קורס קידום עסקים בפייסבוק ורשתות חברתיות

מה סודו של קמפיין אפקטיבי?
להגיע לקהל המדויק, במקום הנכון, בזמן הנכון, עם פניה רלוונטית, והצעה שאי אפשר לסרב לה.  פשוט. 😉

בשנים האחרונות צמחו מנועי הפרסום ברשתות החברתיות, וכמעט אין מותג שלא מנצל אותן לקידום ויצירת רווחים. באמצעות פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין, תלמדו לנהל קמפיינים מפולחים עם אחוזי המרה גבוהים, ולייצר אימפקט אמיתי לכם או ללקוחות שלכם.

* הסטודנטים ובוגרי הקורס יזכו בהנחה מיוחדת על קורס ניהול תוכן וקהילות במדיה החברתית

הקורס יכשיר אתכם לעבוד כ-

– מנהלי קמפיינים במדיה החברתית
– יועצי פרסום במדיה החברתית
– עצמאים בעלי יכולות קידום אישיים במדיה החברתית
– בעלי עסקים המייצרים לעסק שלהם נוכחות במדיה החברתית
– מנהלי עמודים מצליחים בפייסבוק ואינסטגרם

נושאים נלמדים

יסודות הפרסום באינטרנט
לימוד ראיה פרסומית רחבה והכרת מגרש המשחקים של עולם הפרסום הדיגיטלי. הכרת והבנת המונחים המשמשים את איש הפרסום בדיגיטל – PPC, ROI, A-B, CONVERSIONS, פיקסלים ושרשראות המרה. הבנת הגישה הפרסומית, מיתוג ואסטרטגיה.

ניהול עמוד עסקי ללקוח
הכרת ממשק ניהול העמודים של פייסבוק, הבנת הקהל, ניתוח סטטיסטיקות ואפשרויות הפרסום בעמוד.

הקמה וניהול קמפיינים בפייסבוק
הכרת סוגי הקמפיינים השונים שניתן להקים בפייסבוק ומתי כדאי להשתמש בהם. הבנת ההבדלים, היתרונות והחסרונות בכל אחד מהסוגים השונים (קמפיין לייקים, תנועה לאתר, קידום אירועים, קידום וידאו, המרות, פרסום מקומי, חשיפה, טפסים וקנבס).

מחקר ושימוש מתקדם בקהלים
מחקר קהלים באמצעות פייסבוק והגעה לקהל היעד המדויק ללקוח. שימוש ברשימות תפוצה ליצירת קהלים ממוקדים, שימוש בפיקסל ויצירת קהלים מתנועת אתר.

ניתוח ואופטימיזציה
הבנת המשמעות של תוצאות הקמפיין – כיצד מבצעים אופטימיזציה ומשפרים את הקמפיין עם הזמן. פרסום ממוקד תוצאות – כיצד נעמוד ביעדים שהוגדרו וכיצד נייצר הצלחה אמיתית לקוחות שלנו.

שימוש בכלי פרסום מתקדמים
שימוש בקודי מעקב והטמעתם באתרים, שימוש בממשקי הניהול השונים של פייסבוק (מנהל המודעות והפאוואר אדיטור), יצירת קהלים מרשימות תפוצה וקהלי LookAlike, ניהול לקוחות מרובים באמצעות Bussiness Manager

פרסום באינסטגרם ורשתות נוספות
כיצד מפרסמים באינסטגרם? מה ההבדל בין קמפיין אינסטגרם לפייסבוק. באילו עוד רשתות חברתיות ניתן לפרסם ואיך? אילו קהלים נמצא בכול אחת מן הרשתות השונות?

העולם האמיתי
במהלך הקורס תקימו קמפיינים אמיתיים לעצמכם או ללקוחות שלכם. במידה ואין לכם לקוחות בתחילת הקורס, אנו נעודד אתכם ונעזור לכם למצוא את הלקוח הראשון, כדי שתוכלו לעבוד “תאכלס” ולא ברמה התיאורתית. בנוסף תלמדו כיצד להתנהל בעולם האמיתי בעצמאים או שכירים – היבטים משפטיים, חוזים, תמחור וניהול לקוחות.

