קופירייטינג ומדיה חברתית

קורס אחד. שתי תעודות.

תעודת בוגר קופירייטינג ותעודת מנהל תוכן ומדיה חברתית

עולם השיווק, הפרסום, התקשורת, המדיה, הטכנולוגיה, האינטרנט, המובייל, הרשתות:  הכול מתרחב, הכול מתעצם, הכול משתנה. ורק מי שבאמת מבין זאת, יצליח.  ברוח זו, גם מסלול הקופירייטינג שלנו משתנה ומתרחב בתוכנו. מהיום, הוא המסלול הראשון והיחיד, אשר מאגד שני קורסים במסלול אחד – כדי להכשיר אותך לעבודה גם בעולם הפרסום וגם בעולם התוכן.  וכך, אם במהלך הלימודים יתבהר לך כי עולם הפרסום מתאים לך יותר – מצוין.  ואם יסתבר לך דווקא כי עולם התוכן מושך אותך יותר – מעולה.  בכול מקרה, הקורס שלנו יכשיר אותך לקראת העבודה בשני העולמות החמים והיצירתיים האלה,  ויצייד אותך גם בידע הנדרש – וגם בתעודות הנחוצות.

קופירייטינג

הקורס יכין אותך בצורה המקצועית והטובה ביותר לעולם החדש של משרדי הפרסום. נלמד באופן מעמיק, עיוני ומעשי, באמצעות שיתופי פעולה עם לקוחות אמיתיים, עם משרדי פרסום ועם המסלולים הנוספים בבצפר – איך ליצור ולהמציא את הרעיונות הכי מבריקים ואת התובנות הכי יצירתיות בתחום הקריאייטיב, הפרסום והשיווק, בכול אמצעי המדיה: עיתונות, רדיו, טלוויזיה, שילוט חוצות, גרילה, אינטרנט, מובייל, דיגיטל ועוד.

ניהול תוכן ומדיה חברתית

נלמד להכיר את הרשתות החברתיות המובילות: פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, אינסטגרם, פינטרסט, סנאפצ'ט, לינקדאין; לנהל עמודי-מותגים וליצור מעורבות עם כמה שיותר לייקים, תגובות, שיתופים; לכתוב תוכן שיווקי ודיגיטלי, לייצר עמודי נחיתה, בלוגים, באנרים, תוכן, תוכן, תוכן.

אז מה לומדים?

במקביל לעבודה המעשית, מתבצעים לימוד עיוני ותרגולים, במגוון תחומים שקופירייטרים ואנשי תוכן צריכים להכיר ולדעת. הנה חלק מהתכנים בראשי-פרקים:

מבואות לעולם הפרסום: ההיסטוריה של עולם הפרסום, מבנה משרד פרסום, אסטרטגיה שיווקית, אסטרטגיה פרסומית, ההבטחה הפרסומית, מודל SWOT, הצרכן והצורך, פסיכולוגיה של קהלי יעד, הבריף, התובנה הצרכנית, הקונספט והמסר. 

יצירתיות: לאורך כול הקורס, סדנאות, שיעורי פיתוח ומפגשי היכרות עם החשיבה היצירתית, הרוחבית, הליטראלית, המטאפורית. 

כתיבה: לימוד ותרגול של כתיבה יוצרת, אינטואיטיבית, שיווקית, אינטרנטית, דיגיטלית, חברתית.

הפרסום הקלאסי: לימוד ותרגול של יצירת קונספט-בורדים, שמות וסיסמאות, פרסום בעיתונות, בשילוט החוצות, ברדיו ובטלוויזיה. 

הפרסום בדיגיטל: לימוד ותרגול של מהלכי אינטראקטיב, אינטגרייטד, דיגיטל, גרילה. סרטים ויראליים, מדיות חברתיות, פעילות "יוצרת שיחה", פיתוח אפליקציות.
חשוב לדעת: תחום הדיגיטל מתעדכן ומשתנה בכול רגע, ולפיכך, גם התכנים הדיגיטליים בקורס הקופי ובקורס התוכן נבחנים "עם האצבע על הדופק" ומתעדכנים באופן שוטף על פי תכתיבי השוק. 

