חדשות הבצפר

"נוהגת כמו אישה? בואי לעשות מזה קריירה!"
מטרופולין ו"הבצפר" מנפצים סטיגמות על נשים מאחורי ההגה.
 
חברת מטרופולין השיקה קמפיין חברתי הקורא לנשים להצטרף לשורות החברה כנהגות אוטובוס. במסגרת זאת, נערכה תחרות בין הסטודנטים ובוגרי "הבצפר" לעיצוב הקמפיין. עפ"י בחירת הלקוח, נבחר הסלוגן: "נוהגת כמו אישה? בואי לעשות מזה קריירה".
 
במקום הראשון מבין עשרות עבודות שהוגשו, זכה צחי גובר, בוגר קורס קופירייטינג, שהמחיש באופן גרפי בוטה את המסר הנוקב על נשים בכביש וניפץ את הסטיגמות הקיימות בעניין, באמצעות שילוב מוצלח של מסר חזק ועיצוב. הסלוגן הזוכה – "נוהגת כמו אישה? בואי לעשות מזה קריירה", בא ללעוג לדעות קדומות ולתפיסות הרואות נשים כנהגות פחות טובות, ולמעשה, קורא לנשים להתעלם מהסטיגמות ומהפחדים, ולבחור במקצוע חדש.
 
דברי הסטודנט, צחי גובר: "הקמפיין נעשה מתוך מחשבה שהמחסומים כבר ירדו, הדרך נפרצה ורק צריך להעביר את המסר לקהל היעד. כאבא לתאומות בנות שנתיים, חשוב לי שהן יגדלו לעולם ללא גבולות".
 
ליבנת כהן דן, מנהלת השיווק של מטרופולין, מסרה: "במערך הנהגים שלנו, ישנן לא מעט נשים, כולל נשים מהמגזר החרדי, אימהות וסבתות, שראו את הפוטנציאל הגדול הטמון בתפקיד מעניין, דינאמי, יציב ומתגמל. זו ההזדמנות לקרוא לנשים נוספות לשבור סטיגמות, לנפץ פחדים, ולהצטרף לשורותינו. מטרופולין תשמח להעניק להן בית חם ומשרה בשכר הגבוה בענף".
 
לכתבה על הפרויקט ב-Ynet:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5267726,00.html
 
עבודות נבחרות:
 
העבודה הזוכה, צחי גובר:
 
המודעה נוהגת כמו אישה, צחי גובר המודעה נוהגת כמו אישה, של צחי גובר, על גבי אוטובוס


 
העבודה של דור פלג:
 


 
העבודה של יובל פרחי:
 
העבודה של יובל פרחי


Be Sociable, Share!
    שינוי גודל גופנים