"הבצפר" ונעם חורב בשיתוף פעולה בסדנת פזמונאות

נעם חורב, זוכה 2 פרסי אקו"ם ומי שאחראי ללהיטים של גדולי הזמרים בארץ, משתף פעולה עם "הבצפר" של חברות הפרסום בישראל, שם יעביר החל מחודש אוגוסט סדנת כתיבה ופזמונאות בת 10 מפגשים

נעם חורב, כותבהשיריםהעסוקוהמצליחכיוםבישראל' נותןהצצה נדירהאל תעשיית המוזיקה ומגיע ל"הבצפר" של חברות הפרסום בישראל לסדנת כתיבה ופזמונאות. הקורס הראשון יפתח באוגוסט ויכלול עשרה מפגשים, אחת לשבוע, כאשר כל שיעור יהא בן 3 שעות.

סדנת הכתיבה והפזמונאות של נעם חורב הוקמה לפני כשנה וחצי והפכה במהרה לסדנה המצליחה והמבוקשת ביותר בתחומה, היא אירחה אמנים רבים (צרויה להב, הראל סקעת, רוני דלומי, גיא ויהל ועוד), יזמה ערבי תרבות ויצירה, כיתות אמן שונות, פרויקטים התנדבותיים ואף טיילה ברחבי הארץ במסגרת פרויקט 'הסדנה הנודדת'. הסדנה יצרה קהילת כותבים ענפה, פוריה ובועטת, שמונה מעל ל-200 בוגרים. חלק מהבוגרים כבר התחילו להשתלב בתעשיה ואף הוציאו שירים לרדיו.  לאור עליה בביקוש באופן משמעותי  – הוחלט על שיתוף פעולה עם "הבצפר".

במהלך הסדנה ילווה נעם את המשתתפים באופן אישי ויחד ילמדו על רכישת כלים בכתיבה, טיפול במחסומי כתיבה, פיתוח מקורות השראה, רכישת כלים פרקטיים, פיתוח רעיונות ועוד.

 

הסדנה בהנחיית חורב מצטרפת לשורה ארוכה של הכשרות וקורסים מקצועיים שמועברים ב"בצפר" על ידי מיטב אנשי מקצוע בכירים וביניהם קורס קופירייטינג, פלנינג, שיווק ופרסום, יחסי ציבור ודוברות, הפקת וידיאו ונוספים.

נעם חורב מסר: "שיתוף הפעולה עם הבצפר הוא בגדר סגירת מעגל מרגשת ומיוחדת עבורי. רק לפני 5 שנים סיימתי שם את לימודיי כסטודנט במסלול קופירייטינג, והיום אני חוזר בכובע אחר לחלוטין. מבחינתי, החיבור הזה טבעי, ומצטייר בעיניי כהתפתחות משמחת ורבת משמעות של החזון שהקמתי לפני שנה וחצי ונקרא "סדנת הכתיבה והפזמונאות של נעם חורב". אין לי ספק שעם הניסיון העשיר של הבצפר – הסדנה תשתדרג ותגדל, ועם זאת, תשמור על הנשמה שלה, על הערכים שלה ועל הקסם המיוחד רק לה."

יגאל בראון, מנכ"ל "הבצפר" מסר: "כחלק מרצוננו להמשיך ולפתח את היצע הקורסים והסדנאות בנושא יצירה שמחנו על פנייתו של נעם חורב, לכשעצמו בוגר קורס הקופירייטינג של הבצפר לפני 5 שנים, לחזור ולשתף פעולה והפעם בתחום המשיק לעולם הקופירייטינג. אין ספק שמעבר להיותה של סדנת פזמונאות אטרקטיבית לאנשים בעלי כשרון כתיבה יצירתי, יכולה גם להשביח את יכולתם של קופירייטרים בכתיבת ג'ינגלים."

 

"הבצפר של חברות הפרסום" הוא מוסד לימודים למקצועות הפרסום. ב"הבצפר", לומדים מידי שנה מעל ל-400 סטודנטים, בתשעה מסלולי לימוד שונים: פלנינג, קופירייטינג, ניהול לקוחות, יח"צ ודוברות, הפקת וידיאו, פרסום שיווק, ארט דיירקשן ולימודי פרסום ושיווק באינטרנט. במהלך שנות קיומו, הפך להיות המקור הסמכותי והמקצועי להכשרת עובדים לענף הפרסום. אופן העברת התכנים בקורסים השונים מקנה לסטודנטים הזדמנות לעבוד על בריפים ולקוחות כמו במשרדי הפרסום בעולם האמיתי.

לכתבה באייס
לכתבה בדבר המפרסם

פה מתחילים איתנו