בוגרים

עובדים

הבצפר של חברות הפרסום והדיגיטל, מכשיר מדי שנה מעל 400 סטודנטים ב – 10 מסלולי לימוד, שכל אחד הוא מקצוע בתעשיית הפרסום, הדיגיטל והשיווק. הבצפר הוא המוסד הרב תחומי היחיד בישראל, בו הסטודנטים, עוברים לימוד והכשרה כמו בעולם האמיתי. הם מתרגלים עבודה בצוותים עם לקוחות אמיתיים ומייצרים עבורם פתרונות בתחומי האסטרטגיה, ניהול קמפיין, קראייטיב, הפקה, עיצוב ויחסי ציבור. בסיום הלימודים הם יוצאים לראיונות עבודה לאחר שתרגלו וחוו התנסות השקולה לסטאז', לכן אין זה פלא שיש לנו בוגרים עובדים ושלמעלה מ- 70% עובדים במקצוע אותו למדו בבצפר.

היא בסך הכל בת 25, בוגרת טרייה של קורס אסטרטגיה, שיווק ומיתוג (כמה טרייה? סיימה ***בהצטיינות!*** את הקורס ממש אתמול!), רמת השרונית במקור אבל תל אביבית בהווה, ובקילומטראז’ המפואר שלה הספיקה ללמוד עיצוב פנים ולהיות שלוש שנים בקבע - קבלו את שחף דובנוב רז!
.
“תמיד התעניינתי בעולמות הפרסום והשיווק וכששמעתי על הבצפר היה לי ברור שזה המקום ללמוד בו. הגעתי ליום הפתוח בשביל לעשות לעצמי סדר ולבחור קורס ללמוד, ובגדול התוצאה הייתה שרציתי להרשם לכל הקורסים,” משתפת שחף, “אז דיברתי עם יגאל (מנכ״ל הבצפר) והוא אמר לי ״מה הבעיה? תתחילי מההתחלה. תירשמי לאסטרטגיה ומשם תתקדמי.״
.
על הלימודים בבצפר מספרת שחף שהיו חוויה מדהימה בשבילה, “כל אחד מהמרצים שלנו הוא מקצוען אמיתי בתחומו. למדתי כלכך הרבה, הועשרתי במגוון רחב של תחומים וקיבלתי זווית הסתכלות חדשה ומעניינת על כל עולם הפרסום והשיווק. 
תוך כדי הקורס היו לנו כל מיני הרצאות על תפקידים בעולם הפרסום, ואחת מהן הייתה על תקציבאות. המרצה סיפרה לנו על מאפייני התפקיד, מה האתגרים בו ומה היתרונות בו, ואני ננעלתי על המטרה וידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות.”
.
ואכן, לקראת סוף הקורס, אבי קורנס שמנהל את הקורס יחד עם אורית גניס, המליץ על שחף ופתח לה את הדלת לריאיון בקבוצת פובליסיס. “עברתי את הריאיון עם המנהלת גיוס של הקבוצה ומשם התקדמתי לריאיון בגליקמן שמיר סמסונוב (משרד פרסום שיושב תחת הקבוצה). 
מכירים את זה שאתם נכנסים למקום חדש ומרגישים שהגעתם למקום הנכון? אז זה בדיוק מה שקרה לי בגליקמן. 
בשבוע הראשון שלי במשרד כבר הייתי ביום צילום עם משפיענים, ושבוע אחרי הקמפיין כבר היה תלוי על שלטי חוצות בכל הארץ. אין כיף כמו לנסוע למשרד בבוקר ולראות קמפיין שעשית על שלט ענק באיילון.”
.
על התפקיד מספרת שחף שהוא מעניין ומגוון, “ממש נוגע בכל התחומים. אמנם אני תקציבאית (או מנהלת תיק לקוח, מנהלת מותג או כל אחד מהשמות האחרים), אבל אני גם נמצאת בישיבות של קריאייטיב ואסטרטגיה, ואני מציעה הצעות, מעלה רעיונות ומביעה את דעתי.”
