תיק עבודות
מי עדן
קורס : קופירייטינג ומדיה חברתית
מדיה : תמונה
הבריף

חלוצת חברות המים המינרליים בישראל, מי עדן, שמה לה כמטרה לקדם את שתיית המים בקרב הישראלים, זאת לאחר שנמצא כי אנו שותים הרבה פחות מהצריכה היומית המומלצת וסובלים...

חלוצת חברות המים המינרליים בישראל, מי עדן, שמה לה כמטרה לקדם את שתיית המים בקרב הישראלים, זאת לאחר שנמצא כי אנו שותים הרבה פחות מהצריכה היומית המומלצת וסובלים ממחסור בנוזלים.
לטובת כך, סטודנטים של קורס קופי 30 התבקשו לשכנע אותנו להתחיל לשתות יותר מים,
למי זה רלוונטי? כלל האוכלוסייה.
איך התבקשו לעשות זאת? ע"י סדרה של 2 כרזות יצירתיות ומעוררות, שתגרומנה לצופים בהן, להתרגש, להפנים ולהתחיל לשתות יותר מים.
זה מה שיצא:

שינוי גודל גופנים