קופירייטינג ומדיה חברתית

קורס אחד. שתי תעודות.

תעודת בוגר קופירייטינג ותעודת מנהל תוכן ומדיה חברתית

עולם השיווק, הפרסום, התקשורת, המדיה, הטכנולוגיה, האינטרנט, המובייל, הרשתות:  הכול מתרחב, הכול מתעצם, הכול משתנה. ורק מי שבאמת מבין זאת, יצליח.  ברוח זו, גם מסלול הקופירייטינג שלנו משתנה ומתרחב בתוכנו. מהיום, הוא המסלול הראשון והיחיד, אשר מאגד שני קורסים במסלול אחד – כדי להכשיר אותך לעבודה גם בעולם הפרסום וגם בעולם התוכן.  וכך, אם במהלך הלימודים יתבהר לך כי עולם הפרסום מתאים לך יותר – מצוין.  ואם יסתבר לך דווקא כי עולם התוכן מושך אותך יותר – מעולה.  בכול מקרה, הקורס שלנו יכשיר אותך לקראת העבודה בשני העולמות החמים והיצירתיים האלה,  ויצייד אותך גם בידע הנדרש – וגם בתעודות הנחוצות.

קופירייטינג

הקורס יכין אותך בצורה המקצועית והטובה ביותר לעולם החדש של משרדי הפרסום. נלמד באופן מעמיק, עיוני ומעשי, באמצעות שיתופי פעולה עם לקוחות אמיתיים, עם משרדי פרסום ועם המסלולים הנוספים בבצפר – איך ליצור ולהמציא את הרעיונות הכי מבריקים ואת התובנות הכי יצירתיות בתחום הקריאייטיב, הפרסום והשיווק, בכול אמצעי המדיה: עיתונות, רדיו, טלוויזיה, שילוט חוצות, גרילה, אינטרנט, מובייל, דיגיטל ועוד.

ניהול תוכן ומדיה חברתית

נלמד להכיר את הרשתות החברתיות המובילות: פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, אינסטגרם, פינטרסט, סנאפצ'ט, לינקדאין; לנהל עמודי-מותגים וליצור מעורבות עם כמה שיותר לייקים, תגובות, שיתופים; לכתוב תוכן שיווקי ודיגיטלי, לייצר עמודי נחיתה, בלוגים, באנרים, תוכן, תוכן, תוכן.

אז מה לומדים?

במקביל לעבודה המעשית, מתבצעים לימוד עיוני ותרגולים, במגוון תחומים שקופירייטרים ואנשי תוכן צריכים להכיר ולדעת. הנה חלק מהתכנים בראשי-פרקים:

מבואות לעולם הפרסום: ההיסטוריה של עולם הפרסום, מבנה משרד פרסום, אסטרטגיה שיווקית, אסטרטגיה פרסומית, ההבטחה הפרסומית, מודל SWOT, הצרכן והצורך, פסיכולוגיה של קהלי יעד, הבריף, התובנה הצרכנית, הקונספט והמסר. 

יצירתיות: לאורך כול הקורס, סדנאות, שיעורי פיתוח ומפגשי היכרות עם החשיבה היצירתית, הרוחבית, הליטראלית, המטאפורית. 

כתיבה: לימוד ותרגול של כתיבה יוצרת, אינטואיטיבית, שיווקית, אינטרנטית, דיגיטלית, חברתית.

הפרסום הקלאסי: לימוד ותרגול של יצירת קונספט-בורדים, שמות וסיסמאות, פרסום בעיתונות, בשילוט החוצות, ברדיו ובטלוויזיה. 

הפרסום בדיגיטל: לימוד ותרגול של מהלכי אינטראקטיב, אינטגרייטד, דיגיטל, גרילה. סרטים ויראליים, מדיות חברתיות, פעילות "יוצרת שיחה", פיתוח אפליקציות.
חשוב לדעת: תחום הדיגיטל מתעדכן ומשתנה בכול רגע, ולפיכך, גם התכנים הדיגיטליים בקורס הקופי ובקורס התוכן נבחנים "עם האצבע על הדופק" ומתעדכנים באופן שוטף על פי תכתיבי השוק. 

