תערוכת גמר קורס ארט מחזור 2 ותחרות בנושא 'שיימינג ברשת' של 'הבצפר' יחד עם המשרד לביטחון פנים, משטרת ישראל וחברת  Location media. הזוכים במקום ה-1: גיא שביט, ליאור פז ודריה קירז'נוב

השנה התוצרים התמקדו בנושא של 'שיימינג' בקרב ילדים ובני נוער ברשתות החברתיות, במטרה להעלות את המודעות לתופעה שהולכת ומתרחבת. האירוע התקיים במעמד השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך ובכירים נוספים.

במסגרת הפרויקט, קיבלו תלמידי מסלול ארט-דיירקשן של "הבצפר" משימה מהמשרד לביטחון פנים להציג תוצרים יצירתיים שיגבירו את המודעות בקרב ילדים ובני נוער לסכנות הטמונות וההשלכות של "שיימינג" ברשתות החברתיות. הסטודנטים הפיקו סרטים, צילמו ועיצבו פרינטים, ויצרו מהלכים דיגיטליים על מנת לייצר שינוי בהתנהגות ובהתמודדות של הילדים הנחשפים לתופעה.

לתחרות הוגשו 42 עבודות,  מתוכן 36 קאפות מודפסות ו-6 סרטונים, שהוצגו בתערוכה והתחרו שלושת המקומות הראשונים. ואלה שמות הזוכים:

  1. גיא שביט, ליאור פז ודריה קירצ'נוב – "תגובה אמיתית אנושית"
  2. אלונה מססה וטובה סוויד – "שמייניג זה כואב"
  3. עדי ארן ודניאל וקשי – "עד שנגמר האוויר"

 

השיפוט בתחרות התבצע על ידי השר גלעד ארדן והמפכ"ל רוני אלשיך, יחד עם מרצי הקורס, משרדי הפרסום וסטודנטים בוגרים שמילאו טפסי שיפוט ודירגו את העבודות. גיא שביט, ליאור פז ודריה קירז'נוב שיצרו את העבודה המנצחת יקבלו מחברת Location media חבילת פרסום בכ-200 בתי עסק ומסעדות באזור המרכז בשווי 100 אלף שקלים, למשך חודש תוך חשיפה מוערכת של כ-3 מיליון בני אדם.

כמו כן, המשרד לביטחון פנים והמשטרה חשפו נתונים חדשים על היקף התופעה. מתוך שני הסקרים שפורסמו עולה כי כל ילד שלישי נפגע מעבירות ברשתות החברתיות. כמו כן, 46% מבין אלו שדיווחו על פגיעה, ציינו כי לאחר הדיווח התופעה חזרה על עצמה. בסקר השתתפו 624 בני נוער, מתוכם 45% גברים ו 55% נשים.

לדברי יגאל בראון מנכ"ל "הבצפר" ואיגוד חברות הפרסום: "זו השנה השלישית שהסטודנטים של הבצפר נרתמים למשימות הפרסום של המשרד לבטחון פנים ומשטרת ישראל. השנה קורס הארט דיירקשן של הבצפר בשיתוף מנטור, עשה עבודת 360 למשימת המלחמה ב'שיימינג'. פתרונות פרינט וידאו ודיגיטל נתנו מענה מקיף לבריף של הלקוח. יגאל בראון הוסיף כי איגוד הפרסום והבצפר מעמידים את כל יכולותיהם המקצועיים לטובת משטרת ישראל והמשרד לביטחון פנים לכל משימת הסברה ופרסום שתדרש כדי לעצור את העליה באלימות ברשת."

לכתבה ב-שש עם (דקה 18)

לכתבה בגל"צ – בנוסף, נכנס גם במהדורת 22:00 בלילה 

לכתבה בגל"צ – עושים צהריים עם יעל דן

 לכתבה ברשת ב' – יומן הבוקר עם אריה גולן (דקה 37) 

לכתבה ב-וואלה

לכתבה ב-וואלה – רכילות עסקית 

לכתבה ב-ישראל היום – בראשי

לכתבה ב-מעריב – רכילות עסקית גם בפרינט וגם באונליין

לכתבה ב-נענע 10 

לכתבה ב-NRG

 

לכתבה ב-News1

לכתבה ב-בחדרי חרדים 

לכתבה ב-posta – בלוג