.
אם גם אתם מרגישים ששחף מוכשרת ואמביציוזית, ממש לא טעיתם, וזו הסיבה שהיא קפצה כיתה בלימודיה בבית הספר (עוד הרבה לפני הבצפר), ואנחנו ממליצים לכם בחום לעקוב אחרי הבחורה המבריקה הזו - כי מחכה לה עתיד מזהיר במיוחד, והיא גם משתפת הרבה דברים מהיומיום שלה בעבודה. אנחנו מבטיחים להישאר דודים-גאים במיוחד 🙂
.
@shahaf271
.
.
.
.
.
#מפרגניםלבוגרים #מהבצפרלתעשייה #grad_habetzefer
הוא בן 33, נשוי עם שלושה ילדים ומתגורר בעיר אלעד, ורגע לפני שחשבנו שהספרה “3” היא המוטיב המרכזי - נזכרנו שהוא בוגר מחזור 31 של קורס קופי ולא קורס 33 😉
קבלו את אוהד כהן, סמנכ”ל השיווק של רשת “נתח קצבים”!
.
עם סיום הקורס והצגת פרויקט שכלל צפרדעים ומטוסים משטרות כסף עבור הבורסה לניירות ערך, התחיל אוהד לעבוד כמנהל סושיאל במשרד פרסום בוטיקי המתמחה בעולם המזון והמסעדנות, וטיפל במסירות בלקוחות קטנים ואייקוניים כמו ‘פלאפל חתוכה’ דרך קצביות כמו ‘נתח קצבים’ שהיתה אז בתחילת דרכה עם שני סניפים בלבד, ועד לקוחות מוכרים יותר כמו רשת בית הפנקייק המקורי.
“לאחר קצת יותר משנתיים מפרות במשרד הפרסום סיימתי את דרכי ונפרדנו כידידים טובים, ועברתי לעבוד אצל אחד מהלקוחות איתם עבדתי - נתח קצבים, שמשך אותי אליו כסמנכ”ל השיווק של הרשת, לאחר שצמחה והתפתחה ודרשה אותי מבפנים.” 
ומאז, לאורך ארבע שנים ועד היום - הרשת ממשיכה לצמוח ולהתפתח, והקימה בשנת 2023 קונספט חדשני אורבני ומיוחד בצפון תל אביב (שבקרוב יתרחב לסניפים נוספים במרכזי הערים), ומונה כיום 13 סניפים מקריית שמונה ועד באר שבע. “ממש אתמול חגגנו בר-מצווה עם פתיחתו של הסניף ה-13, ואין גאים מאיתנו. כיום אני מטפל בחברה בכל ערוצי הפרסום השונים, מסושיאל, קריאייטיב ו-PPC,” מספר אוהד, “דרך ליווי מחלקת האונליין, יח”צ, ספקי מדיה, ועד ניהול מועדון חברים רשתי המונה כיום כ-200,000 חברי מועדון”
.
על הלימודים בבצפר מספר אוהד שזו היתה חוויה יוצאת דופן, “האווירה המיוחדת, האנשים הצבעוניים, מגיעים לשם אנשים שממש אוהבים את העולם הזה ומרגישים את זה בכל מפגש, עם רעיונות מדהימים, יצירתיות מתפרצת. למדנו איך לגשת לדברים, מה נדוש ומה נכון.
ואני מרגיש שהגעתי למקום שאני היום בזכות הקורס הזה שפתח לי את הדלתות לעולם השיווק והפרסום, שם צמחתי, שם התחברתי למה שאני אוהב - וכנראה גם בזכות עצמי 🙂 “
.
