חדשות הבצפר

 הבצפר בית הספר של חברות הפרסום, המקיים קורס מקצועי להפקת פרסומות טלוויזיה. החליט להפיק סדרה של סרטים לרשת, לאתר ההיכרויות Loveme  מקבוצת גרטלר דוידוב שהוא אחד השחקנים הכי חזקים בעולם ההיכרויות בארץ, האתר פונה לרווקים ורווקות, פנויים ופנויות, מכל הגילאים, בכל שלבי החיים, לצרכי היכרויות ומציאת בני זוג.

 את התסריטים כתבו תלמידי כיתת הקופירייטינג בבצפר, דנה שבתאי ופרדי סלבינסקי, את הסרטים הפיקו כאמור  בוגרי מסלול הפקה יא' שמסיימים בימים אלו.

ביימו דותן גור, דוד רמבישבסקי ואלון מיטלמן  במאים מצטיינים מהחוג לקולנוע של אוניברסיטת תל אביב- איתו הבצפר מקיים שתוף פעולה מזה  11 שנים.

ורד בטש מנהלת המסלול : סיקרן אותנו לבחון את האינטרפרטציה של התלמידים שרובם בגילאי 20-30 בנושא מציאת אהבה,  שכן ערך האהבה, רלוונטי לכל הגילאים,

זאת מסורת שפרויקט הגמר של מסלול ההפקה בבצפר, מוקדש ללקוח אמיתי. הסטודנטים בתהליך ההפקה מוצאים את עצמם פועלים מתוך שליחות להפקת הסרטים ומשקיעים משאבים ומאמצים רבים לקבלת תוצאה איכותית וראויה לשידור"

עוד מוסיפה ורד בטש "תחום הפקת הפרסומות זקוק לאנשי מקצוע איכותיים. אנו מעניקים לסטודנטים המבקשים לעשות את צעדיהם הראשונים בתחום, ידע ועבודה מעשית בפרק זמן קצר יחסית, ומסייעים בכך לבתי הפוסט וחברות ההפקה לקלוט אנשים בעלי הבנה מקצועית וניסיון בסיסי. הקורס פועל בשיתוף פעולה הדוק עם גורמים מובילים בתעשייה"

לתהליך ההפקה התנדבו עשרות גורמים, צלמים, עורכים, שחקנים, את הפוסט פרודקשיין עשו התלמידים בבתי הפוסט ברודקאסט, גרויטי, ג'י סי אס כחלק מההכנה שלהם לעולם האמיתי.

 לסרטון 1

לסרטון 2

לכתבה באייס

Be Sociable, Share!
    שינוי גודל גופנים