חדשות הבצפר

הסטודנטים של קורס קופירייטינג מחזור 34, בשיתוף ובחסות מרכז החדשנות – נווה אילן, מיסודו של רן פוליאקין, יזם  ומייסד משותף ב  TAP, התבקשו להציג בפני הלקוח סדרת קמפיינים חוצי מדיות שמטרתם להעלות את המודעות למוצר הדגל של החברה: מקלדת חדשנית, בעלת טכנולוגיה ועיצוב פורצי דרך, המאפשרת להתנתק מהנגיעה במסכי המקלדת הסמארטפון והמחשבת ולהקליד על כל משטח באמצעות חמש טבעות סיליקון המותאמות לכף היד.

באירוע סיום החגיגי, הסטודנטים הציגו בפני הלקוח את מגוון האפשרויות השונות של השימוש ב TAP, ורעיונות קריאטיביים עבור הפקת קמפיין כאשר בסופו של התהליך הלקוח יבחר את התוצרים הנבחרים של הסטודנטים שגם יעברו להפקה סופית.

קופי 34, אנו גאים בכם. עלו והצליחו!

Be Sociable, Share!