חדשות הבצפר

במסגרת פרויקט הגמר של קורס אסטרטגיה, שיווק ומיתוג מחזור 27- בשילוב יקב הפרימיום 1848 (היקב הראשון בארץ ישראל, המציג את יינותיו באמצעות סדרות המהוות מחווה ל 8 דורות של עשיית יין ביקב) עמדו הסטודנטים בפני אתגר של יצירת בידול בשוק רווי ומאוד תחרותי.

הסטודנטים בקורס פיצחו את המשימה על ידי יציאה מהקופסה המקובלת בתעשיית היין , קופסה המתרכזת באריזות, זנים, כרמים ואיכויות יין. הם למדו את הצרכן והשכילו להבין כי הוא אינו מבין יין ומתקשה בבחירתו ונופל פעמים רבות טרף בידי קמעונאים אינטרסנטים .

הסטודנטים בודדו סיטואציות בהן רוצים או צריכים לקנות יין:

רגעים זוגיים
מסיבות
ארועים משפחתיים
רגעים של הצלחה שבהם עושים "לחיים"
המלצתם היתה לא לדבר עם הצרכן יין אלא להתאים יין לסיטואציות הצרכניות .

קונספט " special occasions " הוצג ליקב ,אומץ על ידו , הייננים הרכיבו במיוחד את הבלנדים של היין המתאים ביותר לכל סיטואציה והרעיון הושק תחת סדרת דור 6 של היקב.

תודה רבה לכל הסטודנטים בקורס על הרעיונות הנפלאים,
וכל הכבוד לסטודנטים שהציעו את הקונספט אשר יושם ע"י הלקוח: רביד ברש, אור נווה, אמיר הילרוביץ ויעל שפיגל

 

 

Be Sociable, Share!