חדשות הבצפר

קונספט הפרסומי לקמפיין האפי נעשה ע"י תלמידי הבצפר המודעת שאפו של הבוגר טל מאיר. כמו כן על הבמה עלו אחד אחד מבוגרי הבצפר ממסלולי האסטרטגיה וקטפו את הפרסים למשרדים.

שאפו לטל מאיר בוגר הבצפר שהביא את רעיון "השאפו" לקריאטיב של התחרות

שאפו לתלמידי הבצפר במסלול ניהול האסטרטגיה ששפט חלקים בתחרות.

שאפו לכל הבוגרים שלנו שעובדים בקריאטיב ובאסטרטגיה ומיצרים את הפרסים וההישגים הבאים.

 

Be Sociable, Share!
    שינוי גודל גופנים