קורס ניהול מדיה חברתית

תחום הפרסום במדיה החברתית ובמיוחד בפייסבוק, תפס בשנים האחרונות תאוצה אדירה. בנוסף לרשתות הנוספות כגון טוויטר, אינסטגרם, סנאפצ'אט, פינטרסט ולינקדאין – הפכה פייסבוק למדיה רבת עוצמה עם כלי פרסום, שיווק ומכירה חזקים מאוד, שכל מפרסם יכול למצוא בהם שימוש יעיל – אולי אף יותר מכל מדיה דיגיטלית שהייתה פה בעבר.

משרדי פרסום, מפרסמים, חברות ומוסדות יוצרים דרך המדיה החברתית ממשק ישיר עם הצרכנים שלהם ולומדים איך להפוך קשר זה לכסף. הרבה כסף. בדרך, מישהו צריך לעבוד בזה – לשחות בים האפשרויות, להכיר את הכלים העומדים בפני מנהל מדיה חברתית, לצלול אל אסטרטגיית התוכן של פייסבוק, להכנס אל העולם הויזואלי של אינסטגרם, לחקור את עולם הצעירים בסנאפצ'אט ואת הקהלים הממוקדים של טוויטר ולינקדאין. להכיר את המותר והאסור, הכדאי וה(ממש) לא, לנהל משברים בזמן אמת וליצור קהילת שעוקבים שתעשה (כמעט) כל מה שתבקשו ממנה.

קורס ניהול מדיה חברתית יכשיר אתכם לעבוד:

  • כמנהלי מדיה חברתית במשרדי פרסום, חברות שיווק דיגיטלי, בחברות וארגונים גדולים.
  • כעצמאים הנותנים שירותי שיווק ברשתות חברתיות.
  • כמנהלי עמודים, מנהלי קמפיינים או אנליסטים של מדיה ושל נתונים הנאספים ממהלכי המדיה החברתית של ארגונים או מותגים.

הפייסבוק לא לבד, בחודשים האחרונים הורחבו אפשרויות הפרסום באינטסטגרם, סנאפצ'אט, פינטרסט ובעוד רשתות חברתיות – שמשלימות את מהלכי השיווק בצורה מושלמת. נלמד עליהן ונעמיק את ההיכרות איתן.

*** הקורס מורכב משני חלקים הניתנים ללימוד בנפרד או במקביל:

חלק א': ניהול תוכן וקהילה ברשתות חברתיות

  • יסודות הפרסום באינטרנט
  • המשך יסודות הפרסום באינטרנט ויצירת Mindmap לפרסום ונוכחות בסושיאל מדיה
  • הגדרות 2016 של דף בפייסבוק
  • תוכנית תוכן לדף – חלק א – מחקר מקדים
  • תוכנית תוכן חלק ב – יצירת התוכן לדף
  • דפי הפייסבוק המצליחים ביותר
  • קופי וכתיבה- יצירת סיפור
  • קריאייטיב מתקדם
  • הצגת תוצרים קריאייטיב + טיפים וטריקים בעולם הויזואלי
  • ניטור התוכן ובניית תוכנית המשך
  • קבוצות + אירועים
  • תוכנית תוכן לאינסטגרם
  • חשבונות האינסטוש המצליחים ביותר
  • תוכן בסנאפצ׳ט, לינקטאין ופינטרסט
  • תרגול מעשי בשיתוף פעולה עם קורסים נוספים בבצפר
  • העולם האמיתי (איך מתנהלים כמנהל מדיה חברתית בעולם האמיתי? איפה מחפשים עבודה? כיצד מתנהלים עם לקוחות? חוזים.. מחירים…, ניהול משברים, ביזנס מנג'ר )
  • הגשת פרוייקט סיום