הכנה לעולם האמיתי: סדנאות פרזנטציה, קורות חיים וקריירה, עבודת הפרילנס. 
תיקי עבודות: מפגשים קבוצתיים ואישיים לצורך הכנת תיק העבודות – בהתאם לקצב האישי של כול אחת ואחד – החל מתחילת הקורס ועד לסיום העבודה על התיק.

פרויקט גמר ותערוכת סיום: פרויקט גמר של קורס התוכן והמדיה החברתית, פרויקט גמר של קורס הקופירייטינג ותערוכת סיום כוללת – חגיגית, מתוקשרת ומרגשת במיוחד.

לומדים ועובדים

לאורך כול הקורס, ניתן דגש מרכזי ומעמיק לעבודה אמיתית, כולל ליווי צמוד והנחיות אישיות, הן באמצעות שיעורים בכיתה והן באמצעות מפגשים אישיים.
במסגרת העבודה המעשית: בריפים אמיתיים של לקוחות ומשרדי פרסום, עבודה מול תקציבאים, פלנרים וארט ותוכנית הכשרה למצטיינים במשרדי פרסום מובילים.

בוגרי הקורס כבר עובדים במגוון תחומים, רוצים גם?

קופירייטרים במשרדי פרסום ודיגיטל.

יוצרי תוכן לאינטרנט, מנהלי עמודי פייסבוק ומדיה חברתית.

רעיונאים ואנשי תוכן בחברות עסקיות.

קופירייטרים/אנשי קריאייטיב עצמאים.

סטנדאפיסטים וכותבים לתוכניות טלוויזיה.

יוצרים בתחום השירה והפזמונאות.

למה אצלנו

הנה 10 סיבות למה כדאי ללמוד קופירייטינג בבצפר של חברות הפרסום

כי הוא הבצפר של חברות הפרסום. חברות הפרסום הקימו אותו. חברות הפרסום שותפות בו. הן דורשות ממנו לספק להם בוגרים שהם לא רק יצירתיים, מגוונים וחדי מחשבה, אלא גם מבינים פרסום ויודעים לעבוד עם אנשי המקצוע האחרים במשרד הפרסום.

כי הוא הבצפר היחידי שעובד כמו משרד פרסום. רק בבצפר של חברות הפרסום יש כיתה לכל מחלקה במשרד פרסום: כיתת קופירייטרים, כיתת תקציבאים, כיתת פלנרים, כיתת ארט דיירקטורים, כיתת מפיקים, כיתת יחסי ציבור וכיתת דיגיטל. לכן, רק בבצפר של משרדי הפרסום אפשר לחוות את שיתוף הפעולה בין המחלקות השונות של משרד הפרסום – ממש כמו בעולם האמיתי.

כי לכל הכיתה יש חשיפה אדירה ואפשרויות פתוחות – לא רק למצטיינים. ברור לנו שמצטייני הכיתה יקבלו עבודה במהירות שיא. אנחנו דואגים גם לאחרים, כי אנחנו יודעים שגם הם בדרך להיות מצוינים. מספיק לצפות כאן בסרטון כדי לראות מה אנחנו מספיקים לעשות בכל שנה וכמה אנשים נחשפים לעבודות הסטודנטים, בארץ ובחו"ל.

כי אנחנו אוהבים אותך. אנחנו אוהבים את זה שאתה חי במציאות קצת אחרת, את זה שאתה עושה סיפור מכל דבר. אנחנו אוהבים שאתה משפץ לחברים שלך סטטוסים והודעות וואטסאפ, אנחנו אוהבים שאת האחראית בבית על ברכות היומולדת, שאתה זה שאמרו לו בתיכון "בואנ'ה, אתה חייב להיות קופירייטר". אנחנו אוהבים את זה שאתה יודע קצת – וגם את – על המון דברים, שהמילה הכתובה עושה לך את זה, שיש לך תובנות חדשות על החיים ורעיון לכל שטות. אנחנו אוהבים שהחלטת לעשות מהמחלה שלך מקצוע.

