ניהול אסטרטגיה, שיווק ומיתוג

קורס אסטרטגיה וניהול הפרסום יכשיר אתכם להיות מנהלי שיווק, מנהלי מותג, מתכנני אסטרטגיה במחלקות שיווק בחברות ואירגונים. יועצי שיווק עצמאיים, מנהלי לקוחות או פלאנרים במשרד פרסום. כל זאת באמצעות מתודות למידה בלעדיות לחשיבה אסטרטגית והקניית כלים מעשיים לעבודה בתחום.

בקורס תכירו את כל מרכיבי העשייה השיווקית והפרסומית.
תלמדו להוביל את הקמפיין – מהטלפון הראשון של הלקוח ועד לעלייה לאוויר.
לשלוט במאפייני המוצר ולהכיר כמעט באופן אישי את הצרכן.
לתכנן מותג, לבנות את ערכי המותג, ולהיות כשירים לניהול מותגים.
תלמדו לתכנן וליישם את האסטרטגיה השיווקית והפרסומית.
לנסח אותה לכדי בריף אסטרטגי מדויק, ולהרים אותו להנחתה לקריאטיב.
לנהל, ליזום ולחשוב על המהלכים שכדאי ללקוח לנקוט, לפני שהוא יחשוב עליהם בעצמו.

במסלול אסטרטגיה וניהול השיווק תלמדו ותתרגלו את הנושאים הבאים:

  • מבנה ותהליכי עבודה במשרד פרסום
  • שיווק ותקשורת שיווקית – מודלים של ניתוח ובניית תכניות שיווק ופרסום
  • תקשורת שיווקית, שיווק ופרסום למגזרים
  • תכנון ואסטרטגיה – מודלים לניתוח שוק, אסטרטגיה פרסומית, אסטרטגיה שיווקית, מודלים במיתוג, פיתוח מוצרים, שיטות מחקר ואיסוף מידע.
  • תכנון אסטרטגי וניהול השיווק בעולם הדיגיטלי
  • מדיה – תכנון מדיה.
  • סדנה מתקדמת ומורחבת במיתוג וניהול מותגים
  • סדנת פרזנטציה
  • איסוף מידע שיווקי מהרשת – מחקרי אינטרנט, אנליטיקס, כלי ניתור שיח והתנהגות גולשים באינטרנט
  • כלי שיווק דיגיטלים – גוגל אדוורדס, SEO, רשתות חברתיות, וידאו, רימרקטינג, דיספליי, ניהול תוכן וניהול קמפיינים ברשת.
  • קריאטיב – חשיבה יצירתית בפרסום, הקונספט, העיצוב והקופירייטינג.
  • ניהול – זרימת עבודה, ניהול מו"מ, כתיבת בריפים, הפקה, מדיה,
  • ניהול תקציבים בינלאומיים.
  • ניתוח קמפיינים מהארץ ומהעולם – CASE STUDIES
  • ביצוע פרויקטים ללקוחות אמיתיים

אורית גניס

ראש קורס אסטרטגיה וניהול השיווק

מנהלת הקורס בבצפר משנת 2008. מתמחה בפלנינג, מיתוג ויעוץ שיווקי משנת 1991. בין השנים 1991-1995 יועצת ומנהלת פרויקטים בחברת POC. בין השנים 1995-2003 פלנרית ומנהלת פלנינג של קבוצת לקוחות במקאן אריקסון. משנת 2003 עוסקת בתכנון וייעוץ שיווק ומיתוג לחברות, משרדי פרסום, עסקים בינוניים וקטנים. בעלת תואר שני MBA מנהל עסקים עם התמחות בשיווק של אוניברסיטת תל אביב, תואר ראשון בכלכלה וניהול של אוניברסיטת תל אביב, ותלמידה מתמידה לאורך השנים בקורסי העשרה בתחומי הפסיכולוגיה, הפילוסופיה והתרבות.

אבי קורנס

ראש קורס אסטרטגיה וניהול השיווק

1981-1985 B.A בניהול וכלכלה (בהצטיינות) באוניברסיטת ת"א.
M.A 1986 מנהל עסקים, התמחות בשיווק ומימון באוניברסיטת ת"א.