הגר רפאל

img_4671
ראש קורס קידום עסקים בפייסבוק ורשתות חברתיות

הגר רפאל, מנהלת מחלקת המדיה בבלינק.
כבר 5 שנים בתחום, ניסיון רחב בניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, עבודה עם הארגונים הגדולים במשק ועם קמפיינים בתקציבים גבוהים.

עידו כהן

13510803_10154310589651410_8975701724487598627_n
ראש קורס ניהול תוכן וקהילות במדיה החברתית

בן 31 נכון לכתיבת שורות אלה. אולי היום כבר יותר.
תסריטאי עם תואר מאונ' ת"א וקופירייטר עם תעודה מקופי 24. לא ברור מה יותר שווה. עצמאי ובעל עסק חברתי שנותן שירותי תוכן וקיראטיב בעיקר לעמותות ולארגונים שעובדים עם נוער אבל לא רק.מתמחה בהבנה של עולמות תוכן ובעיקר בחשיבות של חדשנות דיגיטלית. תעקבו אחרי ב-ICQ ותבינו.

עידן בראון

idan

בוגר קורס קופירייטינג 1!
קופירייטר, מעצב, מתכנת ואיש פרסום בדיגיטל כבר למעלה מעשור. באמתחתו מספר פרסי קקטוס הזהב ומועמדויות בגמר פסטיבל קאן העולמי. בעליה לשעבר של חברת הפרסום בדיגיטל "דיגי דיגי" והיום מנהל תוכן דיגיטל ב"הבצפר".

יובל הולנדר

yuval_hol
מנהל קורס שיווק ופרסום בפייסבוק ובסושיאל

סקיפר, מבקר חומוסיות, אבא ל-3 ופרסומאי כבר 18 שנה. למדתי קופי אצל תרצה גרנות באמצע שנות ה-90, הקמתי את מחלקת הדיגיטל באדלר חומסקי וניהלתי אותה במצטבר מעל ל-5 שנים, הייתי מנהל הקריאייטיב הראשון במקאן דיגיטל וסמנכ״ל דיגיטל בראובני פרידן. הקמתיי והייתי שותף בגורני אינטראקטיב. בשנים האחרונות עצמאי בתחום הפרסום דיגיטל והוידאו בחברת HD interactive שהקמתי. לימדתי קופירייטינג ודיגיטל בבצפר, במכללה למנהל וב-ACC אצל תרצה גרנות.

  • לאנשי פרסום ושיווק אשר רוצים לשפר את הגישה והמקצוענות שלהם במדיה החברתית.
  • לאנשי יחסי ציבור או דוברות שרוצים להפוך את המדיה החברתית למנוף להצלחה.
  • לעצמאים הרוצים לקדם את עצמם בצורה מקצועית ברשתות החברתיות.
  • למנהלי תוכן במדיה החברתית שרוצים להתמחות בניהול קמפיינים.
  • למנהלי קמפיינים בפלטפורמות אחרות (למשל גוגל אדוורדס) שרוצים להרחיב את מתן השירותים שהם מספקים.
  • לכול מי שרוצה להכנס לתחום מהנה ומאתגר ולייצר הצלחה אמיתית לעצמו או ללקוחות שלו.

————————————————————————————————————————————–

בטבלה שלפניכם תמצאו נתונים לגבי המקצועות והשכר הממוצע, המחכים לכם בסיום הלימודים:

שכר בדיגיטל

הקורס יתקיים בבצפר של חברות הפרסום,
האנגר מספר 1, נמל ת"א.

תנאי קבלה: מבחן מיון + ועדת קבלה.
משך הקורס: 4 חודשים (קורס ערב)
שעות לימוד: פעם בשבוע 17:30-21:00 (ערב)

מועד פתיחה: 30 באוקטובר 2017

מוכר לפיקדון חיילים משוחררים