חדשות הבצפר

"הבצֶפֶר" – בית הספר של חברות הפרסום" ומשרד הפרסום "מקאן אריקסון" התגייסו להפקת סרטון למלחמה בסמים.

הסרטון המונפש מראה דמות שהולכת ונמחקת, ויוצריו השתמשו בשפה נקייה וידידותית, הסרטון שם דגש על קלות הדעת ועל חוסר האחריות בשימוש בסמים.

מטרות הקמפיין לעלות בפני הציבור את השאלה האם טיפול בנגע הסמים דרך הומור הוא טיפול נכון או לא נכון. כאשר חשוב לזכור שאת קהל היעד הצעיר אליו מופנה הקמפיין, מעניינים חיי האהבה והרגש שלו, חברים ובילויים, להיות אין ולחיות כאילו אין מחר.

הסרטון מראה לו באופן הומוריסטי, איך מי שצורך סמים יכול לגמור את עצמו. תחת הסלוגן "בסוף זה יגמור אותך".

ורד בטש, סמנכ"ל שיווק הבצפר: "התעסקנו בשאלה האם במדינה שבה הפחד הוא שיגרת חיים, סרט שיעסוק בהפחדה בכל הנוגע לשימוש בסמים ישיג את המטרה? ואולי הדרך הנכונה אל לב האנשים תהיה דרך ההומור? האם סרטון מסוג זה יעשה את העבודה ויעורר הזדהות עם הנושא או שאנשים צריכים נימוקים נוספים להנעה לפעולה? הסיבה שהחלטנו לעלות את הסרטון היא לעלות את הנושא לסדר היום הציבורי. הסרט הופק בשיתוף עם מקאן אריקסון עבור הבצפר".

לכתבה וסרטון

 

Be Sociable, Share!
    שינוי גודל גופנים