director-1500800

אחד התפקידים הנחשקים והנחשבים במשרדי הפרסום ובעולם הקראיטיב בכלל, הוא תפקיד מנהל הקראיטיב.
אז מה זה בכלל מנהל קראיטיב? איך מגיעים לתפקיד הזה? ומה נדרש כדי להיות מנהל קראייטיב? מנהל קראיטיב, כשמו כן הוא. מנהל את הקראיטיב. אחראי על הפתרון הקריאייטיבי שמשרד הפרסום מספק ללקוח. בפועל הוא מנהל את הצוותים הקראיטיבים. את הקופירייטרים, הארט דיירקטורים והמעצבים, העובדים במחלקת הקראייטיב של החברה.
משימתו המרכזית היא ליזום פתרונות יצירתיים, לעורר השראה, להדריך, לכוון ולהנחות את אנשי הקראיטיב במשרד. להוביל אותם לפתח רעיונות מקוריים חדשניים ויצירתיים, במענה לבריפים שמגיעים מהלקוחות והופכים לבריפי קראיטיב במחלקת האסטרטגיה. לוודא שכל רעיון הוא קודם כל מקורי ורלוונטי לבריף ומטרה השיווקית. ככזה עליו להיות בקי בכל רמות ורזי העברת המסרים, המילולים והויזואלים. להכיר את קהלי היעד, הרבדים החברתיים והתרבותיים של החברה והשפה ובסופו של תהליך היצירה, הוא זה שמאשר את הפתרונות והרעיונות הקראיטיבים, בטרם יוצגו ללקוח. הוא זה שבד"כ גם יציג אותם בפרזנטציה.
דרישות התפקיד
יצירתיות, מקוריות, יכולת ניהול, פרזנטטיביות, יחסי אנוש מצוינים.
ניסיון נדרש
מספר שנות ותק כקופירייטר בכיר או ארטדיירקטור בכיר.

 

 

הדרך לתפקיד מנהל הקריאייטיב, מתחילה בדרך כלל בתפקידים היצירתיים- קופירייטינג או ארט-דיירקשן, אותם תלמדו אצלנו, ברמה הגבוהה ביותר. קורסים אלו מכוונים לאנשים שרוצים להפוך את הכישורים היצירתיים שלהם למקצוע. אם גם אתם מלאים ברעיונות, ומסוגלים להעלות פתרונות יצירתיים קונספטואלים, טקסטואלים או ויזואלים, פנו אלינו ונספר לכם איך תהפכו את היצירתיות שלכם למקצוע:

 

קורס קופירייטינג

קורס ארט-דיירקשן דיגיטלי

קורס וידאורייטינג

Be Sociable, Share!
    שינוי גודל גופנים