אגב, באחד מהשיעורים בקורס קופי התבקשו הסטודנטים להמציא סיפור ילדים, ואוהד, עוד לפני שנולדו ילדיו, כתב סיפור על עוזי החציל. כן כן, זה מגניב כמו שזה נשמע. “ככל שהתפתח הסיפור התאהבתי בו עוד יותר, מאז הספקתי לערוך אותו, לאייר ולהוציא אותו במהדורה מוגבלת - והיום הילדה הגדולה שלי קוראת אותו לילדה הקטנה שלי לפני השינה” - ואנחנו פה נשארנו נמסים מול הסיומת המתוקה הזו. תמשיכו לעקוב אחרי אוהד, אנחנו בטוח נמשיך.
.
@ohad_cohen_veze
.
.
.
.
.
#מפרגניםלבוגרים #מהבצפרלתעשייה #grad_habetzefer
היא בת 51, נשואה עם 3 ילדים, ומאז ומתמיד אהבה לחקור מגמות שונות, טרנדים שיווקיים מכל זווית - ואהבה מאוד לעסוק בשיווק. קבלו את אילנית הראל, בוגרת מחזור 32 של קורס תקשורת, יחסי ציבור ודוברות - בהצטיינות!
.
אילנית מעידה שכשנחשפה לרשתות החברתיות הבינה שיש בהן אופק כלכלי, והלכה ללמוד את הנושא. “סיימתי לימודי ניהול מדיה חברתית, פרסום בגוגל, שיווק דיגיטלי למנהלים, עיצוב ומיתוג במדיה החברתית ולצד העסק שפתחתי בניהול מדיה לעסקים למעלה מעשור, ניהלתי את הפרסום והשיווק של המרכז הקהילתי ביישוב בו אני גרה במשך 6 שנים.”
.
לאחר מכן החליטה להמשיך ללמוד ולהתפתח, והגיעה לעולם הדוברות ויחסי הציבור שמשך אותה מאוד. “הבנתי שכדי לפתח עוד תחום אני צריכה לבחור בטובים ביותר וכך הגעתי ל”הבצפר”. פגשתי את תומר רוטליין מנהל הקורס וצללתי לתוך עולמות תוכן מרתקים, עם תכנית מרתקת, שבירת מוסכמות, חשיבה יצירתית ותשוקה למקצוע. לכל אורך הדרך התלבטתי מאוד אם לבחור בדוברות פוליטית או בדוברות של מותג צרכני.”
.
כיום אילנית מנהלת מחלקת תקשורת והסברה בעיריית אור יהודה, עובדת כתף אל כתף עם דובר העירייה, ומיישמת את כל מה שלמדה בקורס ואף מעבר לזה. “חשוב לי שגם הסטודנטים הבוגרים שמגיעים ללמוד יבינו שניתן להגיע להישגים בכל גיל. בקורס בו למדתי הרוב המכריע של חברי הקורס היו בגיל של הילדים שלי. יצא לי לנהל שיחות עם קמצוץ בוגרים וסטודנטים בני גילי שסיפרו שקשה מאוד להתחרות ברוח הצעירה של הדור הזה ולעמוד בקצב. אני ראיתי יתרון גדול בניסיון החיים, בבגרות האישית, בשיקול הדעת ובצימאון למידע והסתערתי על כל מכרז שנפתח. וזה הצליח. תודה ענקית על הליווי והעצות הטובות והמועילות”
.
ומה אנחנו חושבים?
אילנית היא אחת הנשים המרשימות, האמביציוזיות, החרוצות והיצירתיות, והיא מוכיחה פעם אחר פעם שבשבילה גם השמיים הם לא הגבול. 
.
@harelilanit
.
.
.
.
.
#מפרגניםלבוגרים #מהבצפרלתעשייה #grad_habetzefer
היא במקור מפרדס חנה אבל תל אביבית בהווה, בסך הכל בת 25 (אוטוטו 26, אבל גם אנחנו לא מאמינים לזה), וכבר הספיקה להתברג לאחד התפקידים הנחשבים אחרי שסיימה את לימודיה במחזור 40 של קורס אסטרטגיה, שיווק ומיתוג - קבלו את אחת הבוגרות האהובות ביותר שלנו, רוני קלמרו.
.
