קורס ניהול תוכן וקהילות במדיה החברתית

עולם הרשתות החברתיות סובב סביב שני עקרונות מרכזיים: קהילה ותוכן.
פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ’אט, טוויטר ולינקדאין הפכו לזירות תוכן עצומות הסובבות סביב קהילות שונות. בכולן, שם המשחק הוא הבנת הקהל, ניהול קשר ישיר מולו וסיפוק הצורך הבלתי נגמר שלו בגביע הקדוש של המאה ה-21, תוכן.

משרדי פרסום, מפרסמים, חברות ומוסדות יוצרים דרך המדיה החברתית ממשק ישיר עם הצרכנים שלהם ולומדים איך להפוך קשר זה לכסף. הרבה כסף. בדרך, מישהו צריך לעבוד בזה – לשחות בים האפשרויות, להכיר את הכלים העומדים בפני מנהל מדיה חברתית, לצלול אל אסטרטגיית התוכן של פייסבוק, להכנס אל העולם הויזואלי של אינסטגרם, לחקור את עולם הצעירים בסנאפצ'אט ואת הקהלים הממוקדים של טוויטר ולינקדאין. להכיר את המותר והאסור, הכדאי וה(ממש) לא, לנהל משברים בזמן אמת וליצור קהילת עוקבים שתעשה (כמעט) כל מה שתבקשו ממנה.

* הסטודנטים ובוגרי הקורס יזכו בהנחה מיוחדת על קורס קידום עסקים בפייסבוק ורשתות חברתיות

הקורס יכשיר אתכם לעבוד כ-

– מנהלי מדיה חברתית במשרדי פרסום או אצל הלקוח
– מנהלי תוכן
– יועצי פרסום במדיה החברתית
– עצמאים בעלי יכולות קידום אישיים במדיה החברתית
– בעלי עסקים המייצרים לעסק שלהם נוכחות במדיה החברתית
– מנהלי עמודים מצליחים בפייסבוק ואינסטגרם

נושאים נלמדים

יסודות הפרסום באינטרנט
לימוד ראיה פרסומית רחבה, מיתוג ומחשבה שיווקית. הכרת עולם המונחים של עולם הפרסום והבנת התפקיד של עולם המדיה החברתית בתמונת הפרסום המלאה של המותג. יצירת תוכנית לפרסום ונוכחות לטווח הקצר והארוך. איך מייצרים ללקוחות הצלחה באמצעות שימוש בתוכן וקהילה.

ניהול עמוד עסקי ללקוח
הכרת ממשק ניהול העמודים של פייסבוק, הבנת הקהל, ניתוח סטטיסטיקות ואפשרויות הפרסום בעמוד. טכניקות להעלאת כמות העוקבים הרלוונטים בעמוד ודילול הקהל “המתחזה”. איך הופכים את עמוד הפייסבוק של הלקוח למקצועי ובולט בים המדיה החברתית. הכרת עמודי הפייסבוק המצליחים בארץ ובעולם והאסטרטגיה השיווקית העומדת מאחוריהם.

תוכן וקריאייטיב
הכנת תוכנית תוכן לטווח הקצר והארוך, יצירה וניהול של תכנים רלוונטים המועילים למותג, ניתוח מעורבות הקהל ושיפור התכנים עם הזמן. יצירת תוכן מתוך הבנת הקהל ופיצוח הויראליות שבו. לימודי קופירייטינג ורעיונאות ברמה מתקדמת, יצירת קמפיינים מתקדמים ושיתופי פעולה עם מותגים/עמודים נוספים.

קהילה וקבוצות
יצירת קהילה חיה ודינאמית של קהל עוקבים רלוונטי. שימוש בכוח הקהל לטובת המותג וקידומו. ניהול הקהילה ויחסי הגומלין בינה לבין המותג. שימוש בקבוצות ונתינת במה לביטוי הקהל. מתי נכון להשתמש בקבוצה ומתי בעמוד עסקי? הכרת הקבוצות הבולטות במדיה החברתית ומה מניע אותן.

אינסטגרם
מה מייחד ניהול חשבון אינסטגרם לעומת רשתות אחרות? כיצד מייצרים תוכן מותאם לאופי הפלטפורמה ואיך מפתחים קהילת עוקבים רלוונטית וחיה. הכרת הדמויות הבולטות ומובילי הדעה באינסטגרם.