הכנה לעולם האמיתי: סדנאות פרזנטציה, קורות חיים וקריירה, עבודת הפרילנס. 
תיקי עבודות: מפגשים קבוצתיים ואישיים לצורך הכנת תיק העבודות – בהתאם לקצב האישי של כול אחת ואחד – החל מתחילת הקורס ועד לסיום העבודה על התיק.

פרויקט גמר ותערוכת סיום: פרויקט גמר של קורס התוכן והמדיה החברתית, פרויקט גמר של קורס הקופירייטינג ותערוכת סיום כוללת – חגיגית, מתוקשרת ומרגשת במיוחד.

לומדים ועובדים

לאורך כול הקורס, ניתן דגש מרכזי ומעמיק לעבודה אמיתית, כולל ליווי צמוד והנחיות אישיות, הן באמצעות שיעורים בכיתה והן באמצעות מפגשים אישיים.
במסגרת העבודה המעשית: בריפים אמיתיים של לקוחות ומשרדי פרסום, עבודה מול תקציבאים, פלנרים וארט ותוכנית הכשרה למצטיינים במשרדי פרסום מובילים.

בוגרי הקורס כבר עובדים במגוון תחומים, רוצים גם?

קופירייטרים במשרדי פרסום ודיגיטל.

יוצרי תוכן לאינטרנט, מנהלי עמודי פייסבוק ומדיה חברתית.

רעיונאים ואנשי תוכן בחברות עסקיות.

קופירייטרים/אנשי קריאייטיב עצמאים.

סטנדאפיסטים וכותבים לתוכניות טלוויזיה.

יוצרים בתחום השירה והפזמונאות.

למה אצלנו

הנה 10 סיבות למה כדאי ללמוד קופירייטינג בבצפר של חברות הפרסום

כי הוא הבצפר של חברות הפרסום. חברות הפרסום הקימו אותו. חברות הפרסום שותפות בו. הן דורשות ממנו לספק להם בוגרים שהם לא רק יצירתיים, מגוונים וחדי מחשבה, אלא גם מבינים פרסום ויודעים לעבוד עם אנשי המקצוע האחרים במשרד הפרסום.

כי הוא הבצפר היחידי שעובד כמו משרד פרסום. רק בבצפר של חברות הפרסום יש כיתה לכל מחלקה במשרד פרסום: כיתת קופירייטרים, כיתת תקציבאים, כיתת פלנרים, כיתת ארט דיירקטורים, כיתת מפיקים, כיתת יחסי ציבור וכיתת דיגיטל. לכן, רק בבצפר של משרדי הפרסום אפשר לחוות את שיתוף הפעולה בין המחלקות השונות של משרד הפרסום – ממש כמו בעולם האמיתי.

כי לכל הכיתה יש חשיפה אדירה ואפשרויות פתוחות – לא רק למצטיינים. ברור לנו שמצטייני הכיתה יקבלו עבודה במהירות שיא. אנחנו דואגים גם לאחרים, כי אנחנו יודעים שגם הם בדרך להיות מצוינים. מספיק לצפות כאן בסרטון כדי לראות מה אנחנו מספיקים לעשות בכל שנה וכמה אנשים נחשפים לעבודות הסטודנטים, בארץ ובחו"ל.

כי אנחנו אוהבים אותך. אנחנו אוהבים את זה שאתה חי במציאות קצת אחרת, את זה שאתה עושה סיפור מכל דבר. אנחנו אוהבים שאתה משפץ לחברים שלך סטטוסים והודעות וואטסאפ, אנחנו אוהבים שאת האחראית בבית על ברכות היומולדת, שאתה זה שאמרו לו בתיכון "בואנ'ה, אתה חייב להיות קופירייטר". אנחנו אוהבים את זה שאתה יודע קצת – וגם את – על המון דברים, שהמילה הכתובה עושה לך את זה, שיש לך תובנות חדשות על החיים ורעיון לכל שטות. אנחנו אוהבים שהחלטת לעשות מהמחלה שלך מקצוע.

