השלוחה החרדית

תפקיד אנשי יחסי הציבור, לומר את הדבר הנכון במקום הנכון, להפוך משבר להזדמנות, לעניין את אמצעי התקשורת במוצרים חדשים. ללחוש באוזנו של המנכ"ל את המילים הנכונות במסיבת העיתונאים, הם החברים הכי קרובים של הפוליטיקאי, הם יריצו אותו לכנסת ואם ירצה גם יעשו ממנו ראש ממשלה. וכשהחברה תיקלע למשבר הם יהיו הראשונים להביא את הפתרון המיוחל שיוציא את כולם מהבוץ. כאלו הם אנשי יחסי הציבור, מושכים בחוטים מאחורי הקלעים וכשצריך עומדים בחזית ויורים את המסרים לכיוונים הנכונים. הם "הפה של הארגון", אלו שידברו בשמה עם אמצעי התקשורת.

אז מה לומדים

יסודות השיווק, מבוא ליחסי ציבור, מחקרי שוק, מיתוג, מפת התקשורת בישראל, כלי מדידה, תקשורת שיווקית משולבת, אסטרטגיה תקשורתית, סדנת פרזנטציה, סדנא לתקשורת יצירתית, הקוד האתי של איש יחסי ציבור, תחומי העיסוק של מקצוע יחסי הציבור, דוברות, טיפול במשברים, איסוף מידע, קהלי יעד, עבודה מול לקוחות בינלאומיים, הכנת תוכנית יחסי ציבור ללקוח, כתיבה עיתונאית, הכנת מסיבת עיתונאים, התקשורת כאירוע חווייתי, ביקור אח"מים מחו"ל, יחסי הגומלין בין פרסום ויחסי ציבור ובין התקשורת למשרד יחסי ציבור, סדנת זיהוי וניתוח ידיעות בתקשורת, ניתוח CASE STUDIES מהארץ ומהעולם וכמובן פרויקט מסכם.

 

תנאי קבלה

מעבר מבחן מיון

ועדת קבלה

משך הלימודים: 7 חודשים

שעות וימי לימוד: 17:30-21:00, פעמיים בשבוע

גברים-ראשון ורביעי, נשים-שני וחמישי

 

Be Sociable, Share!
    שינוי גודל גופנים