חדשות

פרויקט ראיונות אישיים

  כשיועצת תקשורת מתלמדת ויוצר וידאו (וידאורייטר) חוברים לעשות אייטם   איך עושים אייטם בבצפר? אפשר לבד ולעיתים גם בשת"פ! הסטודטים בקורס תקשורת, יחסי ציבור ודוברות קבלו משימה ראשונה מסוגה במתכונתו המחודשת של הקורס – ליזום ראיון עם אישיות בתחום ההתמחות שלהם במטרה להוציא ממנה כותרת ועדיפות לכזו שתיצור באז. התרגיל שניתן לקורס: יש לכם
להמשך קריאה

Art Direction exhibition privacy

אנחנו גאים להציג את תערוכת בוגרי קורס ארט-דיירקשן, בנושא- פרטיות הנתונים האישיים שלנו במרחב הדיגיטלי. הסטודנטים של קורס ארט-דיירקשן מסרבים להרים ידיים, להיכנע ולהכריז כמו קולות שנשמעים ש"הפרטיות מתה". למדנו על הנושא מהרשות להגנת הפרטיות וקיבלנו כלים אמיתיים לשמירה על הפרטיות וים השראה. שמנו לעצמו למטרה להעביר את זה הלאה- אל הציבור הרחב, ובדרך הכי
להמשך קריאה

TAP

הסטודנטים של קורס קופירייטינג מחזור 34, בשיתוף ובחסות מרכז החדשנות – נווה אילן, מיסודו של רן פוליאקין, יזם  ומייסד משותף ב  TAP, התבקשו להציג בפני הלקוח סדרת קמפיינים חוצי מדיות שמטרתם להעלות את המודעות למוצר הדגל של החברה: מקלדת חדשנית, בעלת טכנולוגיה ועיצוב פורצי דרך, המאפשרת להתנתק מהנגיעה במסכי המקלדת הסמארטפון והמחשבת ולהקליד על כל משטח באמצעות חמש
להמשך קריאה

במסגרת פרויקט הגמר של קורס אסטרטגיה, שיווק ומיתוג מחזור 27- בשילוב יקב הפרימיום 1848 (היקב הראשון בארץ ישראל, המציג את יינותיו באמצעות סדרות המהוות מחווה ל 8 דורות של עשיית יין ביקב) עמדו הסטודנטים בפני אתגר של יצירת בידול בשוק רווי ומאוד תחרותי. הסטודנטים בקורס פיצחו את המשימה על ידי יציאה מהקופסה המקובלת בתעשיית היין ,
להמשך קריאה

    הסטודנטים של קורס ארטדיירקשן מס' 5 מאמינים בכוחו של קריאייטיב לשנות סדרי עולם. מסיימי קורס ארט מבינים שברכיבה על כלי רכב דו גלגליים, קסדה, גם אם לפעמים לא נוחה או הורסת את התסרוקת – בכוחה להציל חיים ולמנוע פגיעות ראש קשות. חברנו לעמותת אור ירוק, שעושה לילות כימים במאבק בתאונות הדרכים בישראל –
להמשך קריאה

אחד מאבני היסוד של הבצפר הנם התנסות מעשית של הסטודנטים ופרויקטים עבור לקוחות אמתיים. בימים אלו הגיע לסיומו שיתוף פעולה מעניין במיוחד של הבצפר בקורס הקופירייטינג עם חברת Wix , בעלת פלטפורמה מובילה לבניית אתרים באינטרנט המאפשרת לכל אחד לבנות אתר אינטרנט אונליין. הסטודנטים בקורס הקופירייטינג קיבלו מחברת Wix בריף למשימת קריאייטיב. בערב ייחודי שהתקיים על גג משרדי
להמשך קריאה

תערוכת פרינט - חוק הפוטושופ

הסטודנטים לארט-דיירקשן המוכשרים שלנו, קיבלו בריף אמיתי ונהדר מעמותת סימפלי-יו: העלאת המודעות לחוק הפוטושופ ולשימוש הפסול בעריכה גרפית, לשם הצרת היקפי דוגמניות בפרסומות. לאחר תקופת עבודה נהדרת עם העמותה ועם מייסדה- עדי ברקן, יצרו הסטודנטים שלנו סדרת מודעות מקוריות ויצירתיות. עמותת סימפלי יו, פועלת כדי לשנות את נושא דימוי הגוף ומודל היופי, ולהחזיר אותו לפרופורציות.
להמשך קריאה

אמנת הייצוג הישראלי בפרסום

אמנת הייצוג הישראלי בפרסום היא פרויקט משותף של איגוד חברות הפרסום, הבצפר ואיגוד השיווק, בשיתוף בית הנשיא. מטרתו היא הנעת שינוי אמיתי בייצוג שיוויוני בפרסום, של מגוון המגזרים בתרבות הישראלית. לפרטים נוספים באתר איגוד חברות הפרסום

במסגרת פרויקט המיתוג של קורס אסטרטגיה מחזור 24, התמודדו הסטודנטים עם משימת יצירת בידול מותגי לחברת השוקולד "דה קרינה". דה קרינה הינו יצרן שוקולד פרימיום הממוקם בקיבוץ עין זיוון למרגלות החרמון ברמת הגולן. לדה קרינה מרכז מבקרים בקיבוץ, הצמוד למפעל ותוצרתה נמכרת ברחבי הארץ. ענף השוקולד בישראל מתאפיין בחברות רבות החורטות על דגלן בוטיקיות ועבודת
להמשך קריאה

  תפקידה של תעשיית הפרסום היא העברת מסרים המשמשים לקידום מותגים, עמותות ורעיונות. בתערוכה שלפניכם התערבנו ועיצבנו מחדש מסרים קיימים, למען העברת מסרים מחאתיים בנושאים חברתיים. הבריף: בוגרי הבצפר של חברות הפרסום והדיגיטל, נתבקשו ליצור כרזות בעלות מסר מחאתי בנושא חברתי לבחירתם, ע"י ביצוע מניפולציה גרפית בפרסומת קיימת. התערוכה היא פרי שיתוף פעולה של זאפה
להמשך קריאה