חדשות הבצפר

במהלך השנה יעברו הסטודנטים לתואר ראשון של המכללה הכשרה מקצועית הבנויות על מתודות לימוד של הבצפר המשלבות עבודה פרקטית של העולם האמיתי.

במסגרת התואר הראשון ללימודי פרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו, חתמו "הבצפר"  של חברות הפרסום והקריה האקדמית על הסכם לשיתוף פעולה ייחודי.

התכנית שנבנתה תעניק  ללומדים לתואר אפשרות לרכוש השכלה אקדמית ובמקביל ללמוד ולתרגל את הפן המעשי יישומי של עולם הפרסום והתקשורת השיווקית. בנוסף, התואר כולל חטיבה בתחום הניו מדיה והאינטראקטיב במטרה לסייע לבוגרים להתאים את עצמם לדרישות המשתנות של השוק. כך יוכלו בוגרי התואר להשתלב בקלות בתפקידי מפתח בתעשייה, דוגמת ניהול תקציבים, מחקר ותכנון אסטרטגי, תכנון ורכש מדיה, קריאייטיב, מרקום, קד"מ, יח"צ ועוד.

ההכשרה של "הבצפר" נערכת במהלך השנה השלישית ללימודי התואר בפרסום ותקשורת שיווקית. בראש התוכנית עומדים פרופ' מיכאל פרי, מומחה בעל שם בתחומי השיווק והפרסום, פירסם ספרים ומאמרים בנושא, מרצה בכיר ברחבי העולם בנושאי מיצוב, מיתוג ואסטרטגיה, יו"ר חברת מיצוב לתכנון אסטרטגי וייעוץ שיווקי, וד"ר מיכל שפירא, לשעבר סמנכ"ל תכנון אסטרטגי במשרדי פרסום מובילים, בעלת ניסיון רב בתחומי התקשורת והפרסום ובטיפול במותגים גדולים בשוק הישראלי והבינלאומי, מנהלת החוג פרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו. לצידם של פרופ' פרי וד"ר שפירא מלמדים אנשי אקדמיה ושטח מובילים מהקריה האקדמאית אונו וביניהם: פרופ' ירון זליכה ,פרופ' אריה גביוס, ד"ר יניב גוילי, יורם גבאי, אבינועם ברוג, נורית דבוש, אביב בושינסקי, עופר עובד, איתי תמיר, איתן כסיף, אלון הוכדורף ועוד….

לצפייה בכתבה של to study

לצפייה בכתבה של זיגמונד

לצפייה בכתבה של דבר המפרסם

Be Sociable, Share!
    שינוי גודל גופנים