ארט-דיירקשן דיגיטלי / עיצוב גרפי

בעולם התקשורת של היום, לארט הדיגיטלי תפקיד מפתח בכל שלב ושלב בתהליך הקריאייטיבי –  החל משלב הרעיונאות, החשיבה והפיצוח, ועד קביעת קו העיצוב הויזואלי במדיות המשתנות במהירות.
הדרישה לארט דיגיטלי מקצועי, חדשני, ויצירתי הולכת וגוברת במשרדי פרסום ודיגיטל, בחברות הייטק, סטארט אפים ועוד.

מקצוע ה"ארט-דיירקשן"

כלי העיצוב והרעיונאות המסורתיים כבר אינם מספיקים ויש צורך אמיתי בהכשרת הארט-דיירקטורים של המחר, שחיים את עולם הקונספט כמו שהם חיים את עולם העיצוב, המבינים פרינט, וטלוויזיה כמו שהם שוחים בעולם הניו מדיה – באינטרנט, באפליקציות ובמובייל.

המסלול המשלב את יסודות הפרסום ואת החדשנות במדיות החדשות, יכין אתכם למציאות החדשה של עולם הפרסום. מסלול אשר יצמיח את הטאלנטים של הדור החדש בעיצוב לפרסום ולעולם הדיגיטלי.

האיזון המדויק בין לימודים תיאורטיים להתנסות מעשית יכשיר את בוגרי קורס ארט-דיירקשן לאתגרים החדשים של ענף הפרסום והתקשורת השיווקית, הדינמי והמשתנה בקצב מסחרר.

 

מה לומדים?

לימודים עיוניים:

  • אסטרטגיה
  • טכניקות לייצור קונספט
  • היסטוריה של הפרסום והאומנות
  • יסודות בעיצוב- טיפוגרפיה, צבע, קומפוזיציה, גריד, לוגו, ומיתוג.
  • דיגיטל וחדשנות
  • עיצוב דפי נחיתה
  • באנרים
  • לוגו לאפליקציות ועוד

לימודי תוכנות:

  • Photoshop
  • Illustrator
  • InDesign
  • After Effects

שיעורי חדשנות ודיגיטל לאורך השנה:

  • Facebook, Instagram, Pinterest ועוד…
  • עיצוב לאפליקציות UI/UX
  • עיצוב באנרים ודפי נחיתה
  • STYLEGUIDE/GRID לביצועיסטים
  • וידאו
  • אנימציות GIF

שיעורי סדנא ומפגשים אישיים:

  • פרויקט משותף עם כיתת קופי וכיתת פלנינג
  • פרויקט סיום אישי חוצה מדיה מבוסס דיגיטל
  • בניית תיק העבודות, בליווי מנחה אורח מ-WIX לבניית תיק עבודות באמצעות אתר-WIX

 

ממי לומדים?

תעשיית הפרסום תמיד מחפשת את הטאלנט הכי מבטיח ו"פראש". למעשה, הסטודנט של היום לומד אצל המעסיק העתידי שלו, כי רק אצלנו הרוב המכריע של המרצים הם בכירי עולם הפרסום, הניו מדיה והתקשורת השיווקית בישראל. הדבר מבטיח לימוד ממוקד, תיאורטי כמו גם מעשי, של פנים התעשייה על צרכיה השונים, וגם, דריסת רגל ראשונה להיכרות עם הבוס הבא שלך.

תיק עבודות מקצועי לפי החלום שלך

במסגרת המסלול יתנסו הסטודנטים בעבודה מעשית רבה, שמדמה את המציאות היומיומית. העבודה תכלול גם בריפים אמיתיים ועבודה בצוותים בשיתוף קופירייטרים ופלנרים, כמו במשרד פרסום אמיתי. ההתנסויות הללו יאפשרו לכם לבסס פורטפוליו מגוון, מקצועי ורלוונטי, ההכרחי ליום בו תצאו אל התעשייה כארט-דיירקטור דיגיטלי מן המניין.
בניית תיק העבודות, בליווי מנחה אורח מ-WIX לבניית תיק עבודות מקצועי באמצעות אתר WIX.