חלק ב': ניהול קמפיינים בפרסום ממומן ברשתות חברתיות

  • יסודות הפרסום באינטרנט יצירת Mindmap לפרסום ונוכחות בסושיאל מדיה
  • הגדרות קמפיין בפייסבוק – מטרות ומבנה הקמפיין
  • יצירת קמפיין לקידום לפוסט (בוסט)
  • יצירת קמפיין קליקים ותרגול מעשי
  • יצירת קמפיין לייקים וקמפיין קידום עסק מקומי
  • תרגול מעשי
  • יצירת קהלים בפייסבוק – קהל מתנועת אתר, מרשימות לקוחות וממחקר קהלים
  • שימוש בפיקסל, מודעות ממוקדות תוצאות ועמודי נחיתה
  • ניטור וניתוח תוצאות הקמפיינים- חלק א'
  • ניטור וניתוח תוצאות הקמפיינים – חלק ב'
  • תוכן שיווקי- שילוב של תוכן ופרסום
  • קופירייטינג
  • קמפייני וידאו
  • קמפיינים מסוגים מתקדמים
  • תרגול מעשי+ טיפים וטריקים
  • העולם האמיתי (איך מתנהלים כמנהל פרסום במדיה חברתית בעולם האמיתי? איפה מחפשים עבודה? כיצד מתנהלים עם לקוחות? חוזים, מחירים,היבטים חוקיים, ביזנס מנג'ר )
  • הגשת פרוייקט סיום

יובל הולנדר

מנהל קורס שיווק ופרסום בפייסבוק ובסושיאל

סקיפר, מבקר חומוסיות, אבא ל-3 ופרסומאי כבר 18 שנה. למדתי קופי אצל תרצה גרנות באמצע שנות ה-90, הקמתי את מחלקת הדיגיטל באדלר חומסקי וניהלתי אותה במצטבר מעל ל-5 שנים, הייתי מנהל הקריאייטיב הראשון במקאן דיגיטל וסמנכ״ל דיגיטל בראובני פרידן. הקמתיי והייתי שותף בגורני אינטראקטיב. בשנים האחרונות עצמאי בתחום הפרסום דיגיטל והוידאו בחברת HD interactive שהקמתי. לימדתי קופירייטינג ודיגיטל בבצפר, במכללה למנהל וב-ACC אצל תרצה גרנות.

  • לאנשי פרסום ושיווק אשר רוצים לשפר את הגישה והמקצוענות שלהם לכלי הפרסום במדיה החברתית.
  • לאנשי יחסי ציבור או דוברות שרוצים להפוך את המדיה החברתית למנוף להצלחה.
  • לעצמאים הרוצים לקדם את עצמם בצורה מקצועית ברשתות החברתיות.
  • לשועלי רשת, פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'אט שרוצים להפוך את התחביב למקצוע.
  • לתותחים ויראליים שיודעים לקדם את עצמם וגם אחרים – ויכולים להשתלב כמומחי מדיה חברתית בארגונים גדולים.
  • לכאלה שרוצים למצוא דרך מהנה להשתלב בעולם הפרסום והשיווק – ולהיכנס מהדלת האחורית – ובגדול.

————————————————————————————————————————————–

בטבלה שלפניכם תמצאו נתונים לגבי המקצועות והשכר הממוצע, המחכים לכם בסיום הלימודים:

שכר בדיגיטל

 

הקורס יתקיים בבצפר של חברות הפרסום,
בהאנגר מספר 1, נמל ת"א.

תנאי קבלה: מבחן מיון + ועדת קבלה.

הקורס מורכב משני חלקים הניתנים ללימוד בנפרד או במקביל:

כל יחידה מתקיימת פעם בשבוע בין השעות 17:30 – 21:00
משך כל יחידה: 4.5 חודשים (קורס ערב)

מועד פתיחה:

קורס ניהול תוכן וקהילה ברשתות החברתיות- 7.11.16

קורס ניהול קמפיינים ברשתות חברתיות- 7.11.16

מוכר לפיקדון חיילים משוחררים

הלימודים מוכרים לנקודות זכות ופטור מקורסים בתואר ראשון במוסדות אקדמאיים מובילים