תיק עבודות
בית השנטי
קורס : ניהול אסטרטגיה, שיווק ומיתוג
מדיה : תמונה
הבריף

קורס אסטרטגיה וניהול הפרסום מחזור 17, עשה את פרויקט הגמר שלו לבית השאנטי וקיבל בריף לקוח מאתגר - נדרשת פריצת דרך שיווקית להגדלת ההכנסות של העמותה שמספקת בית חם...

קורס אסטרטגיה וניהול הפרסום מחזור 17, עשה את פרויקט הגמר שלו לבית השאנטי וקיבל בריף לקוח מאתגר – נדרשת פריצת דרך שיווקית להגדלת ההכנסות של העמותה שמספקת בית חם לנוער במצוקה. אחד הרעיונות פורצי הדרך היה פתיחת חנות פיזית בקניון ו"מכירת" תרומות כאילו והיו מוצרים צרכניים מוחשיים עם תג מחיר, אריזה ודיספליי של חנות לכל דבר. מבקרים הוזמנו לרכוש חיבוק, ארוחה חמה, טיול בטבע, ציוד לבית הספר, ערכה למתגייס ועוד. צוות בית השנטי אימץ את הרעיון בהתרגשות, ובחודש יולי שנת 2011 נפתחה בקניון ארנה החנות תחת השם "צבעים של שמחה". לכתבה לYNET

חנות_-_חיבוק חנות_-_שיפוץ+שלט חנות_השמחה_של_בית_השנטי_בקניון_ארנה_-_צילום_לם-וליץ_סטודיו_004 חנות_השמחה_של_בית_השנטי_בקניון_ארנה_-_צילום_לם-וליץ_סטודיו_007 חנות_השמחה_של_בית_השנטי_בקניון_ארנה_-_צילום_לם-וליץ_סטודיו_016 חנות_השמחה_של_בית_השנטי_בקניון_ארנה_-_צילום_לם-וליץ_סטודיו_050 חנות_השמחה_של_בית_השנטי_בקניון_ארנה_-_צילום_לם-וליץ_סטודיו_087 חנות_השמחה_של_בית_השנטי_בקניון_ארנה_-_צילום_לם-וליץ_סטודיו_073

 

שינוי גודל גופנים