חדשות

קמפיין גיוס נהגות. הבצפר ומטרופולין

"נוהגת כמו אישה? בואי לעשות מזה קריירה!" מטרופולין ו"הבצפר" מנפצים סטיגמות על נשים מאחורי ההגה.   חברת מטרופולין השיקה קמפיין חברתי הקורא לנשים להצטרף לשורות החברה כנהגות אוטובוס. במסגרת זאת, נערכה תחרות בין הסטודנטים ובוגרי "הבצפר" לעיצוב הקמפיין. עפ"י בחירת הלקוח, נבחר הסלוגן: "נוהגת כמו אישה? בואי לעשות מזה קריירה".   במקום הראשון מבין עשרות
להמשך קריאה

קופי 36 נגד הסרטן

  אנחנו גאים בסטודנטים החדשים של קורס קופירייטינג, שגייסו עבור האגודה למלחמה בסרטן, מעל ל-6,000ש"ח בתרגיל הראשון ללימודיהם. במסגרת פרויקט הפתיחה של קורס קופירייטינג 36, ניתן בריף בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן, לקמפיין גיוס תרומות בשני שלבים: תחילה, הסטודנטים הטריים שלנו, נשלחו לפעילות התרמה ברחבי הנמל, כשלעזרתם חומרי פרסום של "העולם הישן". מצויידים בפליירים, ליפלטים, בריסטול
להמשך קריאה

הבצפר חוגג 80 לנמל תל אביב

לכבוד חגיגות ה-80 לנמל תל אביב, טיים אאוט והנמל הזמינו אותנו לעצב שער חגיגי עבור המגזין. לכבוד הפרויקט יצרנו צוותי קריאייטיב המשלבים סטודנטים מקורסי ארט-דיירקשן וקופירייטינג. לפניכם 15 שערים מעוצבים, פרי מוחם היצירתי של הסטודנטים שלנו:   עבודות הסטודנטים:   השער של נעמה ליאור ורוסלן מוגר- בחרנו להראות את "הבוקר שאחרי", והשתמשנו בסמל מובהק אחר
להמשך קריאה

פרויקט ראיונות אישיים

כשיועצת תקשורת מתלמדת ויוצר וידאו (וידאורייטר) חוברים לעשות אייטם איך עושים אייטם בבצפר? אפשר לבד ולעיתים גם בשת"פ! הסטודטים בקורס תקשורת, יחסי ציבור ודוברות קבלו משימה ראשונה מסוגה במתכונתו המחודשת של הקורס – ליזום ראיון עם אישיות בתחום ההתמחות שלהם במטרה להוציא ממנה כותרת ועדיפות לכזו שתיצור באז. התרגיל שניתן לקורס: יש לכם חודש וטיפ
להמשך קריאה

Art Direction exhibition privacy

אנחנו גאים להציג את תערוכת בוגרי קורס ארט-דיירקשן, בנושא- פרטיות הנתונים האישיים שלנו במרחב הדיגיטלי. הסטודנטים של קורס ארט-דיירקשן מסרבים להרים ידיים, להיכנע ולהכריז כמו קולות שנשמעים ש"הפרטיות מתה". למדנו על הנושא מהרשות להגנת הפרטיות וקיבלנו כלים אמיתיים לשמירה על הפרטיות וים השראה. שמנו לעצמו למטרה להעביר את זה הלאה- אל הציבור הרחב, ובדרך הכי
להמשך קריאה

TAP

הסטודנטים של קורס קופירייטינג מחזור 34, בשיתוף ובחסות מרכז החדשנות – נווה אילן, מיסודו של רן פוליאקין, יזם  ומייסד משותף ב  TAP, התבקשו להציג בפני הלקוח סדרת קמפיינים חוצי מדיות שמטרתם להעלות את המודעות למוצר הדגל של החברה: מקלדת חדשנית, בעלת טכנולוגיה ועיצוב פורצי דרך, המאפשרת להתנתק מהנגיעה במסכי המקלדת הסמארטפון והמחשבת ולהקליד על כל משטח באמצעות חמש
להמשך קריאה

במסגרת פרויקט הגמר של קורס אסטרטגיה, שיווק ומיתוג מחזור 27- בשילוב יקב הפרימיום 1848 (היקב הראשון בארץ ישראל, המציג את יינותיו באמצעות סדרות המהוות מחווה ל 8 דורות של עשיית יין ביקב) עמדו הסטודנטים בפני אתגר של יצירת בידול בשוק רווי ומאוד תחרותי. הסטודנטים בקורס פיצחו את המשימה על ידי יציאה מהקופסה המקובלת בתעשיית היין ,
להמשך קריאה

    הסטודנטים של קורס ארטדיירקשן מס' 5 מאמינים בכוחו של קריאייטיב לשנות סדרי עולם. מסיימי קורס ארט מבינים שברכיבה על כלי רכב דו גלגליים, קסדה, גם אם לפעמים לא נוחה או הורסת את התסרוקת – בכוחה להציל חיים ולמנוע פגיעות ראש קשות. חברנו לעמותת אור ירוק, שעושה לילות כימים במאבק בתאונות הדרכים בישראל –
להמשך קריאה

אחד מאבני היסוד של הבצפר הנם התנסות מעשית של הסטודנטים ופרויקטים עבור לקוחות אמתיים. בימים אלו הגיע לסיומו שיתוף פעולה מעניין במיוחד של הבצפר בקורס הקופירייטינג עם חברת Wix , בעלת פלטפורמה מובילה לבניית אתרים באינטרנט המאפשרת לכל אחד לבנות אתר אינטרנט אונליין. הסטודנטים בקורס הקופירייטינג קיבלו מחברת Wix בריף למשימת קריאייטיב. בערב ייחודי שהתקיים על גג משרדי
להמשך קריאה

תערוכת פרינט - חוק הפוטושופ

הסטודנטים לארט-דיירקשן המוכשרים שלנו, קיבלו בריף אמיתי ונהדר מעמותת סימפלי-יו: העלאת המודעות לחוק הפוטושופ ולשימוש הפסול בעריכה גרפית, לשם הצרת היקפי דוגמניות בפרסומות. לאחר תקופת עבודה נהדרת עם העמותה ועם מייסדה- עדי ברקן, יצרו הסטודנטים שלנו סדרת מודעות מקוריות ויצירתיות. עמותת סימפלי יו, פועלת כדי לשנות את נושא דימוי הגוף ומודל היופי, ולהחזיר אותו לפרופורציות.
להמשך קריאה