמנכ”ל קריאייטיב (שטרית מדיה גרופ SMG), עוז בר נתן- Marketing Team Leader(Wix), ישראלה טל- Marketing Design Team Leader (Wix), גיל ביילין- מנכ"ל (הביילינים), אורי ביילין- מנכ"ל (הביילינים), יניב בן סימון-(ux team ledar(wix, ניר יוז-(ux studio manger (wix .

בתחום הפרסום ישנה כיום מגמת ביקוש נרחבת לאנשי קריאייטיב וארט דיירקטורים, בשל כך, הנחו משרדי הפרסום את "הבצפר" של חברות הפרסום לפתוח מסלול ארט דיירקשן ייחודי אשר יכשיר לעבודה ארט דירקטורים המתמחים בפרינט, טלוויזיה ודיגיטל. את הקורס פתח "הבצפר" של חברות הפרסום ו "מנטור" – המכללה לעיצוב גרפי, ניו מדיה וצילום. הקורס מועבר ע"י בכירי הארטדיירקטורים, המעצבים, מומחי הניו מדיה והתקשורת השיווקית בישראל ומאפשר תוך שנה וחצי להגיע להסמכת ארט דיירקטור לתעשיית הפרסום. הקורס נבנה תוך איזון מדויק בין לימודים תיאורטיים להתנסות מעשית, כדי להכשיר את בוגרי קורס לעבודה מהיום הראשון. הקורס ייפתח ביוני 2014, ניתן להירשם באמצעות הלינקים הבאים: לינק 1, לינק 2. "הבצפר" הוקם על ידי משרדי הפרסום המובילים בישראל ופועל למען העלאת הרמה המקצועית של העובדים בתעשיית הפרסום. במהלך שנות קיומו, הפך להיות המקור הסמכותי והמקצועי להכשרת עובדים לענף. אופן העברת התכנים בקורסים השונים מקנה לסטודנטים הזדמנות לעבוד על בריפים ולקוחות כמו במשרדי הפרסום. ב'הבצפר' קיימים תשעה מסלולי לימוד שונים ומידי שנה לומדים בו מעל ל-400 תלמידים העומדים בתנאי קבלה ומיונים של משרדי הפרסום. כ-70% מבוגרי הבצפר עובדים בענף הפרסום והשיווק. , Art Director’s Club נוסד בניו יורק ב-1920 והינה חברה ללא מטרת רווח ששמה לה כיעד לחבר, לעורר ולקדם רעיונות ברמה עולמית. ה- Art Director’s Club מתמקד במצוינות בתחום התקשורת החזותית ומעודד סטודנטים ואנשי מקצוע צעירים בתעשייה. ה- Art Director’s Club יוצר פורום הנותן לאנשי קריאייטיב מתחומי הפרסום, עיצוב גרפי ואינטארקטיב לחקור את הכיוונים של עולמות המדיה המתמזגים. לכתבה בynet לכתבה במאקו-mako לכתבה בוואלה לכתבה בnrg לכתבה בגלובוס לכתבה בכלכליסט לכתבה בallmag לכתבה באתר creatives

Be Sociable, Share!
    שינוי גודל גופנים