כמו חלום שהכל בו אפשרי: הזוכה ב-PORTFOLIO NIGHT TEL AVIV על החוויות מניו יורק

תחרות

2014 PORTFOLIO NIGHT

אולגה פילוננקו בת 28, בעלת תואר ראשון בעיצוב תקשורת חזותית במסלול אינטראקטיב בשנקר.

הכל התחיל לפני שלושה חודשים, כשתיק העבודות שלי היה מוכן, ואמרתי לעצמי: למה שאני לא אלך לאירוע שנקרא PORTFOLIO NIGHT TEL AVIV, שנערך בנמל תל אביב, ב"הבצפר", מי היה מאמין שבאותו הערב אקבל הצעות עבודה, ואנצח בתחרות?! ככה הפכתי ביום אחד לנציגת ישראל בPORTFOLIO NIGHT ALL STARS בניו יורק, פגשתי עוד 23 מעצבים וקופירייטורים מכל העולם ועברתי חוויה של פעם בחיים!

כשהתחלתי את המסע שלי לעולם הגדול של הפירסום.

היה לי ממש מפחיד. לא ידעתי איך זה הולך להיות, איך זה לעבוד עם החברות הגדולות כמו jwt , puma , twitter וכו', איך זה לפגוש אנשים כל כך מוכשרים מכל העולם וליצור איתם משהו חדש ביחד.

בסופו של דבר, המסע לportfolio night all stars היה כמו חלום. חלום שבו הכל אפשרי. אם זה לשוחח, להתיעץ, או סתם להתחבר בשיחה הכי פרטית עם ה"כרישים" של עולם הפירסום. לשבת בחדרי הישיבות של החברות הגדולות כמו  JWT ו- SHUTTERSTOCK, או אפילו לסיים את היום הלחוץ ומלא העבודה בבר של חברת הפירסום הגדולה JWT ולהרים לחיים עם

Frederic Bonn – JWT NYC

Executive Creative Director

בחלום הזה כולם מדברים בשפה אחת, הבדלי תרבות עובדים ביחד ומייצרים תרבות אחת גדולה מגווונת ומפתיעה. בחלום הזה אנשים מתחום העיצוב מזיזים את האגו הצדה ועובדים ביחד על פרוייקט משותף. כאן אין תחרותיות אבל יש תמיכה הדדית ופירגון.

רק בחלום הזה אפשרית סיטואציה שבה השותפה לחדר והחברה הכי טובה שלי במסע,בעלת דרכון המאפשא לה להיכנס לכל המדינות בעולם חוץ מישראל.

רק בחלום הזה אפשרי שאנשים כל כך שונים מתאחדים לקבוצה אחת ותוך חמישה ימים עוברים חוויות שלא יצא לי לעבור עם החברים הכי טובים שלי במשך שנים.

Anam Kibria (Dubai), Mayank Bhayana (Mumbai), Michael Collins (Minneapolis)

ואני Olga Filonenko (Tel Aviv) יחד יצרנו את הקבוצה "MOBIUM" ונהיינו למשפחה אחת שמבינה אחד את השני בחצי מבט. היינו כל כך שונים אבל מאוחדים למטרה אחת: קמפיין פירסומי ללקוח גדול – PUMA.

קבוצת ADC ארגנה הכל בצורה הכי מדהימה שיש! כל יום היה מלא בהפתעות.

כל יום התחיל בהרצאות של אנשים גדולים מתחום הפרסום

Frederic Bonn – JWT NYC

Executive Creative Director

 

Laura Augostini – JWT Worldwide

Chief Talent Officer

 

Menno Kluin – Deutsch

ECD/Head of Art and Design

 

Thomas Schmid – Buck

Creative Director

 

Sander van Dijk – Buck

Motion Designer

 

Kari Niles – Roar Groupe

Executive Creative Director

 

Michael Ventura – Sub Rosa

CEO

הרצאות שנתנו המון טיפים ודוגמאות אישיות להצלחה במקצוע ובחיים.

במשך כל היום עבדנו במרחב הגלריה של ADC כאשר התערוכה הפתוחה לקהל ואנחנו חלק ממנה. ביחד עשינו מחקר וסיעור מוחות.

 

ביום האחרון של התחרות עבדנו על פרזנטציה ותרגלנו את הצגתה. "אתה יכול לעשות את זה!" – היינו אומרים אחד לשני. רק 10 דקות הרצאה מול השופטים שהם:

רק 10 דקות לשכנע אותם שהרעיון שלנו הוא האחד והיחיד, הנכון, המוכר, זה שיכבוש את הלקוח.

בסוף על הבמה נשארו רק 2 קבוצות מתוך 6, שלנו "MOBIUM" וקבוצת "ROMA". היינו קרובים… זכינו במקום השני. קצת צבט בלב שלא זכינו במקום הראשון אך היה ברור שכולנו ניצחנו בזה שהיתה לנו הזדמנות להכיר, להתחבר, ללמוד אחד מהשני,  מ-24 אנשים מוכשרים, אמיצים, מיוחדים שמייצגים 24 מדינות שונות מכל העולם.

במסיבת הסיום הרגשתי שזה באמת הערב האחרון, שהשעון המעורר מצלצל ואני חייבת להתעורר מהחלום המדהים הזה שבו הכל אפשרי. רק דבר אחד  ניחם אותי – רכשתי משפחה אחת גדולה, וכולנו ממשיכים להיות בקשר, וכבר מתחילים לקבוע מקומות לפגישה… וזאת לא בעיה כי כל העולם פרוש לפנינו.

לכתבה באייס

לכתבה בדבר המפרסם

פה מתחילים איתנו