תיק עבודות
בושמילס
קורס : קופירייטינג ומדיה חברתית
מדיה : תמונה
הבריף

בוגרי הקורס קיבלו בריף להעביר את Bushmills פאזה תפיסתית ממקום בו המותג מדבר רק על המקור האירי והמורשת שלו - למותג המייצר חוויה רגשית לצרכניו. Bushmills אמור להיות...

בוגרי הקורס קיבלו בריף להעביר את Bushmills פאזה תפיסתית ממקום בו המותג מדבר רק על המקור האירי והמורשת שלו – למותג המייצר חוויה רגשית לצרכניו.
Bushmills אמור להיות מותג המבטא חברות אמיתית, שתייה בחבורה בין גברים.
יש לייצר קמפיין המניע את Bushmills ממקום בו אין לו משמעות עבורי למקום בו Bushmills הוא מותג שארצה לחוות ביחד עם חבריי.

שינוי גודל גופנים