כי אנחנו מבינים כמה אתה רוצה להבין אנשים – וכמה את רוצה לשכנע אותם. לקנות, למכור, להצביע, להקליק, לשתף, להשתתף, להתרגש, לאהוב, לחבב, ללכת, לבוא, לעשות מעשה, לקום מהכיסא, להגיד "רוצה", לבחור צד, להתפעל, להשתדל, להתרגל, להתלבט, להתחרט, להחליט, להזדרז, לתרץ, להזיז את היד על העכבר או על המדף, לעשות "לייק", ללנקק, לתקתק, לטלפן, להירשם, להיסחף, להתעורר … שנמשיך?

כי משרדי הפרסום מתקשרים קודם כל לבצפר. כשמשרדי הפרסום צריכים עובדים, הם באופן טבעי מתקשרים קודם כל לבצפר ששיך להם, הבצפר של חברות הפרסום. כמשרדי הפרסום מחפשים שיתופי פעולה עם תלמידים, הם באופן טבעי מתקשרים קודם כל לבצפר ששיך להם, הבצפר של משרדי הפרסום, ויותר מזה: רק בבצפר של חברות הפרסום יש מחלקת השמה ייעודית אשר עובדת נון סטופ על חיבור הבוגרים למשרדי הפרסום. העבודה הבאה שלך-היא העבודה של מחלקת ההשמה בבצפר.

כי אנחנו בנמל תל אביב, על חוף מציצים. יש מקום יותר מלהיב מזה לעוף הכי גבוה שאפשר?

עוד לא השתכנעתם? בואו אלינו לפגישת ייעוץ.

אילן לזרוביץ'

אילן לזרוביץ - תמונת יחצ
מנהל קורס קופירייטינג ומדיה חברתית

איש קריאייטיב ואסטרטגיה בכיר עם למעלה מ-15 שנות ניסיון בענף הפרסום.
התמקצע במשרדים המובילים וזכה בתחרויות ובפרסים שווים, בארץ ובעולם.
עמד מאחורי מהלכים וקמפיינים בולטים, ביניהם של עלית, שטראוס, דנונה, דפי זהב, נוקיה, קרוקר, לשכת הפרסום הממשלתית ועוד.
בוגר החוג לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת ת״א.
מחבר ומאייר הספר "כמו דג במים" שיצא בהוצאת מודן.
מלמד בבצפר קריאייטיב וקריאייטיב פלנינג.

עידו כהן

13510803_10154310589651410_8975701724487598627_n
ראש קורס ניהול תוכן וקהילות במדיה החברתית

בן 31 נכון לכתיבת שורות אלה. אולי היום כבר יותר.
תסריטאי עם תואר מאונ' ת"א וקופירייטר עם תעודה מקופי 24. לא ברור מה יותר שווה. עצמאי ובעל עסק חברתי שנותן שירותי תוכן וקיראטיב בעיקר לעמותות ולארגונים שעובדים עם נוער אבל לא רק.מתמחה בהבנה של עולמות תוכן ובעיקר בחשיבות של חדשנות דיגיטלית. תעקבו אחרי ב-ICQ ותבינו.

אורית גניס

תמונה אורית
ראש קורס אסטרטגיה וניהול השיווק

מנהלת הקורס בבצפר משנת 2008.מתמחה בפלנינג, מיתוג ויעוץ שיווקי משנת 1991.בין השנים 1995-2003 פלנרית ומנהלת פלנינג של קבוצת לקוחות במקקן אריקסון.משנת 2003 יועצת עצמאית לחברות, משרדי פרסום, עסקים בינוניים וקטנים.בעלת תואר שני MBA מנהל עסקים התמחות בשיווק של אוניברסיטת תל אביב,תואר ראשון כלכלה וניהול של אוניברסיטת תל אביב,ותלמידה מתמידה לאורך השנים בקורסי העשרה בתחומי הפסיכולוגיה, הפילוסופיה והתרבות.

