ניהול פרסום ושיווק דיגיטלי

אחד המקצועות היותר מבוקשים היום בתעשיית השיווק והפרסום הוא מנהל קמפיינים באינטרנט. המקצוע נדרש במשרדי פרסום, במחלקות שיווק בחברות מסחריות, בחברות מדיה, וכעצמאים היודעים לנהל קמפיינים שיווקים ופרסומיים. הבצפר של חברות הפרסום מביא לך את המסלול המקיף והרחב ביותר שיכשיר אותך לעבוד במקצוע מתגמל ומאתגר. טובי אנשי המקצוע מהתעשייה ילמדו אותך את התורה המעשית ויתרגלו אותך כדי להביא אותך ליכולת מקצועית העומדת בסטנדרטים הכי גבוהים הנדרשים לביצוע התפקיד. פרסום display, קידום אתרים, רשתות חברתיות, וידאו ברשת, אפילאייט, אי מייל מרקטיניג, קידום תוכן, הם רק חלק מהתוכן של המקיף של הקורס. תלמד את יסודות השיווק, איך לבנות אסטרטגיה פרסומית ולבצע מהלכים משולבים שיקדמו את הלקוח ויניבו לו תוצאות.

הלימודים משלבים תרגול פרקטי, לקוחות אמיתיים, ניתוח קייס סטאדיס, ותרגול מול מסלולי לימוד מקבילים בתחומי ארט-דיירקשן וקופירייטינג.

מבנה הקורס

1. מבואות בשיווק ופרסום:

  • מבוא ליסודות השיווק
  • מבוא להתנהגות צרכנים
  • מבוא לאסטרטגיה שיווקית
  • סדנת מיתוג
  • סדנת פרזנטציה

2. לימודי ניהול הפרסום והשיווק בדיגיטל:

  • מבוא לאסטרטגיית שיווק ואסטרטגיית פרסום דיגיטלית
  • Display Campaign (באנרים ופופ-אפים)
  • Content Marketing Strategy – אסטרטגיית תוכן
  • Affiliate Marketing – פרסום ושיווק באמצעות שותפים
  • Email Marketing
  • Re-marketing – שיווק ופרסום באמצעות צביעת קהלים, פילוח וטרגוט
  • Google Shopping
  • Google Analytics
  • בניית דפי נחיתה – בניה מהירה ופשוטה של עמודי נחיתה ממירים
  • תוכן – קידום, שיווק ופרסום באמצעות תכנים וקידום תכנים (אאוטבריין, טאבולה), בלוגים
  • UI/UX – הבנת ממשקי משתמש והתנהגות גולשים
  • וידאו ברשת – פרסום ושיווק באמצעות וידאו, פורטלי וידאו, תכני וידאו
  • Programmatic Media – קניית מדיה אוטומטית באמצעות ממשקים דיגיטליים
  • Excel מתקדם למשווקים
  • ניהול לקוח בדיגיטל – ניהול תכנית שיווק, ROI, כספים, תמחור, חוק ומשפט

3. התמחות ב  PPC 

  • בניית  קמפיין אישי ב  Google Adwords וניהולו לאורך כל הקורס
  • חקר מילות מפתח וניתוח מתחרים
  • קידום ממומן ב – Google AdWords ברשת החיפוש והתוכן
  • ניתוח, מדידה ושיפור תוצאות באמצעות Google Analytics
  • שיווק מחדש (Re-Marketing)
  • אינטגרציה – קידום סרטונים ב-YouTube
  • קידום תמונות בגוגל
  • ניהול הקמפיין בפועל
  • הכנה והגשה למבחני ההסמכה של Google Partners

4. התמחות ב SEO – קידום אורגני

  • בניית תוכנית אסטרטגית לקידום אתר בגוגל
  • כתיבת תכנים לקידום האתר בגוגל וניהול עבודה מול ספקי תוכן
  • אופטימיזציה למנועי חיפוש – SEO
  • מחקרי מילים ומתחרים
  • קידום תנועה אורגנית מפייסבוק לאתר
  • קידום עסקים לוקאליים – חיפוש מבוסס מיקום בגוגל, קידום במובייל
  • מדדים ומדידה

5. התמחות בשיווק ופרסום Social/חברתי

  • בניית אסטרטגיית תוכן לקידום ברשת
  • ניהול לקוח, גאנט פעילות שוטפת
  • ניהול משברים ברשת
  • פרסום ממומן בפייסבוק – הנעת תהליכי מכירה באמצעות כלי הפרסום של פייסבוק
  • הקמת עמוד עסקי בפייסבוק
  • מיתוג בפייסבוק
  • הטמעה ושימוש בפיקסל
  • יצירה וצביעת קהלים
  • linkdIn, Instagram, Snapchat ועוד…
  • Power Editor
  • Business Manager

 בסוף הקורס יוגש פרויקט גמר המסתמך על החומר הנלמד

אילו תפקידים מחכים לבוגרי הקורס?

