כותבים עלינו

bet

אחד מאבני היסוד של הבצפר הנם התנסות מעשית של הסטודנטים ופרויקטים עבור לקוחות אמתיים. בימים אלו הגיע לסיומו שיתוף פעולה מעניין במיוחד של הבצפר בקורס הקופירייטינג עם חברת Wix , בעלת פלטפורמה מובילה לבניית אתרים באינטרנט המאפשרת לכל אחד לבנות אתר אינטרנט אונליין. הסטודנטים בקורס הקופירייטינג קיבלו מחברת Wix בריף למשימת קריאייטיב. בערב ייחודי שהתקיים על גג משרדי
להמשך קריאה

עושים בנקסי לפרסומות

  תפקידה של תעשיית הפרסום היא העברת מסרים המשמשים לקידום מותגים, עמותות ורעיונות. בתערוכה שלפניכם התערבנו ועיצבנו מחדש מסרים קיימים, למען העברת מסרים מחאתיים בנושאים חברתיים. הבריף: בוגרי הבצפר של חברות הפרסום והדיגיטל, נתבקשו ליצור כרזות בעלות מסר מחאתי בנושא חברתי לבחירתם, ע"י ביצוע מניפולציה גרפית בפרסומת קיימת. התערוכה היא פרי שיתוף פעולה של זאפה
להמשך קריאה

עבודת גמר קורס ארטדיירקשן 4

    איך משכנעים נערות מתבגרות לבחור בלימודי מדעים? משימה לא פשוטה. הדורשת שבירת מוסכמות, סלילה מחדשה, ובניית קונספטים שיחברו נערות למקצועות אותם החברה מתעקשת להציג כ"גבריים". הסטודנטים של מסלול ארטדיירקשן, האמינו בכוחו של קריאייטיב לשנות סדרי עולם. הם הבינו שבנות עשרה, מוכשרות ככל שיהיו, נרתעות מלימודי מדעים בשל סביבה לא תומכת, שיטות לימוד לא
להמשך קריאה

תערוכת סיום קורס קופירייטינג

עוד שנה חלפה ועוד חבורה של קופירייטרים מוכשרים, מבריקים, חדים כתער ורעבים כאריה של קאן – פורצים בתרועה רמה לשוק הבשר של תעשיית הפרסום. בוגרי מחזור קופי 32, רצו לספר לכם שבעידן הרשתות החברתיות, היוזמות החברתיות והמחאות החברתיות – הדבר הנכון והחם של היום זה הלוואות חברתיות. הרבה יותר מאשר הלוואות מהמוסדות הפיננסיים. והם עשו
להמשך קריאה

מורן פרטוש-מקום ראשון-קשה בהתחלה

במסגרת פרויקט הגמר של מסלול הקופירייטינג של הבצפר יצרו הסטודנטים, בשיתוף רשות ניירות ערך, תערוכת כרזות ייחודית, במטרה לקדם את ההבנה הכלכלית ולפתח את התודעה הפיננסית של הציבור בישראל.

כחלק מפעילות החינוך הפיננסי של רשות ניירות ערך להגביר את מודעות הציבור להתנהלות כלכלית וצרכנית נבונה וזהירות מהונאות, יצרה הרשות שיתוף פעולה יוצא דופן עם מסלול הקופירייטינג של 'הבצפר':

40 קופירייטרים לעתיד התבקשו להכין כרזות בנושא שוק ההון ואזהרות מהשקעות שאינן מפוקחות במטרה לעודד את הציבור הרחב לגלות עניין בענייניו הפיננסים ולגלות אקטיביות בניהול המסגרת הכלכלית שלו. הסטודנטים אשר נחשפו לראשונה לנושאים הללו רק שבועות ספורים לפני התערוכה וללא כל הכרות מוקדמת עם שוק ההון, קיבלו חופש מקצועי ויצרו כרזות יצירתיות ומשעשעות.

TOM_3381

ב22 לאוגוסט, בפאב הטיילור מייד,  התקיים מפגש בוגרי הבצפר לדורותיהם בערב מלא תוכן והשראה תחת הקונספט: חמסה עליך! במסגרתו הוצג תוכן מקורי של בוגרים העוסקים במגוון תחומים לצד העיסוק המקצועי שלהם. כמו כן, במהלך האירוע, הוצגה תערוכת בוגרים יוצרים ובה עבודות ציור וצילום לפי קונספטים ייחודיים. על במת האירוע עלו בוגרי הבצפר  ל- 5 דקות  של מיצג אומנותי מקורי  (ועל כן
להמשך קריאה

סוללה 7

תלמידי "הבצפר" של חברות פרסום  התחרו ביניהם על תקציב הפרסום של "עברית" השורה האסטרטגית המנצחת היא "פשוט לקרוא יותר. עברית." חנות הספרים הדיגיטאליים "עברית" ו"הבצפר" של חברות הפרסום החלו בשיתוף פעולה, במהלכו תלמידים בקורס האסטרטגיה של ה"בצפר" קיבלו על עצמם לבנות ולהוציא לפועל את האסטרטגיה השיווקית החדשה של "עברית", חנות הספרים הדיגיטלית. בין ארבע הקבוצות
להמשך קריאה

IMAGE002

תערוכת גמר קורס ארט מחזור 2 ותחרות בנושא 'שיימינג ברשת' של 'הבצפר' יחד עם המשרד לביטחון פנים, משטרת ישראל וחברת  Location media. הזוכים במקום ה-1: גיא שביט, ליאור פז ודריה קירז'נוב השנה התוצרים התמקדו בנושא של 'שיימינג' בקרב ילדים ובני נוער ברשתות החברתיות, במטרה להעלות את המודעות לתופעה שהולכת ומתרחבת. האירוע התקיים במעמד השר לביטחון פנים
להמשך קריאה

top

בוגרי מחזור קופי 30, פותחים את הפקק ומשכנעים אותנו לשתות יותר מים. פשוט כך. אחרי 10 חודשים, מגיעים אריות הקופירייטינג שלנו אל סוף המסע, מזיעים ומלוכלכים מדיו בקצה באצבעות, והדבר שהם הכי רוצים עכשיו הוא – מים! את כל העול הזה הם פורקים בתערוכת כרזות תוססת, מרווה ומרעננת, שתשנה לכם את הדעה כלפי מים. מקום
להמשך קריאה

900x800

אירוע כותבים מלחינים הוא המשך לסדנת הפזמונאות של נעם חורב. הרעיון לפרויקט נולד לאחר פניות חוזרות ונשנות גם מצד בוגרי הסדנה ("אתה מכיר איזה מלחין שיכול להלחין לי את הטקסט??") וגם מצד מלחינים שפנו אלינו ("תגיד, אין איזה מישהו מהסדנה שלך שמחפש מלחין?"). וכך ישב נעם חורב וחשב  – יש לנו כותבים מוכשרים שמחפשים מלחינים ויש לנו
להמשך קריאה