הדס ליבר

Hadas_img_4596 (Large)
ראש קורס ארט-דיירקשן ועיצוב גראפי

בת 39, נשואה ואם לשני בנים.

עברה את כל שרשרת החיול בעולם העיצוב והפרסום, החל מגרפיקאית דרך מעצבת-בעלת סטודיו, ארט דיירקטורית במשרדי הפרסום הגדולים בארץ ועד היום- שותפה וסמנכ"לית קריאייטיב  בפרסום בריקמן, ומנהלת מסלול ארט-דיירקשן של “הבצפר״.
חיה ונושמת את עולם הפרסום המקומי והבינלאומי, טיפלה במותגים הגדולים ביותר וזכתה בפרסים רבים.
שופטת מבוקשת בתחרויות הקריאייטיב והפרסום הנחשבות בעולם ביניהן
Cannes Lions, Clio, LIA, Art Directors Club ועוד.
מתה על טניס. שונאת ריצה. עושה את שניהם.

נעם חורב

noam
ראש סדנת כתיבה ופזמונאות

פזמונאי זוכה 3 פרסי אקו"ם

עדי לי-אור יהלומי

Adi photo
בעלת משרד הפרסום "במלוא מובן המילה"

משנת 1996 בעלת משרד "במלוא מובן המילה" לאסטרטגיות מיתוג וקופירייטינג. מאז ועד בכלל, מקפידה להזכיר לעצמי ולאנשים שעובדים איתי (וגם לסטודנטים שאני פוגשת) להמשיך ולהתרגש ממה שאנחנו עושים, כי במקצוע שלנו אין קו ייצור, אין שטנץ, אין מכונות תעשייתיות- הכול עבודת יד, מלאכת מחשבת.

זה הקושי, זה כל היופי.

דן אבלגון

דן אבלגון

בוגר קורס קופי מחזור מספר 1 (!!)

מיד עם סיום הקורס התחיל לעבוד כקופירייטר בשלמור אבנון עמיחי (R&Y) ולאחר שלוש שנים עזב כדי להקים את UTURN (משרד פרסום מתמחה ברשתיות חברתיות ותוכן) שלאחר שנתיים מוזגה לקבוצת אדלר חומסקי כדי לשמש כזרוע הפרסום בניו דיגיטל ללקוחות הקבוצה. לאחר כשנה בחברת בת בקבוצת אדלר חומסקי, מוזגה הפעילות במלואה ודן התמנה לסמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד.

היום, בין היתר, דן משמש כיועץ אסטרטגיה קריאייטיבית למשימות שיווקיות מיוחדות ועובד עם סטארטאפים ומותגים על יצירת אסטרטגיה דיגיטלית וקריאייטיבית

אלירן לזר

Eliran4
יזם בעולם ה-Mobile, מנכ"ל הסטארטאפ PushApps

בוגר קורס קופי 13, שיחד עם בוגרת קורס קופי 1 – אורטל הגואל – הקימו את הסטארטאפ Keep it City שנרכש ב-2013. בעלים של בית תוכנה בוטיק בשם Grobbot שחתומים על אפיון, עיצוב ופיתוח של עשרות אפליקציות פעילות בשוק. מרצה על Creativ בעולם המובייל ותהליכי חשיבה נכונים בפיתוח אפליקציות.

