רוסי ערבי ואירי נפגשים ב15 לספטמבר בתלאביבה

פרויקט גמר

פרוייקט הגמר של "הבצפר"-בית הספר הגבוה לפרסום, יעסוק השנה במשקאות אלכוהוליים. במסגרת פרוייקט הגמר, יבנו הסטודנטים של "הבצפר" קמפיין למותגי אלכוהול נבחרים המשווקים ע"י חברת I.B.B.L SPIRITוביניהם BUSHMILLS, SMIRNOFF TWIST APPLE ועראק אל נמרוד

פרוייקט הגמר של "הבצפר"- בית הספר הגבוה לפרסום, יעסוק השנה בקטגוריית משקאות אלכוהוליים. השנה במסגרת הפרויקט, "הבצפר" משתף פעולה עם חברת I.B.B.L SPIRIT- חברה ליבוא ושיווק משקאות אלכוהוליים. הסטודנטים של "הבצפר" יבנו במהלך הפרויקט קמפיין למותגי האלכוהול BUSHMILLS ,SMIRNOFF TWIST APPLEועראק אל נמרוד.

מעל ל 140 כרזות קונספטואליות יוצגו בתערוכה שתועמד לשיפוט ע"י בכירים מעולם הפרסום.

במסגרת הפרויקט הסטודנטים של "הבצפר" יתפקדו כמשרד פרסום ויחסי ציבור על כל המשתמע מכך. הסטודנטים ממסלול תכנון אסטרטגי- פלנינג נפגשו עם נציגים מחברת I.B.B.L SPIRIT , גיבשו תוכנית אסטרטגיה פרסומית והנחו את הסטודנטים כיצד יש לפעול בהתאם למסרים והתכנים החדשים שגובשו עם הלקוח. התובנות הוצגו בפני תלמידי מסלול הקופירייטינג, ואלה יצאו לעבודה להכנת פתרונות קריאטיבים לכל האתגרים.

בנוסף ובאותו מעמד תוצג תערוכה שמתמקדת בנושא של שתייה ואלכוהול,

"הבצפר" ו I.B.B.L SPIRIT וחברת "לעומק התודעה" החליטו שאין לעצום עין מהתופעה הנלוות של שתיית אלכוהול בנהיגה. והחליטו לקחת אחריות חברתית. הסטודנטים יבנו קמפיין נוסף שעוסק בנושא. המודעה שתזכה תעלה למדיה בחסות "לעומק התודעה", בחדרי השירותים של מועדונים ובתי קפה.

פה מתחילים איתנו