קורס ניהול תוכן לעסקים במדיה החברתית

מנסים לייצר מכירות דרך עולמות הדיגיטל? חוששים מהעולם הדיגיטלי אבל מבינים את חשיבותו? לא בטוחים כיצד לכתוב תכנים שיניעו את הלקוחות הפוטנציאליים לרכוש את המוצר או השירות שלכם? מתלבטים באיזה פלטפורמה כדאי לפעול ואיך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר?
קורס ניהול תוכן לבעלי עסקים מיועד לעצמאיים, לבעלי עסקים קטנים ובינוניים או לכאלה שעובדים בעסק כזה, המעוניינים להגדיל את החשיפה והמכירות של המוצרים והשירותים של העסק שלהם. היות והיום מרבית הפעילות השיווקית מתקיימת באמצעים דיגיטליים, רק עסקים שידעו להתנהל במרחבים הללו ולספק ערך מוסף לקהלים הפוטנציאליים, יצליחו להגדיל מכירות.


תוך כדי הקורס ובסופו, לעסק יהיה עמוד עסקי פעיל, פרופיל אינסטגרם פעיל, רשתות נוספות פעילות במידת הצורך וכן תכנית אסטרטגית להמשך. בתום הקורס ניתן יהיה לקבל ליווי עסקי עם מנהל הקורס.

* הסטודנטים ובוגרי הקורס יזכו בהנחה מיוחדת על קורס קידום עסקים בפייסבוק ורשתות חברתיות

הקורס יכשיר אתכם לעבוד כ-

– עצמאים בעלי יכולות קידום אישיים במדיה החברתית
– בעלי עסקים המייצרים לעסק שלהם נוכחות במדיה החברתית
– מנהלי עמודים מצליחים בפייסבוק ואינסטגרם
– מנהלי מדיה חברתית במשרדי פרסום או אצל הלקוח
– מנהלי תוכן
– יועצי פרסום במדיה החברתית

נושאים נלמדים

יסודות הפרסום ברשתות חברתיות
לימוד ראיה פרסומית רחבה, מיתוג ומחשבה שיווקית. הכרת עולם המונחים של עולם הפרסום והבנת התפקיד של עולם המדיה החברתית בתמונת הפרסום המלאה של המותג. יצירת תוכנית לפרסום ונוכחות לטווח הקצר והארוך. איך מייצרים ללקוחות הצלחה באמצעות שימוש בכלים דיגיטליים- קידום תכנים, ניהול קהילות, נכסים דיגיטליים וניוזלטרים.

ניהול עמוד עסקי ללקוח
הכרת ממשק ניהול העמודים של פייסבוק, הבנת הקהל, ניתוח סטטיסטיקות ואפשרויות הפרסום בעמוד. טכניקות להעלאת כמות העוקבים הרלוונטים בעמוד ודילול הקהל “המתחזה”. איך הופכים את עמוד הפייסבוק של הלקוח למקצועי ובולט בים המדיה החברתית. הכרת עמודי הפייסבוק המצליחים בארץ ובעולם והאסטרטגיה השיווקית העומדת מאחוריהם.

תוכן וקריאייטיב
הכנת תוכנית תוכן לטווח הקצר והארוך, יצירה וניהול של תכנים רלוונטים המועילים למותג, ניתוח מעורבות הקהל ושיפור התכנים עם הזמן. יצירת תוכן מתוך הבנת הקהל ופיצוח הויראליות שבו. סדנת כתיבה ולימודי קופירייטינג ורעיונאות ברמה מתקדמת, יצירת קמפיינים מתקדמים ושיתופי פעולה עם מותגים/עמודים נוספים.

ניהול תוכן מנצח בתקציב מועט
הכרות עם כלי עבודה ואפליקציות לניהול תכנים אינטראקטיביים ומביאי תוצאות, גם מבלי להיות בעלי תקציבים גבוהים. בקורס נלמד לייצר בין השאר תוכן ויזואלי כמו תמונות וסרטונים ברמה גבוהה, בעזרת שימוש במובייל, זאת לצד חידוד כתיבת תכנים שנותנים ערך מוסף אמיתי לקהל המטרה.

אינסטגרם
מה מייחד ניהול חשבון אינסטגרם לעומת רשתות אחרות? כיצד מייצרים תוכן מותאם לאופי הפלטפורמה ואיך מפתחים קהילת עוקבים רלוונטית וחיה. הכרת הדמויות הבולטות ומובילי הדעה באינסטגרם.