ניסיון תעסוקתי קודם:
P.O.C .1985-1991- ייעוץ שיווקי במשך 7 שנים.
1991-1993 יד מרדכי- ניהול שיווק במשך שנתיים.
1993-1995 טרלידור- ניהול שיווק במשך שנתיים.
1995-היום יועץ שיווק ומיתוג עצמאי מזה 18 שנים.

במקביל ליעוץ העצמאי:
2001-2007 מקים ומנכ"ל חברת המגזרים של מקאן אריקסון- 7 שנים.
2008-היום מנהל תחום פלנינג ותקציבאות בבצפר של חברות הפירסום.
התמחויות: מזון,תיירות,מגזרים ערבי וחרדי,מיתוג בכלל ומוניציפאלי בפרט.
אב לארבעה בנים וכלב אחד.

עידו כהן

ראש קורס ניהול תוכן וקהילות במדיה החברתית

תסריטאי עם תואר מאונ' ת"א וקופירייטר עם תעודה מקופי 24. לא ברור מה יותר שווה. עצמאי ובעל עסק חברתי שנותן שירותי תוכן וקיראטיב בעיקר לעמותות ולארגונים שעובדים עם נוער אבל לא רק.מתמחה בהבנה של עולמות תוכן ובעיקר בחשיבות של חדשנות דיגיטלית. תעקבו אחרי ב-ICQ ותבינו.

ניר זברו

ניר זברו

מייסד ובעלים של חברת Streetwise העוסקת בשיפור תהליכי מכירה ושיווק עבור עסקים. החברה הוקמה ב-2011 ומלווה עשרות חברות בארץ ובעולם.
מכור לעולם המכירות, מנהל מותג ושיווק במשך שנים בעולם הקמעונאות והתנסה כמעט בכל תפקיד. שותף במיזמים שונים וביניהם גם עסקים בתחום המזון.
מנטור במגוון אקסלרטורים שונים והוציא לאור שני ספרים. מרצה על עולמות המיתוג, המכירות, השיווק וכיצד לספר סיפור. מלווה עשרות פרויקטים בעולם מימון המונים ומנהל בהתנדבות את מערך השיווק באירופה של ארגון EO העולמי המונה מעל 13,000 יזמים.
בזמנו הפנוי מפרשן בערוץ הספורט ובימים אלו עובד על ספרו השלישי.

מיטל פודינסקי עידה

מיטל פודינסקי עידה

יועצת שיווק ופיתוח עסקי. ב-12 השנים האחרונות ניהלה את מחלקות השיווק של חברות אופנה מובילות בארץ (לי קופר, בלו בירד, קבוצת הוניגמן/ הוניגמן קידס/ TNT, מיכל נגרין). במסגרת התפקיד היתה אחראית על פיתוח האסטרטגיה השיווקית ויישומה בפועל בפלטפורמות הפרסום, יח"צ, מיתוג, קד"מ, מועדוני לקוחות, אתרי e-commerce, שיווק דיגיטלי, רשתות חברתיות, שיתופי פעולה מסחריים, שיווק מול קניונים, מסחור חזותי, ועוד, ועמדה מאחורי כמה מהקמפיינים הבולטים והזכורים בתחום.
כיום, יועצת שיווק ופיתוח עסקי המלווה יזמים ועסקים בשלבי בגרות שונים, ומנהלת שיווק פרילאנס, בעיקר עבור חברות המתמחות בשיווק דיגיטלי, e-commerce וקמעונאות.
מלמדת ב"מכללה למנהל" וב"הבצפר". מוסמכת קידום PPC של גוגל ופייסבוק.

מורן באליק

מורן באליק

אמא ל-2 ילדים, בענף כבר מעל 15 שנה.
כיום סמנכלית לקוחות באינטרקשן מקבוצת אדלר חומסקי .
בעברי ניהלתי את תחום הדיגיטל בלשכת הפרסום הממשלתית כ-9 שנים.

