מה זה קונספט

 

קונספט פרסומי, כפי שהוא נקרא בתעשיית הפרסום, הוא לב הרעיון. המהות המרכזית של הרעיון הקראייטיבי. בעברית המשמעות של קונספט היא תפיסה. בעולם הפרסום המושג קונספט מבטא את תמצית הרעיון, מכיל את כל חלקיו, ויכול להיות מתואר במשפט קצר, או ברעיון ויזואלי אחד.

 

משפט אחד או תמונה אחת, המבטאים את הקונספט, יכילו את כל מרכיבי הרעיון ויביאו אותם לידי ביטוי קצר ומתומצת.
הקונספט הוא כמו שלד הבטון של מבנה הרעיון. אם הוא חזק וברור, אפשר לבנות עליו נדבכים של דרכי ביטוי קראייטיבים, באמצעי מדיה שונים, וכולם יכילו את אותו דנ"א של הרעיון – הוא הקונספט.
חשוב להבהיר כי סיסמה, או שורת סגיר, אינה הגדרת הקונספט. הסיסמה (סלוגן), או הסגיר, יגזרו מהקונספט ויהפכו אותו מהגדרה למסר קליט, זכיר, ומובחן.
קונספט טוב הוא – חדשני, מקורי ומדוייק וככזה הוא יעצים כל קמפיין בכל היקף, בכל תקציב קטן שיהיה.

 

את הדרך ליצירת קונספטים מדויקים, מקוריים ויצירתיים, תוכלו ללמוד באחד מקורסי הקריאייטיב שלנו – קופירייטינג, ארט-דיירקשן דיגיטלי או וידאורייטינג. כל קורס מכוון לקהל המביא את יכולותיו היצירתיות לידי ביטוי באופן מעט שונה. לפרטים נוספים על קורסי הקריאייטיב:

קורס קופירייטינג

קורס ארט-דיירקשן דיגיטלי

קורס וידאורייטינג

Be Sociable, Share!
    שינוי גודל גופנים