מה הקשר בין כוסות לבין השראה \ גרשון רוזנפלד

 

 

 

 

שלום, שמי גרשון רוזנפלד, בעלים של משרד המיתוג "קפאין".
במשך שנות עבודתי בעולם המיתוג והפרסום, הבנתי דבר אחד מאוד ברור- אנשים לא קונים מעסקים הם קונים מאנשים. לא סתם אנשים, אנשים שהם אוהבים ומעוררים בהם השראה. וכך יחד עם חבר שפגשתי במסגרת לימודיי בשלוחה החרדית של 'הבצפר' נולד מיזם "כוסות של השראה". במהלך מספר שבועות שאלנו מאות אנשים מה המשפטים שממריצים אותם ומעוררים בהם השראה כשהם קמים בבוקר. הפרוייקט הכה הדים רחבים וקיבלנו מאות הודעות בכל מדיה אפשרית, עם משפטי השראה שונים אותם זיקקנו ליותר ממאה משפטים עוצמתיים. כל כוס קיבלה משפט השראה שונה ומיוחד. כן, מאות כוסות עם מעל מאה משפטים שונים, שנכון להיום מתנוססים בעשרות בתי עסקים בישראל עם המיתוג והלוגו שלהם, ומעוררים השראה יומיומית להם וללקוחותיהם כל בוקר מחדש. החזון שלי הוא לעורר השראה למיליון איש במדינת ישראל דרך אלפי עסקים ממגוון תחומים רחב שיפיצו את הבשורה לאלפי לקוחות. כי אנשים לא צורכים קפה הם צורכים השראה.

 

גרשון רוזנפלד בוגר מחזור 8 בשלוחה החרדית של הבצפר.

 

לקריאת כתבות נוספות:

 

על שולחן המנהל \ איתן דובקין

 

בואו נדבר על החלומות שלכם \ שושי סירקיס

 

הפתרון המושלם לפרסום בווטסאפ \ יוסי פרנקל

 

כותב למגרה \ ישראל אדלר