בוגרי המסלול המלא של פרסום ושיווק באינטרנט יוכלו לעבוד:

  • כמנהלי לקוחות דיגיטל במשרדי פרסום
  • מנהלי שיווק ופרסום באינטרנט
  • מנהלי קמפיינים בחברות אינטרנט
  • מקדמי אתרים בחברות אינטרנט וחברות פרסום
  • מנהלי תוכן וקמפיינים ברשתות חברתיות

 

שלי יערי

מנהלת קורס ניהול פרסום ושיווק דיגיטלי

אשת פרסום ואסטרטגיה עם התמחות בערוצי אונליין ומשנה למנכ”ל משרד הפרסום ברוקנר יער לוי.
ניסיון ניהולי של למעלה מ- 15 שנה בעולמות השיווק, פרסום והאסטרטגיה לרבות הקמת מחלקות וחברות תוך אפיון והתווית תהליכי עבודה.
בעלת סקרנות בלתי נדלית לחדשנות, טרנדים ותוכן.
יכולת הנעת תהליכים גבוהה החל משלב גיבוש הרעיון ועד לביצוע בפועל לצד מוכוונת תוצאות ויעדים עסקיים.

הישגים עיקריים:
הובלת משרד הפרסום Lead-Ogilvy למקום החמישי בדירוג משרדי הפרסום הטובים ביותר בישראל תוך 4 שנים.
הטמעה וליווי אסטרטגי לאורך שנים של מיטב מותגי הדיגיטל: ,JDateתן ביס, יד 2, פנגו, ו- Googleישראל.
מיצוב מחדש של המותג סובארו בישראל תחתWe believe in 4 מה שתרם לגידול של פי 6 במכירות המותג תוך חמש שנים.
הקמת מיזם עכבר העיר בדיגיטל, שהיה מיזם הבידור והפנאי הראשון מסוגו בארץ והתפתח לחברה של כ- 40 עובדים.

הדס ליבר

מנהלת קורס קופירייטינג

מנהלת קורס קופירייטינג בבצפר.

לצד הניהול, הדס גם מאמנת כושר ומדריכת פיטנס – וכל זה זה בזמן שהיא מנהלת משרד פרסום ושופטת בתחרויות הפרסום המובילות בעולם.
לנו ולהדס כבר יש רומן ארוך, היא הקימה וניהלה את מסלול ארט-דיירקשן בבצפר, ומרצה וותיקה בבצפר.

 

 

רפי ברבירו

רפי ברבירו

נציג פייסבוק העולמית בישראל, בהדרכות ניהול קהילות.

שחר גבאי

שחר גבאי

מנכ"ל משותף בחברת "אינסייט פתרונות שיווק".
מרצה לשיווק דיגיטלי במספר מכללות ובתי ספר מובילים בישראל,
מומחה לבניית מסעות לקוח בעולמות הדיגיטל עם ניסיון ניהול של מגוון לקוחות בארץ ובחו"ל.

אמיר וגנר

אמיר וגנר

אסטרטג שיווקי מבכירי עולם המיתוג הישראלי, מייסד ושותף ב-Respect Branding.
יוצר, הוגה, נשא פעיל ומדבק של אהבת מיתוג. ראו הוזהרתם.

אדי לבנטמן

ראש קורסי ניהול קמפיין ממומן ופרסום ושיווק בדיגיטל למגזר החרדי

יועץ בכיר, מאמן אישי ואסטרטג לחברות המובילות במשק הישראלי בתחום השיווק הדיגיטלי והפרזנטציה
בעל תואר שני בתחום טכנולוגיות ולמידה מאוניברסיטת תל אביב. מומחה ב-
 Google AdWords ופרסום ברשתות חברתיות. לשעבר מנהל הדרכה במרכז ההדרכה המורשה של Google ומאמן מוסמך מטעם Google, עם תעודות הסמכה נוספות מטעם Facebook  ו- Hubspot. משמש כיום בתור יועץ בכיר, מאמן אישי ואסטרטג לחברות המובילות במשק הישראלי בתחום השיווק הדיגיטלי והפרזנטציה, תוך התמקדות בקמפיינים מורכבים מרובי פלטפורמות. בעל ניסיון של מעל עשור כמרצה ומנהל הדרכה במוסדות מוכרים תוך עבודה מול קהלים מגוונים הכוללים- בעלי עסקים קטנים ובינוניים, יזמים, משקיעים וחברות.

משמש כיום גם כמרצה במספר מוסדות להשכלה הגבוהה בישראל וחוקר של טכנולוגיות למידה ורשתות חברתיות.

 

  • צעירים אחרי צבא, או תואר שרוצים לרכוש מקצוע לחיים ולעבוד בחברות פרסום או מדיה
  • לעוסקים בפרסום מקוון שמעוניינים להעמיק את הידע וההבנה בעולם הדיגיטלי
  • לעובדים במשרדי פרסום המעוניינים להתמקצע בתחום האינטרנט
  • לכל מי שמעוניין להפוך לעוסק עצמאי בניהול השיווק והפרסום הדיגיטלי

תנאי קבלה :

מבחן התאמה אישי בכתב הכולל התמצאות כללית באינטרנט

רמה בסיסית באנגלית, יכולת אנליטית סבירה וזיקה לתקשורת ופרסום

ועדת קבלה אישית

שימו לב: הגעה למפגשים עם לפטופ פרטי אישי – חובה

————————————————————————————————————————————–

בטבלה שלפניכם תמצאו נתונים לגבי המקצועות והשכר הממוצע, המחכים לכם בסיום הלימודים:

digital

משך הקורס: 8.5 חודשים
שעות לימוד: פעמיים בשבוע, בין השעות 17:30-21:00
מועד פתיחה: 21/11/2019
*מוכר לפיקדון חיילים משוחררים

*הלימודים מוכרים לנקודות זכות ופטור מקורסים בתואר ראשון במוסדות אקדמיים מובילים

הקורס יתקיים ב"הבצפר של חברות הפרסום", בהאנגר מספר 1, נמל ת"א