חדשות הבצפר

 

אנחנו גאים בסטודנטים החדשים של קורס קופירייטינג, שגייסו עבור האגודה למלחמה בסרטן, מעל ל-6,000ש"ח בתרגיל הראשון ללימודיהם.
במסגרת פרויקט הפתיחה של קורס קופירייטינג 36, ניתן בריף בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן, לקמפיין גיוס תרומות בשני שלבים:
תחילה, הסטודנטים הטריים שלנו, נשלחו לפעילות התרמה ברחבי הנמל, כשלעזרתם חומרי פרסום של "העולם הישן". מצויידים בפליירים, ליפלטים, בריסטול וטוש, הם יצאו לשכנע בדרכים יצירתיות את העוברים ושבים, לתרום לאגודה למלחמה בסרטן. הפעילות נמשכה כשעה ובמהלכה הסטודנטים הצליחו לגייס כ-2500 ש"ח.
לאחר מכן, כשלב שני לתרגיל, קיבלו הסטודנטים מטלת בית- להמשיך ולהתרים למען האגודה, כשכל אמצעי המדיה כשרים. במשך שבוע, פרסמו הסטודנטים פוסטים יצירתיים ברחבי המדיה החברתית, הפיקו סרטונים, גייסו מובילי דעה והתרימו באמצעות הפעילות הדיגיטלית, כ-3500 שקלים נוספים.
בסה"כ, הסטודנטים הצליחו לגייס מעל ל-6000ש"ח והחומרים היצירתיים שפרסמו נחשפו לעשרות אלפי גולשים.

 

טעימה מעבודות הדיגיטל של הסטודנטים:
קופי נגד הסרטן פעילות דיגיטלית

 

קופי נגד הסרטן פעילות דיגיטלית

 

קופי נגד הסרטן פעילות דיגיטלית

 

קופי נגד הסרטן פעילות דיגיטלית

 

קופי נגד הסרטן פעילות דיגיטלית

 

קופי נגד הסרטן פעילות דיגיטלית

 

קופי נגד הסרטן פעילות דיגיטלית

 

הצצה לפעילות הסטודנטים ברחבי הנמל:

קופי נגד הסרטן ברחבי הנמל

 

קופי נגד הסרטן ברחבי הנמל

 

קופי נגד הסרטן ברחבי הנמל

 

קופי נגד הסרטן ברחבי הנמל

 

קופי נגד הסרטן ברחבי הנמל

 

קופי נגד הסרטן ברחבי הנמל

 

קופי נגד הסרטן ברחבי הנמל

 

Be Sociable, Share!