ניהול אסטרטגיה, שיווק ומיתוג

קורס אסטרטגיה וניהול הפרסום יכשיר אתכם להיות מנהלי שיווק, מנהלי מותג, מתכנני אסטרטגיה במחלקות שיווק בחברות ואירגונים. יועצי שיווק עצמאיים, מנהלי לקוחות או פלאנרים במשרד פרסום. כל זאת באמצעות מתודות למידה בלעדיות לחשיבה אסטרטגית והקניית כלים מעשיים לעבודה בתחום.

בקורס תכירו את כל מרכיבי העשייה השיווקית והפרסומית.
תלמדו להוביל את הקמפיין – מהטלפון הראשון של הלקוח ועד לעלייה לאוויר.
לשלוט במאפייני המוצר ולהכיר כמעט באופן אישי את הצרכן.
לתכנן מותג, לבנות את ערכי המותג, ולהיות כשירים לניהול מותגים.
תלמדו לתכנן וליישם את האסטרטגיה השיווקית והפרסומית.
לנסח אותה לכדי בריף אסטרטגי מדויק, ולהרים אותו להנחתה לקריאטיב.
לנהל, ליזום ולחשוב על המהלכים שכדאי ללקוח לנקוט, לפני שהוא יחשוב עליהם בעצמו.

במסלול אסטרטגיה וניהול השיווק תלמדו ותתרגלו את הנושאים הבאים:

  • מבנה ותהליכי עבודה במשרד פרסום
  • שיווק ותקשורת שיווקית – מודלים של ניתוח ובניית תכניות שיווק ופרסום
  • תקשורת שיווקית, שיווק ופרסום למגזרים
  • תכנון ואסטרטגיה – מודלים לניתוח שוק, אסטרטגיה פרסומית, אסטרטגיה שיווקית, מודלים במיתוג, פיתוח מוצרים, שיטות מחקר ואיסוף מידע.
  • תכנון אסטרטגי וניהול השיווק בעולם הדיגיטלי
  • מדיה – תכנון מדיה.
  • סדנה מתקדמת ומורחבת במיתוג וניהול מותגים
  • סדנת פרזנטציה
  • איסוף מידע שיווקי מהרשת – מחקרי אינטרנט, אנליטיקס, כלי ניתור שיח והתנהגות גולשים באינטרנט
  • כלי שיווק דיגיטלים – גוגל אדוורדס, SEO, רשתות חברתיות, וידאו, רימרקטינג, דיספליי, ניהול תוכן וניהול קמפיינים ברשת.
  • קריאטיב – חשיבה יצירתית בפרסום, הקונספט, העיצוב והקופירייטינג.
  • ניהול – זרימת עבודה, ניהול מו"מ, כתיבת בריפים, הפקה, מדיה,
  • ניהול תקציבים בינלאומיים.
  • ניתוח קמפיינים מהארץ ומהעולם – CASE STUDIES
  • ביצוע פרויקטים ללקוחות אמיתיים

אילן לזרוביץ'

אילן לזרוביץ - תמונת יחצ
מנהל קורס קופירייטינג ומדיה חברתית

איש קריאייטיב ואסטרטגיה בכיר עם למעלה מ-15 שנות ניסיון בענף הפרסום.
התמקצע במשרדים המובילים וזכה בתחרויות ובפרסים שווים, בארץ ובעולם.
עמד מאחורי מהלכים וקמפיינים בולטים, ביניהם של עלית, שטראוס, דנונה, דפי זהב, נוקיה, קרוקר, לשכת הפרסום הממשלתית ועוד.
בוגר החוג לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת ת״א.
מחבר ומאייר הספר "כמו דג במים" שיצא בהוצאת מודן.
מלמד בבצפר קריאייטיב וקריאייטיב פלנינג.

אורית גניס

תמונה אורית
ראש קורס אסטרטגיה וניהול השיווק

מנהלת הקורס בבצפר משנת 2008.מתמחה בפלנינג, מיתוג ויעוץ שיווקי משנת 1991.בין השנים 1995-2003 פלנרית ומנהלת פלנינג של קבוצת לקוחות במקקן אריקסון.משנת 2003 יועצת עצמאית לחברות, משרדי פרסום, עסקים בינוניים וקטנים.בעלת תואר שני MBA מנהל עסקים התמחות בשיווק של אוניברסיטת תל אביב,תואר ראשון כלכלה וניהול של אוניברסיטת תל אביב,ותלמידה מתמידה לאורך השנים בקורסי העשרה בתחומי הפסיכולוגיה, הפילוסופיה והתרבות.

אבי קורנס

אבי קורנס
ראש קורס אסטרטגיה וניהול השיווק

1981-1985 B.A בניהול וכלכלה (בהצטיינות) באוניברסיטת ת"א.

M.A 1986 מנהל עסקים, התמחות בשיווק ומימון באוניברסיטת ת"א.

ניסיון תעסוקתי קודם:

P.O.C .1985-1991- ייעוץ שיווקי במשך 7 שנים.

1991-1993 יד מרדכי- ניהול שיווק במשך שנתיים.

1993-1995 טרלידור- ניהול שיווק במשך שנתיים.