ניר אמבר

nir
קופי בכיר במשרד הפרסום LEAD

כמו כל איש קריאייטיב, התגלגל לעולם הפרסום מעולם אחר. אחרי שכתב מוזיקה לפרסומות התאהב במקצוע הרעיונאות, ונרשם לקורס קופי ה' בבצפר. התחיל בGPS, המשיך ליהושע TBWA, והיום משמש כקופי בכיר במשרד הפרסום LEAD. זכה 3 פעמים ברציפות בתחרות "דג הזהב" (וזכה לטוס 3 פעמים לפסטיבל קאן). במשך היום עובד בעבודה הכי טובה בעולם, ובלילה בורח אל האהבה הראשונה ומקליט את אלבום הבכורה. בחייו האישים הוא דווקא מונוגמי לחלוטין, עם אישה מדהימה, ושלושה ילדים מושלמים (חמסה חמסה חמסה).

אסף אפלבוים

אסף אפלבוים
קופירייטר בשמעוני פינקלשטיין ברקי FCB

בוגר קורס קופי 17 בבצפר

עבדתי במקאן (קצת) בשרוטונים (קצת) על עצמי (קצת).

היום קופירייטר בשמעוני פינקלשטיין ברקי FCB

"אושיית רשת"

דור פולס

דור פולס
מתמחה בניהול מותגים

 אסטרטג שיווק ופרסום, המתמחה בניהול מותגים ובייעוץ לחברות מסחריות ומשרדי פרסום.

מרצה במקצועות:

פסיכולוגיה של קהלי יעד

חשיבה יצירתי

קופירייטינג

תכנון אסטרטגי ופלנינג

דורון ויטנברג

דורון ויטנברג 1
סמנכ"ל התוכן של קבוצת שפ"מ

יועץ פרסום ושיווק, מרצה לתקשורת, סמנכ"ל התוכן של קבוצת שפ"מ.

מרצה: המכללה למנהל, המכון הישראלי לדמוקרטיה, הבצפ"ר, משרדי פרסום ועוד

יועץ: ערוץ ספורט 5, "מהות החיים" – שרי אריסון, ICC – איגוד לשכות המסחר, קמפיינים פרסומיים, בחירות לכנסת

אינטראקטיב: שותף ב Momdiboll ו Pinokia

ורד מוסנזון

ורז מוסנזון
עובדת בחברת "זהות ושפה"-חברה המתמקדת בהגדרת זהות ובניית שפה מילולית – חזותית

בת קיבוץ נען, ילידת 1960.  פועלת ויוצרת בתחום הפרסום והמיתוג בישראל יותר משני עשורים. למדה עיצוב גראפי בבצלאל, עבדה 15 שנים במשרדי הפרסום גיתם, קשר בראל (היום מקא'ן) ויהושע TBWA, רובן בתפקידי קופי, קונספט וניהול קריאטיבי.
בשנים האחרונות פועלת במסגרת קבוצת "זהות ושפה", חברה המתמקדת בהגדרת זהות ובניית שפה מילולית – חזותית לארגונים ועמותות.

אתם משפצים אס אם אסים, חיים במציאות אחרת ועושים מכל דבר סיפור?  יש לכם יחסים אמביוולנטיים עם שלוש נקודות… תובנות חדשות על החיים ורעיון גדול! לכל שטות? אתם מוזמנים לעשות מזה קריירה. הבצפר מזמין אתכם להיות קופירייטרים. כי זה הזמן לעשות מהמחלה שלכם מקצוע.

תנאי קבלה:

  • קופי טסט
  • ועדת קבלה
  • רצון, רעב ואהבת המקצוע

 

הלימודים מתקיימים בבצפר של חברות הפרסום בנמל תל אביב – האנגר 1

משך הלימוד: 10 חודשים + מפגשים אישיים על תיקי עבודות – ללא הגבלה!

שעות: 17:30-21:00 , פעמיים בשבוע

מועדי פתיחה: 25 באוקטובר 2017, אפריל 2018

מוכר לפיקדון חיילים משוחררים

הלימודים מוכרים לנקודות זכות ופטור מקורסים בתואר ראשון במוסדות אקדמאיים מובילים