חדשות הבצפר

'הבצפר', בית הספר הגבוה של חברות הפרסום, פותח קורס ראשון לעצמאים בעלי מקצועות חופשיים, ללימוד והקניית כלים מעשיים בשיווק, פרסום ויחסי ציבור. לפי התכנון, ייפתחו מסלולים המיועדים לרופאים, עורכי דין ורו"ח.

סמנכ"ל שיווק 'הבצפר',ורד בטש אומרת ש"אחרי פרישתי מתפקיד סמנכ"ל שיווק של מרכז רפואי רבין, קיבלתי פניות מרופאים רבים בעלי מרפאות

פרטיות. הם לא מבינים דבר בשפת השיווק, שהיא כלי עבודה חשוב מאוד לעסקיהם הפרטיים: איך להרחיב את מעגל הלקוחות, איך לעשות יחסי ציבור, כיצד להוציא מאמרים לעיתונות הכללית ולא רק למקצועית, כיצד למצב את עצמם בשוק ואיך מביטים אל המצלמה ומתראיינים.

"עורכי הדין שאנחנו מכירים זה מי שידעו לעשות מטעמים מן העבודה שלהם ולהגיע לערוצי התקשורת, ולאו דוקא הטובים שבהם".

בין נושאי הלימוד בקורס: תקשורת שיווקית, סדנת מכירות, סדנת פרזנטציה, קריאטיב ותכנון מדיה, ופרויקט גמר, של תוכנית פעולה שיווקית שיערוך איש איש לעסק שלו. הקורס ייארך 3 וחצי חודשים ומחירו כ-6000 שקל.

'הבצפר' הוקם לפני 3 שנים על ידי איגוד חברות הפרסום, על מנת להכשיר אקדמאים למקצועות הפרסום ב–6 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות.

 

Be Sociable, Share!
    שינוי גודל גופנים