כי אנחנו מבינים כמה אתה רוצה להבין אנשים – וכמה את רוצה לשכנע אותם. לקנות, למכור, להצביע, להקליק, לשתף, להשתתף, להתרגש, לאהוב, לחבב, ללכת, לבוא, לעשות מעשה, לקום מהכיסא, להגיד "רוצה", לבחור צד, להתפעל, להשתדל, להתרגל, להתלבט, להתחרט, להחליט, להזדרז, לתרץ, להזיז את היד על העכבר או על המדף, לעשות "לייק", ללנקק, לתקתק, לטלפן, להירשם, להיסחף, להתעורר … שנמשיך?

כי משרדי הפרסום מתקשרים קודם כל לבצפר. כשמשרדי הפרסום צריכים עובדים, הם באופן טבעי מתקשרים קודם כל לבצפר ששיך להם, הבצפר של חברות הפרסום. כמשרדי הפרסום מחפשים שיתופי פעולה עם תלמידים, הם באופן טבעי מתקשרים קודם כל לבצפר ששיך להם, הבצפר של משרדי הפרסום, ויותר מזה: רק בבצפר של חברות הפרסום יש מחלקת השמה ייעודית אשר עובדת נון סטופ על חיבור הבוגרים למשרדי הפרסום. העבודה הבאה שלך-היא העבודה של מחלקת ההשמה בבצפר.

כי אנחנו בנמל תל אביב, על חוף מציצים. יש מקום יותר מלהיב מזה לעוף הכי גבוה שאפשר?

עוד לא השתכנעתם? בואו אלינו לפגישת ייעוץ.

יגאל בראון

יגאל בראון
מנהל קורס קופירייטינג

יגאל בראון, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום ומנכ"ל הבצפר.
פרסומאי ובעלים לשעבר של משרד הפרסום "או.קיי. סימבול פרס".
בשנת 2001 ייסד את הבצפר יחד עם 40 משרדי פרסום החברים באיגוד חברות הפרסום.
בעל ניסיון של 35 שנים בתחומי הפרסום השיווק, הקראייטיב והאסטרטגיה.

אורית גניס

אורית גניס
ראש קורס אסטרטגיה וניהול השיווק

מנהלת הקורס בבצפר משנת 2008. מתמחה בפלנינג, מיתוג ויעוץ שיווקי משנת 1991. בין השנים 1991-1995 יועצת ומנהלת פרויקטים בחברת POC. בין השנים 1995-2003 פלנרית ומנהלת פלנינג של קבוצת לקוחות במקאן אריקסון. משנת 2003 עוסקת בתכנון וייעוץ שיווק ומיתוג לחברות, משרדי פרסום, עסקים בינוניים וקטנים. בעלת תואר שני MBA מנהל עסקים עם התמחות בשיווק של אוניברסיטת תל אביב, תואר ראשון בכלכלה וניהול של אוניברסיטת תל אביב, ותלמידה מתמידה לאורך השנים בקורסי העשרה בתחומי הפסיכולוגיה, הפילוסופיה והתרבות.

אבי קורנס

ראש קורס אסטרטגיה וניהול השיווק

1981-1985 B.A בניהול וכלכלה (בהצטיינות) באוניברסיטת ת"א.
M.A 1986 מנהל עסקים, התמחות בשיווק ומימון באוניברסיטת ת"א.

ניסיון תעסוקתי קודם:
P.O.C .1985-1991- ייעוץ שיווקי במשך 7 שנים.
1991-1993 יד מרדכי- ניהול שיווק במשך שנתיים.
1993-1995 טרלידור- ניהול שיווק במשך שנתיים.
1995-היום יועץ שיווק ומיתוג עצמאי מזה 18 שנים.

במקביל ליעוץ העצמאי:
2001-2007 מקים ומנכ"ל חברת המגזרים של מקאן אריקסון- 7 שנים.
2008-היום מנהל תחום פלנינג ותקציבאות בבצפר של חברות הפירסום.
התמחויות: מזון,תיירות,מגזרים ערבי וחרדי,מיתוג בכלל ומוניציפאלי בפרט.
אב לארבעה בנים וכלב אחד.

עידו כהן

עידו כהן
ראש קורס ניהול תוכן וקהילות במדיה החברתית

תסריטאי עם תואר מאונ' ת"א וקופירייטר עם תעודה מקופי 24. לא ברור מה יותר שווה. עצמאי ובעל עסק חברתי שנותן שירותי תוכן וקיראטיב בעיקר לעמותות ולארגונים שעובדים עם נוער אבל לא רק.מתמחה בהבנה של עולמות תוכן ובעיקר בחשיבות של חדשנות דיגיטלית. תעקבו אחרי ב-ICQ ותבינו.