1995-היום יועץ שיווק ומיתוג עצמאי מזה81 שנים

במקביל ליעוץ העצמאי:

2001-2007 מקים ומנכ"ל חברת המגזרים של מקאן אריקסון- 7 שנים

2008-היום מנהל תחום פלנינג ותקציבאות בבצפר של חברות הפירסום

התמחויות: מזון,תיירות,מגזרים ערבי וחרדי,מיתוג בכלל ומוניציפאלי בפרט

בן 53 אב ל 4.

רחלי להב רוזנברג

רחלי להב רוזנברג 1
ייעוץ שיווקי ופלנינג פרסומי כפרילנס

B.A. בתקשורת וניהול
 MBA במנהל עסקים
 בעלת וותק של 10 שנים בתחום השיווק והפרסום
 במשך 8 שנים עבדה כפלנרית ב McCann Erickson
 מתמחה בשיווק ופרסום למגזרים הדמוגרפיים (רוסי, חרדי,ערבי)
 עוסקת כיום בייעוץ שיווקי ופלנינג פרסומי כפרילנס
 מרצה בבית הספר לתקשורת של מכללת ספיר בשדרות וב'הבצפר' בית הספר הגבוה של חברות הפרסום.

גלעד קט

גלעד קט
סמנכ"ל בחברת מדיהקום

סמנכ"ל בחברת מדיהקום, חברת המדיה של קבוצת אדלר –חומסקי עם ותק של 17 שנה בענף הפרסום מהם יותר מעשור בתחום המדיה. מאמין שדרך ההגעה ללקוחות פוטנציאלים חשובה לא פחות מהמסר הקריאטיבי אליו הם נחשפים וככזה הוביל צוותים שזכו במספר פרסים בינ"ל לאורך השנים כולל גראנד פרי בקטגוריית המדיה בפסטיבל קאן.

טל חן

טל חן
סמנכ"ל אסטרטגיה וקריאייטיב בteenk פתרונות שיווק לנוער

סמנכ"ל אסטרטגיה וקריאייטיב בteenk פתרונות שיווק לנוער

תואר שני בתרבות הילד והנוער מאוניברסיטת ת"א

בוגר מחזור ח' של הבצפר (פלנינג ותקצביאות)

רוני אריסון

רוני אריסון
מנהלת פלנינג בבאומן בר ריבנאי

מנהלת פלנינג בבאומן בר ריבנאי

בעלת נסיון במשרדים מובילים בענף (מקאן אריקסון, יהושע TBWA, פובליסיס ישראל)

יוסי סוכרי

יוסי סוכרי
יזם עסקי ומרצה לפילוסופיה

מרצה לפילוסופיה במשך שנים רבות במוסדות אקדמאים שונים, בין היתר: המכללה למנהל, בצלאל, אוניברסיטת באר-שבע, מנשר בית ספר לאומנות, וקמרה אובסקורה.

מלמד בעיקר פילוסופיה מודרנית ופוסט מודרנית, כזו שמותאמת לעולם הנוכחי.

בד בבד עם עבודתו כמרצה לפילוסופיה, שימש יוסי סוכרי כנציג בלעדי של חברת המשקאות הצרפתית Monin, בעלת המותג המוביל בעולם בתחום התוספים למשקאות.

יוסי סוכרי ניהל בפועל את החדרת המותג לישראל והיה אחראי על כל מערך המכירות והשיווק של המותג. החדרת Monin בישראל נחלה הצלחה עצומה והמותג בנה והוביל את הקטגוריה של התוספים למשקאות בארץ. נציגות Monin בישראל הגיעה למקום מס' 2 במכירות ביחס לכמות תושבים מבין 112 נציגויות של Monin בעולם, וזאת ללא כל השקעה בפרסום.

הצלחתו של יוסי סוכרי בהחדרתMonin בישראל התבססה על שיטותיו הייחודיות, הנשענות על ניתוח אנליטי של השוק תוך שילוב של כלים פילוסופים.

בשנת 2005 מכר יוסי סוכרי את נציגות Monin לחברת קוקה קולה ישראל.

 

רז קלמונביץ'

רז קלמנוביץ
סופרווייזר במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי

בן 30, נשוי + כלב.

סופרווייזר במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי.

בין לקוחותיי – אלדן, מוזס, מרכנתיל, ורטהיימר ספורט, קניון עזריאלי, פיליפס, פייזר וכו'

אקדמאים בעלי תואר ראשון  ובעלי עסק – עצמאיים.

לניהול בפרסום: צעירים המוצאים אתגר בניהול תהליכי עבודה, ניהול אנשים, ניהול מסעות פרסום מול לקוחות.

לתכנון אסטרטגיה וניהול מותג: סקרנים, כאלה שאוהבים להבין תהליכים והתנהגויות של בני אדם ואוהבים למצוא פתרון ותובנה בהתנהגויות של בני אדם .

הקורס יתקיים בבצפר של חברות הפרסום,
בהאנגר מספר 1, נמל ת"א.

משך הקורס: 8 חודשים
שעות לימוד: פעמיים בשבוע 17:30-21:00

מועדי פתיחה: 26 באוקטובר 2017

מוכר לפיקדון חיילים משוחררים

הלימודים מוכרים לנקודות זכות ופטור מקורסים בתואר ראשון במוסדות אקדמאיים מובילים