סטאז' למצטיינים

לקראת תום הקורס יבחרו משרדי הפרסום המובילים את מצטייני המסלול לעבודה, אצלם במשרד הפרסום, ובשכר מלא.

 

טעימה מעבודות הסטודנטים ללקוחות אמיתיים



הלקוח: 11 חברות מהמובילות בישראל



הלקוח: מכון דוידסון (מכון ויצמן)



הלקוח: המשרד לבטחון פנים


קורס ארט דיירקשן דיגיטלי
הלקוח: PANGO


קורס ארט דיירקשן דיגיטלי
הלקוח: סלטי צבר


קורס ארט דיירקשן דיגיטלי
הלקוח: HP INDIGO


קורס ארט דיירקשן דיגיטלי
הלקוח: קנור


קורס ארט דיירקשן דיגיטלי
הלקוח: R3


קורס ארט דיירקשן דיגיטלי
הלקוח: ZAP Market


קורס ארט דיירקשן דיגיטלי
הלקוח: עמותת Simply You


קורס ארט דיירקשן דיגיטלי
הלקוח: עמותת Simply You


רוני אפלבוים

רוני אפלבוים

קופירייטר ואב לשלושה,  בענף הפרסום מאז 1982, בוגר משרדי פרסום רבים וטובים, בעל קליניקה ליצירת תכנים קריאטיביים ושיווקיים מאז קיץ 99.  לימודים לתואר ראשון בקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת ת"א ולתואר ראשון ולתעודת הוראה בספרות באוניברסיטה הפתוחה – עד עתה הלימודים טרם הסתיימו. מנחה קבוצות מוסמך מטעם בית ברל ומשרד החינוך. מנחה מוסמך לסדנאות כתיבה מטעם מתא"ן. מפעיל סדנאות במגוון תחומים: חשיבה יצירתית, כתיבה אינטואיטיבית, ציור אינטואיטיבי ועוד, לפרטיים ולארגונים. מנחה סדנאות קופירייטינג בחוג לתקשורת של מכללת עמק יזרעאל. בעל 2 סלוגנים ב"שירת הסטיקר" של דוד גרוסמן והדג נחש ונועל תמיד נעליים בצבעים שונים.

הדס ליבר

Hadas_img_4596 (Large)
ראש קורס ארט-דיירקשן ועיצוב גראפי

בת 39, נשואה ואם לשני בנים.

עברה את כל שרשרת החיול בעולם העיצוב והפרסום, החל מגרפיקאית דרך מעצבת-בעלת סטודיו, ארט דיירקטורית במשרדי הפרסום הגדולים בארץ ועד היום- שותפה וסמנכ"לית קריאייטיב  בפרסום בריקמן, ומנהלת מסלול ארט-דיירקשן של “הבצפר״.
חיה ונושמת את עולם הפרסום המקומי והבינלאומי, טיפלה במותגים הגדולים ביותר וזכתה בפרסים רבים.
שופטת מבוקשת בתחרויות הקריאייטיב והפרסום הנחשבות בעולם ביניהן
Cannes Lions, Clio, LIA, Art Directors Club ועוד.
מתה על טניס. שונאת ריצה. עושה את שניהם.

דרור נחומי

דרור נחומי
מנהל קריאייטיב בפובליסיס ישראל

בוגר בצלאל במחלקה לתקשורת חזותית

ארט דיירקטור ביהושע, באומן בר ריבנאי ושלמור אבנון עמיחי בין השנים 2004-2011

מ-2011 מנהל קריאייטיב בשלמור אבנון עמיחי וכיום בפובליסיס ישראל

במהלך השנים עבדתי על תקיבים רבים כגון:

יונדאי, מיצובישי, מרצדס, ביטוח ישיר, טושיבה, דנונה, יטבתה, תפוצ'יפס היינץ ורבים אחרים

 

במהלך התקופה זכיתי במפר הישגים מקומיים ובינלואימיים כמו פרסי קקטוס, פסטיבל ניו יורק, גולדן דראם מגזין ארכייב ועוד

 