“הגעתי לתחום השיווק כי תמיד עניין אותי ביזנס ואנשים, ולחקור את הקשר ביניהם”, משתפת רוני, “מה קורה במוח של האדם שהוא מחליט לקנות משהו, או אפילו איך עסק יכול לגרום לאדם לשנות את המחשבה שלו בנושא מסוים וזה בדיוק מה שלומדים באסטרטגיות.”
רוני ביצעה בדיקות מעמיקות כשחיפשה את המקום הנכון עבורה ללמוד בו, “הבנתי שהבצפר הוא המקום היחידי שיוכל ללמד אותי את זה, ואם כבר ללמוד - אז מהטובים ביותר.”
.
כיום רוני מנהלת פרויקטים בGOAT תל אביב, משרד של יוצרי תוכן ומשפיענים מבית גיתם BBDO. “בזמן הלימודים בבצפר עבדתי בהייטק בתפקיד אחר שלא קשור לשיווק בכלל,” מספרת רוני, “ואבי קורנס (שמנהל את הקורס יחד עם אורית גניס) ראה בי הרבה יותר ממה שאני ראיתי בעצמי, ודחף אותי להתחיל לצבור ניסיון בתחום, וכך היה. החלטתי לצאת מכלוב של זהב כדי להתחיל לצבור ניסיון. הגעתי לGOAT מתוך הבנה שכלכלת משפיענים ויוצרי תוכן זו דרך שיווק חדשה, מתפתחת ורלוונטית לעידן שאנחנו חיים בו היום הרי מי שלא שם לא קיים ורציתי ללמוד את התחום הזה ולהתמקצע בו. ובכלל שיווק, זה מקצוע של אנשים, ואני אוהבת יותר מהכל אנשים!”
.
בעתיד רוני רואה את עצמה עוזרת לבעלי עסקים להתפתח ולצמוח, גם אישית וגם עסקית - “בסוף מאחורי כל עסק עומד אדם”, היא מוסיפה, “דרך שיווק מתאים ונכון לאדם שעומד מאחורי העסק, והעסק עצמו כמובן. זה המקום שממנו אני הגעתי לשיווק - ביזנס ואנשים.” 
.
רוני אוהבת להשתמש בדמיון וביצירתיות שלה כדי לחלום בגדול, ובתוכניות עבודה מסודרות ומאורגנות כדי להצליח להגשים את החלומות. “אני מאמינה שאפשר להגשים כל חלום בעזרת תוכנית עבודה טובה ומתאימה והדבר האהוב עליי הוא להגשים את החלומות של עצמי ואין יותר מספק מלעזור לאנשים להגשים את החלומות שלהם.”
.
רוני מתכננת בעתיד להתפתח גם כעצמאית - “כל מי שיחבור אליי, נמצא יחד את החלומות שלו ובעבודנה משותפת נצליח להגשים אותם!” 
.
(המשך בתגובה הראשונה)
@roni_kalamaro
צילום: אייל חלבי
.
.
.
.
.
#מפרגניםלבוגרים #מהבצפרלתעשייה #grad_habetzefer
הוא בן 36 ומתגורר בכפר יחזקאל שבעמק יזרעאל, ואחד מהדברים שהוא מאמין בהם זה הדמיון בין חינוך ופרסום, שמה שמחבר בין שני העולמות האלו הוא המפגש וההשפעה על האנשים - קבלו את אור ברוך, בוגר מחזור 12 של קורס PPC Master!

אור מספר על עצמו שהוא מפרסם דברים יפים, בעלי משמעות וחשיבות לאנשים. “אני מסייע ליוזמות חשובות להגיע לקהל הנכון ועוזר למותגים חברתיים לצמוח.
לא תמיד עסקתי בפרסום. לעולם הפרסום נכנסתי דווקא כאיש חינוך. בעברי הדרכתי, לימדתי וניהלתי מערכות חינוכיות מגוונות. 