רשתות חברתיות נוספות
סנאפצ’אט, לינקדאין, טוויטר ועוד – מה אפשרויות היצירה והפרסום ברשתות הנוספות. מה מייחד כל רשת ומה מאפיין את הקהל והתוכן שבה. כיצד ניתן היום להשתמש ברשתות נוספות לטובת המותג ואילו אפשרויות מחכות “מעבר לפינה”…

העולם האמיתי
הדגש במהלך הקורס הוא עבודה מול לקוחות אמיתיים והתנסות פרקטית בעולם האמיתי. בנוסף תלמדו כיצד להתנהל בעולם הפרסום כעצמאים או שכירים, כיצד לנהל לקוחות, חוזים והיבטים משפטיים.

הגר רפאל

img_4671
ראש קורס קידום עסקים בפייסבוק ורשתות חברתיות

הגר רפאל, מנהלת מחלקת המדיה בבלינק.
כבר 5 שנים בתחום, ניסיון רחב בניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, עבודה עם הארגונים הגדולים במשק ועם קמפיינים בתקציבים גבוהים.

עידו כהן

13510803_10154310589651410_8975701724487598627_n
ראש קורס ניהול תוכן וקהילות במדיה החברתית

בן 31 נכון לכתיבת שורות אלה. אולי היום כבר יותר.
תסריטאי עם תואר מאונ' ת"א וקופירייטר עם תעודה מקופי 24. לא ברור מה יותר שווה. עצמאי ובעל עסק חברתי שנותן שירותי תוכן וקיראטיב בעיקר לעמותות ולארגונים שעובדים עם נוער אבל לא רק.מתמחה בהבנה של עולמות תוכן ובעיקר בחשיבות של חדשנות דיגיטלית. תעקבו אחרי ב-ICQ ותבינו.

עידן בראון

idan

בוגר קורס קופירייטינג 1!
קופירייטר, מעצב, מתכנת ואיש פרסום בדיגיטל כבר למעלה מעשור. באמתחתו מספר פרסי קקטוס הזהב ומועמדויות בגמר פסטיבל קאן העולמי. בעליה לשעבר של חברת הפרסום בדיגיטל "דיגי דיגי" והיום מנהל תוכן דיגיטל ב"הבצפר".

יובל הולנדר

yuval_hol
מנהל קורס שיווק ופרסום בפייסבוק ובסושיאל

סקיפר, מבקר חומוסיות, אבא ל-3 ופרסומאי כבר 18 שנה. למדתי קופי אצל תרצה גרנות באמצע שנות ה-90, הקמתי את מחלקת הדיגיטל באדלר חומסקי וניהלתי אותה במצטבר מעל ל-5 שנים, הייתי מנהל הקריאייטיב הראשון במקאן דיגיטל וסמנכ״ל דיגיטל בראובני פרידן. הקמתיי והייתי שותף בגורני אינטראקטיב. בשנים האחרונות עצמאי בתחום הפרסום דיגיטל והוידאו בחברת HD interactive שהקמתי. לימדתי קופירייטינג ודיגיטל בבצפר, במכללה למנהל וב-ACC אצל תרצה גרנות.

  • לאנשי פרסום ושיווק אשר רוצים לשפר את הגישה והמקצוענות שלהם במדיה החברתית.
  • לאנשי יחסי ציבור או דוברות שרוצים להפוך את המדיה החברתית למנוף להצלחה.
  • לעצמאים הרוצים לקדם את עצמם בצורה מקצועית ברשתות החברתיות.
  • לשועלי רשת, פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'אט שרוצים להפוך את התחביב למקצוע.
  • לתותחים ויראליים שיודעים לקדם את עצמם וגם אחרים – ויכולים להשתלב כמומחי מדיה חברתית בארגונים גדולים.
  • לכאלה שרוצים למצוא דרך מהנה להשתלב בעולם הפרסום והשיווק – ולהיכנס מהדלת האחורית – ובגדול.

————————————————————————————————————————————–

בטבלה שלפניכם תמצאו נתונים לגבי המקצועות והשכר הממוצע, המחכים לכם בסיום הלימודים:

שכר בדיגיטל

הקורס יתקיים בבצפר של חברות הפרסום,
האנגר מספר 1, נמל ת"א.

תנאי קבלה: מבחן מיון + ועדת קבלה.
משך הקורס: 4 חודשים (קורס ערב)
שעות לימוד: פעם בשבוע 17:30-21:00 (ערב)

מועד פתיחה: 30 באוקטובר 2017, מרץ 2018

מוכר לפיקדון חיילים משוחררים