בוגרי "הבצפר" בתערוכת כרזות לצריכת נייר ממוחזר

פרויקט גמר

תערוכת סיום קורס קופירייטינג

במסגרת האירוע שיתקיים ב-7.9.14  בחלל "הבצפר" בנמל ת"א, יציגו בוגרי קורס הקופירייטינג את הקריאייטיב שלהם לחינוך הציבור הישראלי לצריכת ניירות ממוחזרים.

לראשונה בישראל, ”נייר חדרה" עומדת לייצר נייר ממוחזר 100% המיוצר אך ורק מפסולת וקרטון. תהליך המחזור מבוצע בתהליך "De-Inking" (הוצאת דיו), ללא הלבנה ושימוש בכימיקלים וללא שימוש בתאית (שמקורה בעצים), כך שבסוף התהליך מתקבל נייר באיכות גבוהה לכתיבה והדפסה. לקראת השקת המוצר פנו ב"נייר חדרה" לסטודנטים המסיימים בימים אלה את קורס הקופירייטינג של "הבצפר" של חברות הפרסום בבקשה – עצבו כרזות עבור הנייר הממוחזר וחנכו את הציבור הישראלי לצריכה של נייר ממוחזר.
ביום ראשון ה-7.9.14 יציגו הבוגרים את התוצרים שלהם בתערוכת הגמר שתיערך בשעה 18:00 במבנה "הבצפר" (האנגר 1, נמל תל אביב), בין האורחים שיגיעו לתערוכה יהיו אמיר גיא (מנכ"ל משותף באדלר חומסקי & ורשבסקי), יגאל בראון (מנכ"ל "הבצפר" ואיגוד חברות הפרסום) ובכירי "נייר חדרה", ביניהם  גיא ידלין, מנכ"ל חטיבת הנייר בקבוצת נייר חדרה, ומיכל דבורצקי, סמנכ"ל השיווק בקבוצת נייר חדרה.

מנהלי קורס הקופירייטינג רוני אפלבוים ועופר גולן: "חינוך הציבור זה צמד מילים גדולות

ומכבידות. משימה לא פשוטה להניח על כתפי הבוגרים. המשימה האמיתית של הסטודנטים היא לתת זוויות הסתכלות חדשות ומרעננות על הנייר החדש ועל השימוש בו. לפתוח לנו את העיניים, לייצר תובנות מרגשות, משעשעות ומפתיעות לכל הנושא. זה הקריאיטיב האמיתי, ואת זה יש למכביר בתערוכה. כל בוגר מציג את הזווית הייחודית שלו… וזה היופי!"

 

לדברי אילנה גולןמנהלת שיווק בנייר חדרה, "המודעות הגבוהה לצורך בשמירה על כדור הארץ, הרגולציה המתפתחת בנושא והרצון של הצרכנים לחידושים – כל אלה הובילו אותנו ליצירת הנייר ה-100% ממוחזר, שמהווה מהפיכה אמיתית בתחום הניירות למדפסת. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם הבצפר, שרתם את בוגריו והפך אותם לשותפים לשינוי משמעותי בהרגלי השימוש והצריכה בציבור הישראלי. הנייר הממוחזר מהווה חלק מקו מוצרים חדשני ופורץ דרך נייר שאנו משיקים בימים אלה, ובקרוב הצרכן הפרטי שיגיע לרכוש נייר למדפסת יגלה על המדף מגוון גדול של ניירות הדפסה ייחודיים: ניירות ריחניים, ניירות בעובי ובגוונים שונים, וכמובן – ניירות ממוחזרים."

אודות קבוצת נייר חדרה: (www.hadera-paper.co.il): החברה עוסקת בייצור ומכירה של ניירות אריזה, ייצור אריזות קרטון גלי, אריזות למוצרי צריכה ואריזות ייחודיות לתעשייה, פעילות מחזור פסולת נייר ופלסטיק, שיווק צרכי משרד ובייצור ובשיווק ניירות כתיבה והדפסה באמצעות חברות בת. כמו כן מחזיקה החברה בחברות כלולות, העוסקות, בייצור ובשיווק מוצרי נייר ביתיים, מוצרי היגיינה, חיתולים חד פעמיים ומוצרים משלימים למטבח.

"הבצפר של חברות הפרסום" הוא מוסד לימודים למקצועות הפרסום. ב"הבצפר", לומדים מידי שנה מעל ל-400 סטודנטים, בתשעה מסלולי לימוד שונים: פלנינג, קופירייטינג, ניהול לקוחות, יח"צ ודוברות, הפקת פרסומות וטלוויזיה, פרסום שיווק, ארט דיירקשן ולימודי פרסום ושיווק באינטרנט. במהלך שנות קיומו, הפך להיות המקור הסמכותי והמקצועי להכשרת עובדים לענף הפרסום. אופן העברת התכנים בקורסים השונים מקנה לסטודנטים הזדמנות לעבוד על בריפים ולקוחות כמו במשרדי הפרסום בעולם האמיתי.

לכתבה במאקו

לכתבה במזבלה לפני התערוכה

לכתבה במזבלה לאחר התערוכה

לכתבה בדבר המפרסם לפני התערוכה

לכתבה בדבר המפרסם לאחר התערוכה

לכתבה באתר קראייטיביס

לכתבה בגלובס

פה מתחילים איתנו