בבסיסם, גם החינוך וגם הפרסום הם תהליכים של העברת מסרים. במסגרת החינוך, אנחנו מעבירים לתלמידים שלנו ידע, מיומנויות וערכים. במסגרת הפרסום, אנחנו מעבירים ללקוחות שלנו מידע על מוצר או שירות. 
כמפרסם, אני מאמין בכח ההשפעה הגדול שיש לי ומנסה לתעל אותו להביא עוד טוב לעולם.”
.
אור מספר שהניסיון שלו בחינוך נתן לו יתרון גדול בעולם הפרסום, “אני יודע איך לדבר עם אנשים, אני לומד להבין אותם, למדתי איך להסביר לקהל דברים מורכבים ואיך לגרום להם לרצות ללמוד.
אני משתדל להוות עבור הלקוחות שלי תחנה אחת. לתת להם את כל שירותי הפרסום שנדרשים עבור העסק שלהם. לכל פרוייקט אני בונה צוות מותאם שמורכב משותפים/אנשי מקצוע שצירפתי אלי לאורך השנים.”
.
על החוויה של הלימודים בבצפר מספר אור: “הבצפר היה מבחינתי השקעה לטווח ארוך. נסעתי כל שבוע מעפולה דרך הפקקים כי ידעתי שאני מקבל פה משהו שילך איתי דרך, והיסודות שלמדתי בבצפר מלווים אותי עד היום בהתפתחות המקצועית שלי.”
.
אור מתמחה בקמפיינים ממומנים בדגש על סושיאל ובבניית אסטרטגיית פרסום, ומספיק מבט קצר על האתר שלו כדי לראות את מיטב הפרוייקטים שהוביל. ממליצים לכולכןם!
@or_baruch_new
.
.
.
.
.
#מפרגניםלבוגרים #מהבצפרלתעשייה #grad_habetzefer
היא מתל מונד ובסך הכל בת 22, והספיקה כבר לצמוח ולהתפתח ברשת בתור בלוגרית תיירות >> @travelwithshani_ ואולי לא ידעתם, אבל היא מכורה ל”חברים” ובכלל אוהבת מאוד קולנוע ותיאטרון, צמחונית כבר 9 שנים ומאוד אוהבת בעלי חיים - קבלו את שני פרץ, בוגרת מחזור 17 של קורס ניהול תוכן ברשתות החברתיות!

שני מספרת שתמיד אהבה לצלם וליצור סרטונים, “הכי אהבתי שאנשים התחברו ואהבו את התוכן שלי ודי מהר הבנתי שבזה אני רוצה לעסוק בחיים שלי. על הבצפר שמעתי רק דברים טובים , רציתי ללמוד מהטובים ביותר.”
.
“בקורס עצמו הכל הרגיש נכון,” משתפת שני, “אני לא בן אדם שאוהב ללמוד ופתאום גיליתי את הצד הזה בי, רציתי להגיע לכל שיעור ולרכוש כמה שיותר ידע, הבנתי שצדקתי וזה המקצוע שלי.”
.
שני אוהבת את החופש ליצור ומצטיינת בסיטואציות שיש לה יד חופשית ליצור תכנים שהיא מתחברת אליהם, ומעידה על עצמה שהיא אוהבת מאוד לצלם ולערוך. אחרי שסיימה את הלימודים בבצפר, התחילה לעבוד כמנהלת שיווק של מותג המשקפיים XRAY, וכיום היא מנהלת סושיאל ויוצרת תוכן במשרד השיווק RIZE ומצליחה לשלב גם עבודה כפרילנסרית ויוצרת תוכן לעסקים 😊
.
ומה אנחנו אומרים?
שני חרוצה ואמביציוזית, מוכשרת ויצירתית, ואלו ארבע תכונות שיובילו אותה לכל יעד שרק תרצה להגיע אליו, ואנחנו יודעים בוודאות שהיא תגיע ותכבוש כל יעד ויעד.
.
@shaniperetz_social
@travelwithshani_
.
.
.
.
.
#מפרגניםלבוגרים #מהבצפרלתעשייה #grad_habetzefer
פה מתחילים איתנו