רשתות חברתיות נוספות
סנאפצ’אט, לינקדאין, טוויטר, וואטסאפ, טלגרם, סנאפצ'אט ומיוזיקלי ועוד – מה אפשרויות היצירה והפרסום ברשתות הנוספות. מה מייחד כל רשת ומה מאפיין את הקהל והתוכן שבה. כיצד ניתן היום להשתמש ברשתות נוספות לטובת המותג ואילו אפשרויות מחכות “מעבר לפינה”…

כלים שימושיים
כלים שכל מנהל מדיה חברתית צריך להכיר: כלי עיצוב פשוטים, צילום ועריכה מקצועית באמצעות הסמארטפון, בניית בוטים ואוטומציה, זכויות יוצרים והיבטים משפטיים ובניית עמודי נחיתה באמצעות מערכת WIX.

העולם האמיתי
הדגש במהלך הקורס הוא עבודה מול לקוחות אמיתיים והתנסות פרקטית בעולם האמיתי. בנוסף תלמדו כיצד להתנהל בעולם הפרסום כעצמאים או שכירים, כיצד לנהל לקוחות, חוזים והיבטים משפטיים.

הגר רפאל

ראש קורס קידום עסקים בפייסבוק ורשתות חברתיות

הגר רפאל, מנהלת מחלקת המדיה בבלינק.
כבר 5 שנים בתחום, ניסיון רחב בניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, עבודה עם הארגונים הגדולים במשק ועם קמפיינים בתקציבים גבוהים.

עידו כהן

עידו כהן
ראש קורס ניהול תוכן וקהילות במדיה החברתית

תסריטאי עם תואר מאונ' ת"א וקופירייטר עם תעודה מקופי 24. לא ברור מה יותר שווה. עצמאי ובעל עסק חברתי שנותן שירותי תוכן וקיראטיב בעיקר לעמותות ולארגונים שעובדים עם נוער אבל לא רק.מתמחה בהבנה של עולמות תוכן ובעיקר בחשיבות של חדשנות דיגיטלית. תעקבו אחרי ב-ICQ ותבינו.

עידן בראון

בוגר קורס קופירייטינג 1!
קופירייטר, מעצב, מתכנת ואיש פרסום בדיגיטל כבר למעלה מעשור. באמתחתו מספר פרסי קקטוס הזהב ומועמדויות בגמר פסטיבל קאן העולמי. בעליה לשעבר של חברת הפרסום בדיגיטל "דיגי דיגי" והיום מנהל תוכן דיגיטל ב"הבצפר".

יובל הולנדר

מנהל קורס שיווק ופרסום בפייסבוק ובסושיאל

סקיפר, מבקר חומוסיות, אבא ל-3 ופרסומאי כבר 18 שנה. למדתי קופי אצל תרצה גרנות באמצע שנות ה-90, הקמתי את מחלקת הדיגיטל באדלר חומסקי וניהלתי אותה במצטבר מעל ל-5 שנים, הייתי מנהל הקריאייטיב הראשון במקאן דיגיטל וסמנכ״ל דיגיטל בראובני פרידן. הקמתיי והייתי שותף בגורני אינטראקטיב. בשנים האחרונות עצמאי בתחום הפרסום דיגיטל והוידאו בחברת HD interactive שהקמתי. לימדתי קופירייטינג ודיגיטל בבצפר, במכללה למנהל וב-ACC אצל תרצה גרנות.

  • לאנשי פרסום ושיווק אשר רוצים לשפר את הגישה והמקצוענות שלהם במדיה החברתית.
  • לאנשי יחסי ציבור או דוברות שרוצים להפוך את המדיה החברתית למנוף להצלחה.
  • לעצמאים הרוצים לקדם את עצמם בצורה מקצועית ברשתות החברתיות.
  • לשועלי רשת, פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'אט שרוצים להפוך את התחביב למקצוע.
  • לתותחים ויראליים שיודעים לקדם את עצמם וגם אחרים – ויכולים להשתלב כמומחי מדיה חברתית בארגונים גדולים.
  • לכאלה שרוצים למצוא דרך מהנה להשתלב בעולם הפרסום והשיווק – ולהיכנס מהדלת האחורית – ובגדול.

————————————————————————————————————————————–

בטבלה שלפניכם תמצאו נתונים לגבי המקצועות והשכר הממוצע, המחכים לכם בסיום הלימודים:

שכר בדיגיטל

שימו לב: הגעה למפגשים עם לפטופ פרטי אישי – חובה

תנאי קבלה: מבחן מיון + ועדת קבלה.
משך הקורס: 4 חודשים
שעות לימוד: פעם בשבוע, בין השעות 17:30-21:00
מועד פתיחה: 20/05/2019
*מוכר לפיקדון חיילים משוחררים

הלימודים מתקיימים בבצפר של חברות הפרסום בנמל תל אביב – האנגר 1