הבצפר וחברת המדיה "לעומק התודעה" בקמפיין נגד אלימות

"תיק במשטרה זה חרא שלא תוכל לנגב"

"הבצפר" של חברות הפרסום בשיתוף "לעומק התודעה" חברת המדיה המתמחה בפרסום לצעירים יוצאים בקמפיין נגד אלימות

הקמפיין כולל 2 סדרות פוסטרים ובימים אלה עולה לאוויר,בפריסה של115 מועדונים , ברים ופאבים המובילים את סצנת חיי הלילה בישראל .

"אלה לא החברים שציפית לפגוש בסוף הערב" ו- "תיק במשטרה זה חרא שלא תוכל לנגב". הן רק שתי כותרות מתוך הקמפיין נגד אלימות שיופיע בחדרי שירותים של מועדוני הלילה והבארים.הקמפיין יכלול 2 סדרות פוסטרים

סדרה אחת מציגה בריון מקועקע בתא כלא תחת הכותרת "אלה לא החברים שציפית לפגוש בסוף הערב", ופוסטר נוסף בה מוצג בחור מבוהל בצילום פורטרט ועליו מספר של אסיר, תחת הכותרת "זה לא המספר שציפית להשיג בסוף הערב".הסיסמא החותמת את שני הפוסטרים היא: "אלימות משנה את המציאות". על הרעיון אחראי זוהר בראון, תלמיד מסלול הקופירייטינג של הבצפר.

סדרה שנייה מציגה ויז'ואל של סורגים עם הטקסט "תיק במשטרה זה חרא שלא תוכל לנגב" ופוסטר נוסף כולל ויז'ואל של סורגים ומקקים עם הטקסט "אם חשבת שהשירותים פה הם לא משהו, חכה עד שתראה את השירותים באבו כביר". "אלימות גם אם תנצח, תפסיד היא הסיסמא החותמת סידרה זו.על הרעיון אחראי עמית פולק תלמיד מסלול הקופירייטינג של הבצפר.

סמנכ"ל השיווק של ה"בצפר", ורד בטש אמרה כי: "זו לא הפעם הראשונה שהבצפר יוזם קמפיין חברתי בשיתוף עם חברת המדיה "לעומק התודעה" הקמפיין הקודם עסק בנושא האיידס, גם בו בחירת המסר הותאמה למדיה – תאי שירותים של מועדונים. בעיית האלימות היא בעיה כואבת שיש להלחם בה בכל דרך אפשרית. הבריף ניתן לכל המסלולים בבצפר, העבודות שקיבלנו היו מפתיעות בעוצמתן ולצערינו נאלצנו לבחור רק 2 סדרות. הקמפיין מוגש כחומר למחשבה בחדרי השירותים של מועדוני בילוי , שהוא מדיום ממוקד לקהל היעד ".

 

 לכתבה בynet

פה מתחילים איתנו