יורדים דרומה! הבצפר מגיע לבאר שבע

אנחנו גאים לבשר על פתיחת קמפוס הבצפר בעיר באר שבע!

הקמפוס החדש יציע בתחילת הדרך מסלול בתחום השיווק הדיגיטלי: קידום עסקים ממומן וניהול תוכן לעסקים ברשתות החברתיות. בשלב ב' לקראת אביב 2020, יפתחו בסניף הבאר שבעי, מסלולי לימוד נוספים מתוך מגוון מסלולי ההכשרה של ה'בצפר' וביניהם, קופירייטינג, אסטרטגיה מיתוג ושיווק, תקשורת, יחסי ציבור ודוברות, ניהול פרסום ושיווק דיגיטלי, וארטדיירקשן.

"הבצפר" הוקם בשנת 2001 על ידי איגוד הפרסום של ישראל, המאגד כ-40 משרדי פרסום. הצורך שעמד לפתחם של משרדי הפרסום בהקמתו היה המחסור בכח אדם מקצועי ומיומן, שלמד והתמחה באופן מעשי במקצועות הפרסום. כח אדם שמסוגל להשתלב בעבודה מהיום הראשון שלאחר הלימודים.

 

"פתיחת הקמפוס בבאר שבע מהוה עבורנו צעד ראשון בדרך להרחבת הפעילות של הבצפר בתחומי ההדרכה והכשרת כח עבודה מקצועי לתעשיות הפרסום, השיווק והדיגיטל ומתוך כוונה להפכו לזמין יותר לקהלים נוספים" – יגאל בראון מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום הישראלי.

 

 

נטע דבש, מנהלת ושותפה בסניף הבצפר באר שבע, מדגישה: "זיהינו צורך גובר להנגיש את לימודי השיווק והפרסום בדרום ועל כן החלטנו להרים את הכפפה. אני מאמינה כי נראה ביקוש רב במספר הנרשמים לסניף בבאר שבע, זאת הודות לעובדה שתכניות הלימוד והמרצים יהיו זהים לאלו המתקיימים בתל אביב".

פה מתחילים איתנו