מותג המים המוגזים "Perrier" והבצפר מקימים מוזיאון וירטואלי לאמנים ישראלים צעירים

מותג המים המוגזים הצרפתי יציע למכירה באתר BLEND תיקים עם הדפס עבודות הסטודנטים לעיצוב של "הבצפר" לצד המשקה, ויעביר חלק מההכנסות לטובת מלגות עבור סטודנטים מעוטי יכולת

הסטודנטים בקורס ארט-דיירקשן שלנו, חברו למותג המים המוגזים הצרפתי "Perrier", לעבודה יצירתית-אמנותית מרגשת. עבודות הסטודנטים יוצגו במוזיאון וירטואלי ראשון מסוגו ובעמוד האינסטגרם של המותג (@perrieril). בנוסף, עבודות נבחרות יודפסו על תיקים וימכרו באתר BLEND.

"Perrier" יקימו מוזיאון וירטואלי שיציג את עבודות הסטודנטים ממסלולי העיצוב של "הבצפר", ועבודות נבחרות אף יודפסו על תיקים וימכרו לצד המשקה באתר BLEND. חלק מההכנסות שיאספו מהמכירה יועברו לטובת מלגת אמנים לשימוש "הבצפר".

פרויקט זה מצטרף לנגיעות נוספות של "Perrier" באומנות המקומית – בשנתיים האחרונות נרתם מותג המים המוגזים הצרפתי לטובת אמנים ישראלים צעירים ועזר להם לחשוף את יצירותיהם. ב-2019 אף פרסם יצירות מקומיות על שילוט ברחבי גוש דן.

גלית גלבוע, מנהלת קורס ארט דיירקשן ב"בצפר": "הסטודנטים המוכשרים מקורס ארט ב'בצפר' של חברות הפרסום והדיגיטל מרעננים עם עיצובים תוססים למותג המים המוגזים פרייה. אומנות אורבנית במיטבה".

רז קלמנוביץ', מנהל שיווק בטמפו משקאות: "זו זכות גדולה לשתף פעולה עם 'הבצפר' ולקדם את האמנים הצעירים שעתידים לכבוש את עולם הפרסום בסערה".

פה מתחילים איתנו