שירלי משה שרעבי

שירלי משה שרעבי

מייסדת ומנכ״לית של משרד הדיגיטל "Digibird", המשרד פועל משנת 2010 ונותן שירותים לחברות המובילות במשק אשר כוללים, אסטרטגיה שיווקית, קריאייטיב, תוכן, קמפיינים, בנייה וניתוח מסלולי צרכן ואיקומרס.
כיזמית ומובילת דעה ותוכן ברשתות המדיה החברתית, נבחרה עוד בשנת 2010 לאחת מ- 50 אנשי הדיגיטל המשפיעים ביותר בארץ.
לאורך 10 שנים עוסקת בתחום האינטרנט, הדרכות, הרצאות וייעוץ בתחום השיווק, לבכירים, ארגונים, סטרטאפיסטים ובעלי עסקים בפלטפורמות המדיה החברתית בראיה אסטרטגית ושיווקית ובנוסף מייעצת, שופטת ומנחה בארגונים כמו יזמים צעירים ישראל.

הדס ליבר

ראש קורס ארט-דיירקשן ועיצוב גראפי

נשואה ואם לשני בנים, עברה את כל שרשרת החיול בעולם העיצוב והפרסום, החל מגרפיקאית דרך מעצבת-בעלת סטודיו, ארט דיירקטורית במשרדי הפרסום הגדולים בארץ ועד היום- שותפה וסמנכ"לית קריאייטיב  בפרסום בריקמן, ומנהלת מסלול ארט-דיירקשן של “הבצפר״.
חיה ונושמת את עולם הפרסום המקומי והבינלאומי, טיפלה במותגים הגדולים ביותר וזכתה בפרסים רבים.
שופטת מבוקשת בתחרויות הקריאייטיב והפרסום הנחשבות בעולם ביניהן
Cannes Lions, Clio, LIA, Art Directors Club ועוד.
מתה על טניס. שונאת ריצה. עושה את שניהם.

גלעד קט

גלעד קט
סמנכ"ל בחברת מדיהקום

סמנכ"ל בחברת מדיהקום, חברת המדיה של קבוצת אדלר –חומסקי עם ותק של 17 שנה בענף הפרסום מהם יותר מעשור בתחום המדיה. מאמין שדרך ההגעה ללקוחות פוטנציאלים חשובה לא פחות מהמסר הקריאטיבי אליו הם נחשפים וככזה הוביל צוותים שזכו במספר פרסים בינ"ל לאורך השנים כולל גראנד פרי בקטגוריית המדיה בפסטיבל קאן.

צעירים המעוניינים בקריירה בתחום הפרסום והשיווק-  צעירים המוצאים אתגר בניהול תהליכי עבודה, ניהול אנשים, ניהול מסעות פרסום מול לקוחות. סקרנים, כאלה שאוהבים להבין תהליכים והתנהגויות של בני אדם ואוהבים למצוא פתרון ותובנה בהתנהגויות של בני אדם . עדיפות לאקדמאים בעלי תואר ראשון ומעלה.

בעלי עסק/עצמאיים- המעוניינים לקבל ארגז כלים מלא לתכנון ובניית אסטרטגיות שיווק ומיתוג עבור העסק הפרטי שלהם.

————————————————————————————————————————————–

בטבלה שלפניכם תמצאו נתונים לגבי המקצועות והשכר הממוצע, המחכים לכם בסיום הלימודים:

 

shivuk

הקורס יתקיים בבצפר של חברות הפרסום,
בהאנגר מספר 1, נמל ת"א.

תנאי קבלה: מבחן מיון + ועדת קבלה.
משך הקורס: 8 חודשים
שעות לימוד: פעמיים בשבוע, בין השעות 17:30-21:00

מועד פתיחה: אוקטובר 2018
*מוכר לפיקדון חיילים משוחררים

*הלימודים מוכרים לנקודות זכות ופטור מקורסים בתואר ראשון במוסדות אקדמיים מובילים

הלימודים מתקיימים בבצפר של חברות הפרסום בנמל תל אביב – האנגר 1