עידן בראון

בוגר קורס קופירייטינג 1!
קופירייטר, מעצב, מתכנת ואיש פרסום בדיגיטל כבר למעלה מעשור. באמתחתו מספר פרסי קקטוס הזהב ומועמדויות בגמר פסטיבל קאן העולמי. בעליה לשעבר של חברת הפרסום בדיגיטל "דיגי דיגי" והיום מנהל תוכן דיגיטל ב"הבצפר".

דולב משה

דולב משה

איש קריאטיב ביום, איש מדיה בלילה- וחי עם זה בשלום. פליט קורס קופי של 'הבצפר' בעבר,
מומחה בתוכן ופרסום לבני נוער בהווה, אגב, יש שמועות שהוא בין האנשים היחידים מעל גיל 16 שיודעים לתפעל את סנאפצ'ט.

רומם סרנגה

רומם סרנגה

איש קריאייטיב בכיר, מייסד משרד הפרסום Probon, משרד פרסום למטרות טובות. לשעבר מנהל קריאייטיב במשרד הפרסום גיתם BBDO. אחראי לכמה מן הקמפיינים הבולטים בשנים האחרונות, ביניהם "ישראל מתייבשת" ועוד עשרות קמפיינים אחרים. זוכה 16 פרסים בתחרויות קריאייטיב בינ"ל. בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב וסמינר לחינוך אנתרופוסופי, מלמד משחקים בבי"ס יסודי, מחבר-שותף של ספר הבישול רב המכר "גם אבא יכול" ומחבר ספר שירי הילדים "איתמר 8 קומה שלישית".

אילן לזרוביץ'

איש קריאייטיב ואסטרטגיה בכיר עם למעלה מ-15 שנות ניסיון בענף הפרסום.
התמקצע במשרדים המובילים וזכה בתחרויות ובפרסים שווים, בארץ ובעולם.
עמד מאחורי מהלכים וקמפיינים בולטים, ביניהם של עלית, שטראוס, דנונה, דפי זהב, נוקיה, קרוקר, לשכת הפרסום הממשלתית ועוד.
בוגר החוג לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת ת״א.
מחבר ומאייר הספר "כמו דג במים" שיצא בהוצאת מודן.
מלמד בבצפר קריאייטיב וקריאייטיב פלנינג.

ברק רוט

ברק רוט

לפני למעלה מ-20 שנה ברק סיים את קורס הקופירייטינג ומאז עבד כקופירייטר וכמנהל קריאטיב במשרדי פרסום.
בשנים האחרונות ברק משמש כמנהל תקשורת שיווקית ועבד במספר חברות בינלאומיות.
ברק צבר ניסיון רב הן כאיש קריאטיב והן כמי שמנהל את התחום אצל הלקוח.
ואת התובנות האלה הוא מביא איתו לכיתה.
אך מעל כל אלה, ברק הוא בראש ובראשונה קופירייטר. קופירייטר שעדיין כותב, משכתב, מוחק, בודק, עורך ועושה הגהות.
מה הוא כותב?
כתיבה יצירתית, יצרית, יוצרת, עוצרת, מתקשרת ומוכרת.
והכי טוב… זה שהוא גם יודע ללמד את זה ולתת לתלמידים שלו כלים מעשיים ומוכחים.

הדס ליבר

ראש קורס ארט-דיירקשן ועיצוב גראפי

נשואה ואם לשני בנים, עברה את כל שרשרת החיול בעולם העיצוב והפרסום, החל מגרפיקאית דרך מעצבת-בעלת סטודיו, ארט דיירקטורית במשרדי הפרסום הגדולים בארץ ועד היום- שותפה וסמנכ"לית קריאייטיב  בפרסום בריקמן, ומנהלת מסלול ארט-דיירקשן של “הבצפר״.
חיה ונושמת את עולם הפרסום המקומי והבינלאומי, טיפלה במותגים הגדולים ביותר וזכתה בפרסים רבים.
שופטת מבוקשת בתחרויות הקריאייטיב והפרסום הנחשבות בעולם ביניהן
Cannes Lions, Clio, LIA, Art Directors Club ועוד.
מתה על טניס. שונאת ריצה. עושה את שניהם.

