כותבים עלינו

אנאי רווה ורעות רז הן הזוכות בתחרות young lions 2019

אנאי רוה ורעות רז מבאומן' הן הצמד הזוכה בתחרות המקומית, מתוך 49 עבודות שהוגשו ויטוסו להתחרות מול כל העולם בתחרות ה-Young lions. בתום דיון ארוך על העבודות שהעפילו לשלב הגמר, זכתה העבודה אר במרכזה ליגת העל בכדורגל. באירוע התמודדו 49 עבודות של צעירי הקריאייטיב (מתחת לגיל 30) של ענף הפרסום מ-30 משרדי פרסום החברים באיגוד
להמשך קריאה

הנהלת תחרות הפרסום המוערכת ביותר בעולם "Cannes Lions", בחרה באיגוד הפרסום הישראלי והבצפר של חברות הפרסום, כנציגות הרשמית של הפסטיבל בישראל. כנציגים הרשמיים, יהיו איגוד הפרסום והבצפר אחראים על הקשר עם Cannes Lions בתחומים הבאים:תמיכה וסיוע בהגשת עבודות לתחרות, מינוי השופטים הישראלים לתחרות הבינלאומית, עריכה וניהול השלב הראשון בתחרות Young Lions בישראל ובחירת הצעירים המצטיינים
להמשך קריאה

הסטודנטים של מסלול ארט-דיירקשן, אוהבים לעשות מעשים טובים כחלק מתוכנית הלימודים. הפעם, שיתוף הפעולה עם עמותות "לקט ישראל" ו"עיגול לטובה", הניב תערוכת אימג'ים, שהובילה קמפיין רשתות חברתיות. מטרת הקמפיין היתה המחשת החשיבות של "עיגול" העודף הקטן לכדי ארוחות שלמות לנזקקים.   העבודות הבולטות:  

קופירייטרים של מעשים טובים - הבצפר והאגודה למלחמה בסרטן

שיתוף הפעולה העקבי בין הבצפר לאגודה למלחמה בסרטן נמשך, בתרגיל פתיחת קורס קופירייטינג 37. הסטודנטים הטריים הגיעו לשיעור ופגשו בפעם הראשונה לקוח אמיתי וחשוב. לאחר שקיבלו את ההנחיות והבריף מפי הלקוח ומרצי הקורס, יצאו הסטודנטים לפעילות התרמה יצירתית בשני שלבים:   פעילות פרסום "של העולם הישן"- מצוידים אך ורק בחומרים מודפסים ובעצמם, יצאו הסטודנטים לגייס
להמשך קריאה

תוקעים סוכה במציצים - פרויקט עיצוב סוכת החוף

  סטודנטים במסלול ארט-דיירקשן של "הבצפר", עיצבו את סוכת המציל של חוף מציצים המיתולוגי.         לפני מספר חודשים פנינו לעיריית תל אביב בהצעה יצירתית במיוחד: ביקשנו לעצב את סוכת המציל של חוף מציצים, הניצבת בגאון מול עינינו מדי יום. מאחר ומדובר ברעיון חדשני, הסכימו בעירייה לבחון מספר הצעות ואם וכאשר יתחבר עיצוב
להמשך קריאה

מרגישים בבית - קורס וידאורייטינג למען מלון שינקין

יואב אסא ורותם שבתאי, בוגר ובוגרת קורס וידאורייטינג, שמחו לשמוע כי הסרטונים שהפיקו עבור "שינקין הוטל", עושים עבודת קידום נפלאה. הסטודנטים קיבלו מהלקוח בריף אמיתי- משיכת תיירים למלון התל-אביבי, תחת הקונספט "שינקין הוטל, מרגישים בבית". במהלך העבודה נדרשו להתמודד עם כל שלבי היצירה, מהעלאת הרעיון ועד לעריכה הסופית. שני הסרטונים של יואב ורותם, נבחרו להוביל
להמשך קריאה

רעיונות מבריקים- תערוכת כרזות הבצפר בשיתוף כללית סמייל

  ידעתם שדלקת חניכיים עלולה לגרום למחלת לב? תיארתם לעצמכם שחור קטן בשן עלול להוביל לדמנציה? חשבתם על כך שזלזול בהיגיינת הפה הוא פתח למחלות בגוף כולו? נשמע לכם רחוק? בדיוק לשם כך, התאחדו קורסי קופירייטינג וארט-דיירקשן שלנו, לשיתוף פעולה יצירתי במיוחד, עם רשת מרפאות "כללית סמייל".   הפה שלך מראה ארט-דיירקשן: יוחאי אוחנה קופירייטינג: אור
להמשך קריאה

קמפיין הבצפר ונגישות ישראל

תפסתם חניית נכים? יש לכם עסק עם הסטודנטים שלנו. קורס קופירייטינג נרתם למאבק הנכים והפעם הבריף- להילחם בתופעת תפיסת החניות ע"י אנשים ללא תו וללא מצפון. רעיונות רבים הונחו על שולחן הדיונים, מתוכן בחרה עמותת נגישות ישראל כ-5 רעיונות להפקה בפועל. בפעילות מרוכזת שנערכה בעיקרה בנמל תל-אביב, הציבו הסטודנטים שלטים ומיצבים, בקרבת חניות נכים המעבירים
להמשך קריאה

מגזין CMYK, הבצפר, דבר המפרסם ואיגוד הפרסום הישראלי, שמחים להזמינכם לעשות כבוד ל-100 מודעות הפרינט הכי יצירתיות, שיצר ענף הפרסום הישראלי בעשור האחרון. . 100 מודעות (כמעט מחציתן נוצרו ע"י בוגרי הבצפר) בעלות ערך עיצובי וקונספטואלי רב. אחדות, מתוך מאות מודעות הרואות אור בכל שנה, המפגינות מינימליסטיות יצירתית יוצאת דופן. אותן המודעות אשר נשלחות לתחרויות
להמשך קריאה

קמפיין גיוס נהגות. הבצפר ומטרופולין

"נוהגת כמו אישה? בואי לעשות מזה קריירה!" מטרופולין ו"הבצפר" מנפצים סטיגמות על נשים מאחורי ההגה.   חברת מטרופולין השיקה קמפיין חברתי הקורא לנשים להצטרף לשורות החברה כנהגות אוטובוס. במסגרת זאת, נערכה תחרות בין הסטודנטים ובוגרי "הבצפר" לעיצוב הקמפיין. עפ"י בחירת הלקוח, נבחר הסלוגן: "נוהגת כמו אישה? בואי לעשות מזה קריירה".   במקום הראשון מבין עשרות
להמשך קריאה