ניהול קמפיין ממומן PPC MASTER

שוק הפרסום עבר שינוי משמעותי בעשור האחרון, ותקציבי ענק הופנו למערכות הפרסום הממומן – העיקריות ביניהן הן גוגל ופייסבוק. כיום, כל חברה גדולה או קטנה, זקוקה לפתרון קידום מבוסס תוצאות ולמנהלי קמפיינים מקצוענים שמסוגלים לייצר תוצאות במהירות.

הקורס מיועד לאנשים שחיים ונושמים טכנולוגיה ופרסום, ומעוניינים להפוך למקצוענים בפלטפורמות Google Ads ו-Facebook Ads Manager. בקורס ילמדו פלטפורמות נוספות לקידום תוכן וכן עבודה עם Google Analytics.

הקורס מכשיר לבחינות ההסמכה של “Google Partner”

 

תוכנית הלימודים:

בקורס נלמד לעומק לעבוד עם מערכות ה-PPC השונות הזמינות בשוק בדגש על Google Ads, Facebook ads, outbrain/tabula, Google analytics. נכיר את פרקטיקות העבודה המובילות ואת הדרכים להתנהל מול לקוחות. כמו כן הקורס יכין את המשתתפים למבחני ההסמכה היוקרתיים, ולקבלת תג שותף מוסמך Google Partner.

 

קידום מבוסס תוצאות, רקע ואסטרטגיה:
פרסום ממוקד תוצאות, ניהול קמפיינים ממומנים באופן אפקטיבי, בניית אסטרטגיה לטווח הקצר והארוך, חלוקת תקציב וטקטיקות קידום בכל אחת מפלטפורמות הפרסום.

פרסום בגוגל Google Ads:
פרקטיקות עבודה מובילות, ניתוח נתונים, הקמת קמפיינים ברשת החיפוש (מנוע החיפוש), רשת המדיה GDN (פרסום באנרים באתרים), יוטיוב, מדידת המרות, רימרקטינג (שיווק מחדש) וכמו כן שלל פיצ’רים מתקדמים במערכת ופרסום ב-Youtube.

פרסום בפייסבוק ואינסטגרם Facebook + Instagram:
פרקטיקות עבודה של פרסום ב-Facebook ו-Instagram, ניתוח נתונים, הקמת קמפיינים מסוגים שונים (תנועה לאתר, מעורבות, לידים, וידאו, לייקים), עבודה עם פיקסלים ומדידת המרות, קהלים מותאמים אישית כדוגמת Lookalikes.

שימוש בגוגל אנליטיקס Google Analytics:
חיבור בין ממשקי Ads ו-Analytics למעקב מדויק אחר ביצועי הפרסום.
הבנת הנתונים השונים שניתן לאסוף באמצעות אנליטיקס והדרך בה הם יכולים לתרום לקמפיינים שלנו.

מערכות פרסום נוספות:
בקורס ילמדו מערכות פרסום נוספות, כדוגמאת מערכות לקידום תוכן למשל “Outbrain”/”Taboola”, נסקור פרסום ברשת המדיה של גוגל GDN ונתייחס לנושא הקידום הממומן בצורה רחבה.

 

 

 

 

 

אדי לבנטמן

ראש קורסי ניהול קמפיין ממומן ופרסום ושיווק בדיגיטל למגזר החרדי

יועץ בכיר, מאמן אישי ואסטרטג לחברות המובילות במשק הישראלי בתחום השיווק הדיגיטלי והפרזנטציה
בעל תואר שני בתחום טכנולוגיות ולמידה מאוניברסיטת תל אביב. מומחה ב-
 Google AdWords ופרסום ברשתות חברתיות. לשעבר מנהל הדרכה במרכז ההדרכה המורשה של Google ומאמן מוסמך מטעם Google, עם תעודות הסמכה נוספות מטעם Facebook  ו- Hubspot. משמש כיום בתור יועץ בכיר, מאמן אישי ואסטרטג לחברות המובילות במשק הישראלי בתחום השיווק הדיגיטלי והפרזנטציה, תוך התמקדות בקמפיינים מורכבים מרובי פלטפורמות. בעל ניסיון של מעל עשור כמרצה ומנהל הדרכה במוסדות מוכרים תוך עבודה מול קהלים מגוונים הכוללים- בעלי עסקים קטנים ובינוניים, יזמים, משקיעים וחברות.

משמש כיום גם כמרצה במספר מוסדות להשכלה הגבוהה בישראל וחוקר של טכנולוגיות למידה ורשתות חברתיות.

למעוניינים לעבוד בתחום ה-PPC כמנהלי קמפיינים בגוגל אדוורדס.

————————————————————————————————————————————–

בטבלה שלפניכם תמצאו נתונים לגבי המקצועות והשכר הממוצע, המחכים לכם בסיום הלימודים:

שכר בדיגיטל

שימו לב: הגעה למפגשים עם לפטופ פרטי אישי – חובה

תנאי קבלה: מבחן מיון + ועדת קבלה.
משך הקורס: 4.5 חודשים
שעות לימוד: פעם בשבוע, בין השעות 17:30-21:00

מועד פתיחה: 21/11/2018
*מוכר לפיקדון חיילים משוחררים

הלימודים מתקיימים בבצפר של חברות הפרסום בנמל תל אביב – האנגר 1