שי תירם

שי תירם

מנהל מוצר ב-"FundFantasy" – סטרטאפ בתחום הבלוקצ'יין.
הקמתי חנויות אינטרנטיות, אתרי אפיליציה וליוויתי עסקים קטנים בתהליך הפרסום והשיווק שלהם בדיגיטל (בעיקר פייסבוק). לקחתי קורסים במשא ומתן ותורת המשחקים מאוניברסטות מובילות בעולם
לומד מדעי המחשב. מומחה לMicro-Managment.
יזם, עקשן , מטיל ספק בהכל , חנון ,מחונן ואהוב על הבריות.
במרדף נצחי אחר דרכי הפעולה היעילות והאיכותיות ביותר להשלמת כל משימה.
רמטכ""ל הפרילנסרים ברשת ילמד אתכם איך לרתום את כוחה העצום של ה-WWW לטובתכם.

אלירן לזר

יזם בעולם ה-Mobile, מנכ"ל הסטארטאפ PushApps

בוגר קורס קופי 13, שיחד עם בוגרת קורס קופי 1 – אורטל הגואל – הקימו את הסטארטאפ Keep it City שנרכש ב-2013. בעלים של בית תוכנה בוטיק בשם Grobbot שחתומים על אפיון, עיצוב ופיתוח של עשרות אפליקציות פעילות בשוק. מרצה על Creativ בעולם המובייל ותהליכי חשיבה נכונים בפיתוח אפליקציות.

ניר אמבר

ניר אמבר

בוגר קורס קופי ה' בבצפר (כשעוד נתנו לקורסים אותיות במקום מספרים)
עם למעלה מ-10 שנים כקופירייטר בענף הפרסום, ניר עדיין משוכנע שזהו המקצוע הטוב בעולם.
בימים, עובד כסמנכ""ל הקריאייטיב של מקאן ואלי, שלוחת הבוטיק של מקאן במצפה רמון.
בלילות, מעמיס את הפסנתר החשמלי על הסובארו השחורה שלו, ומופיע עם שירי אלבום הבכורה שלו ברחבי הארץ.

שירי בכר

שירי בכר
בימאית

בימאית מזה כעשור. כיהנה חמש שנים כבימאית הבית של חברת "קטע קטע". עד עכשיו פנתה בעיקר לקהל הבינלאומי באמצעות סרטים ויראליים שזכו להישגים מרשימים בעולם (מועמדויות בתחרות לפרסומות הויראליות הטובות בעולם  Holy Virals המתקיימת מידי שנה בניו יורק, השתתפות בברייקדאון של ה- BBC עבור הפרסומות המצחיקות בעולם, סיקור הפרסומות בתוכניות טלוויזיה שונות ברחבי העולם ועוד).

עיקר התמחותה מאופיינת בבימוי שחקנים, יכולת לספר סיפור ולפצח את מרכיבי ההומור בכל תסריט ותסריט

אתם משפצים אס אם אסים, חיים במציאות אחרת ועושים מכל דבר סיפור?  יש לכם יחסים אמביוולנטיים עם שלוש נקודות… תובנות חדשות על החיים ורעיון גדול! לכל שטות? אתם מוזמנים לעשות מזה קריירה. הבצפר מזמין אתכם להיות קופירייטרים. כי זה הזמן לעשות מהמחלה שלכם מקצוע.

תנאי קבלה:

  • קופי טסט
  • ועדת קבלה
  • רצון, רעב ואהבת המקצוע

 

משך הקורס: 10 חודשים
שעות לימוד: פעמיים בשבוע, בין השעות 17:30-21:00
מועד פתיחה: 31/10/2018
*מוכר לפיקדון חיילים משוחררים

*הלימודים מוכרים לנקודות זכות ופטור מקורסים בתואר ראשון במוסדות אקדמיים מובילים

הלימודים מתקיימים בבצפר של חברות הפרסום בנמל תל אביב – האנגר 1