רני רדזלי

רני
מעצב גרפי וטיפוגרף

בעל סטודיו עצמאי לעיצוב גרפי, שמתמחה במיתוג.בעל תואר ראשון מהמחלקה לתקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו חיפה 1997-2001. לומד בימים אלה לתואר שני בחינוך לאמנות במדרשה לאמנות, המכללה האקדמית בית ברל.מעצב פונטים בשפה העברית, המשווקים ע"י פונטביט. בין משפחות הפונטים שעיצב: עברי, ארגמן, סוגיארה ודורי (זוכה מדליית כסף בקטגוריית פונטים בתחרות "חתך הזהב 2008" של אגודת המעצבים הגרפיים").משנת 2004 משמש כמרצה למקצועות העיצוב הגרפי. בין השאר מלמד טיפוגרפיה, צבע, מיתוג, תולדות העיצוב ועוד. בשנים 2008-2014 עמד בראש המחלקה לתקשורת אינטראקטיבית של מכללת ספיר (כיום המחלקה לעיצוב מדיה).מתמחה בהיסטוריה של העיצוב הגרפי במאה ה-20. מלמד קורסים בנושא זה ופירסם עד היום למעלה מ-70 מאמרים, בין השאר במגזינים "נישה" ו"Design Only".

לירון שכטר

liron
סמנכ"ל האסטרטגיה במשרד הפרסום דרורי-שלומי

בן 37, נשוי ואב לשניים.
עוסק מזה 8 שנים בגיבוש אסטרטגיה תקשורתית ושיווקית.

כיום – סמנכ"ל האסטרטגיה במשרד הפרסום דרורי-שלומי,
ובעבר סמנכ"ל האסטרטגיה ב-JWT ישראל ופלנר בשלמור-אבנון-עמיחי.

לא מתבייש לומר "אני לא יודע" –

והכי מבסוט מזה בעולם.

יובל הולנדר

yuval_hol
מנהל קורס שיווק ופרסום בפייסבוק ובסושיאל

סקיפר, מבקר חומוסיות, אבא ל-3 ופרסומאי כבר 18 שנה. למדתי קופי אצל תרצה גרנות באמצע שנות ה-90, הקמתי את מחלקת הדיגיטל באדלר חומסקי וניהלתי אותה במצטבר מעל ל-5 שנים, הייתי מנהל הקריאייטיב הראשון במקאן דיגיטל וסמנכ״ל דיגיטל בראובני פרידן. הקמתיי והייתי שותף בגורני אינטראקטיב. בשנים האחרונות עצמאי בתחום הפרסום דיגיטל והוידאו בחברת HD interactive שהקמתי. לימדתי קופירייטינג ודיגיטל בבצפר, במכללה למנהל וב-ACC אצל תרצה גרנות.

אנשים יצירתיים, שחולמים לעבוד במקצוע מרתק בעולם הפרסום, השיווק או האינטרנט. כאלה שעיצוב ויצירתיות זורמים בעורקיהם. אם את או אתה, רואים בארט-דיירקשן מקצוע לחיים, ותכננתם ללמוד תקשורת חזותית באקדמיה, אבל אתם מעדיפים להתמקד בלימודים מעשיים בעולם האמיתי, במסלול מעמיק וממוקד, של שנתיים בלבד….. המסלול הזה הוא עבורכם. המרצים הבכירים ביותר של תעשיית העיצוב והפרסום, ילמדו, יאמנו ויתרגלו אתכם במתודות ההכשרה העדכניות ביותר, אשר לאורם הם מחפשים את העובדים הבאים שלהם. 

תנאי קבלה: כל נרשם עובר "ארטסט" לבחינת התאמתו ללימודים במסלול ואבחון יכולות קראיטיביות, וכן ועדת קבלה וראיון אישי. 

                                  

 

הלימודים מתקיימים בבצפר של חברות הפרסום בנמל תל אביב – האנגר 1

משך הלימודים: שנה וחצי

מועד פתיחה: אוקטובר 2017

שעות לימוד:  17:30-21:00, פעמיים בשבוע

מוכר לפיקדון חיילים משוחררים