ניהול פרסום ושיווק דיגיטלי

אחד המקצועות היותר מבוקשים היום בתעשיית השיווק והפרסום הוא מנהל קמפיינים באינטרנט. המקצוע נדרש במשרדי פרסום, במחלקות שיווק בחברות מסחריות, בחברות מדיה, וכעצמאים היודעים לנהל קמפיינים שיווקים ופרסומיים. הבצפר של חברות הפרסום מביא לך את המסלול המקיף והרחב ביותר שיכשיר אותך לעבוד במקצוע מתגמל ומאתגר. טובי אנשי המקצוע מהתעשייה ילמדו אותך את התורה המעשית ויתרגלו אותך כדי להביא אותך ליכולת מקצועית העומדת בסטנדרטים הכי גבוהים הנדרשים לביצוע התפקיד. פרסום display, קידום אתרים, רשתות חברתיות, וידאו ברשת, אפילאייט, אי מייל מרקטיניג, קידום תוכן, הם רק חלק מהתוכן של המקיף של הקורס. תלמד את יסודות השיווק, איך לבנות אסטרטגיה פרסומית ולבצע מהלכים משולבים שיקדמו את הלקוח ויניבו לו תוצאות.

הלימודים משלבים תרגול פרקטי, לקוחות אמיתיים, ניתוח קייס סטאדיס, ותרגול מול מסלולי לימוד מקבילים בתחומי ארט-דיירקשן וקופירייטינג.

מבנה הקורס

1. מבואות בשיווק ופרסום:

  • יסודות השיווק
  • התנהגות צרכנים
  • אסטרטגיה שיווקית
  • סדנת מיתוג
  • סדנת פרזנטציה

2. לימודי ניהול הפרסום והשיווק בדיגיטל:

  • אסטרטגיית שיווק ואסטרטגיית פרסום דיגיטלית
  • Display Campaign (באנרים ופופ-אפים)
  • Content Marketing Strategy – אסטרטגיית תוכן
  • Affiliate Marketing – פרסום ושיווק באמצעות שותפים
  • Email Marketing
  • Re-marketing – שיווק ופרסום באמצעות צביעת קהלים, פילוח וטרגוט
  • Google Analytics
  • E-commerce – מבוא לסחר דיגיטלי
  • WordPress – ניהול אתר אינטרנט
  • בניית דפי נחיתה – בניה מהירה ופשוטה של עמודי נחיתה ממירים
  • תוכן – קידום, שיווק ופרסום באמצעות תכנים וקידום תכנים (אאוטבריין, טאבולה), בלוגים
  • UI/UX – הבנת ממשקי משתמש והתנהגות גולשים
  • וידאו ברשת – פרסום ושיווק באמצעות וידאו, פורטלי וידאו, תכני וידאו
  • Programmatic Media – קניית מדיה אוטומטית באמצעות ממשקים דיגיטליים
  • Excel מתקדם למשווקים
  • ניהול לקוח בדיגיטל – ניהול תכנית שיווק, ROI, כספים, תמחיר, חוק ומשפט

3. התמחות ב  PPC 

  • בניית  קמפיין אישי ב  Google Adwords וניהולו לאורך כל הקורס
  • חקר מילות מפתח וניתוח מתחרים
  • קידום ממומן ב – Google AdWords ברשת החיפוש והתוכן
  • ניתוח, מדידה ושיפור תוצאות באמצעות Google Analytics
  • שיווק מחדש (Re-Marketing)
  • אינטגרציה – קידום סרטונים ב-YouTube
  • קידום תמונות בגוגל
  • ניהול הקמפיין בפועל
  • הכנה והגשה למבחני ההסמכה של Google Partners

4. התמחות ב SEO – קידום אורגני

  • בניית תוכנית אסטרטגית לקידום אתר בגוגל
  • כתיבת תכנים לקידום האתר בגוגל וניהול עבודה מול ספקי תוכן
  • אופטימיזציה למנועי חיפוש – SEO
  • מחקרי מילים ומתחרים
  • קידום תנועה אורגנית מפייסבוק לאתר
  • קידום עסקים לוקאליים – חיפוש מבוסס מיקום בגוגל, קידום במובייל
  • מדדים ומדידה

5. התמחות בשיווק ופרסום Social/חברתי

  • בניית אסטרטגיית תוכן לקידום ברשת
  • ניהול לקוח, גאנט פעילות שוטפת
  • ניהול משברים ברשת
  • פרסום ממומן בפייסבוק – הנעת תהליכי מכירה באמצעות כלי הפרסום של פייסבוק
  • הקמת עמוד עסקי בפייסבוק
  • מיתוג בפייסבוק
  • הטמעה ושימוש בפיקסל
  • יצירה וצביעת קהלים
  • linkdIn, Instagram, Snapchat ועוד…
  • Power Editor
  • Business Manager

 בסוף הקורס יוגש פרויקט גמר המסתמך על החומר הנלמד

אילו תפקידים מחכים לבוגרי הקורס?

בוגרי המסלול המלא של פרסום ושיווק באינטרנט יוכלו לעבוד:

  • כמנהלי לקוחות דיגיטל במשרדי פרסום
  • מנהלי שיווק ופרסום באינטרנט
  • מנהלי קמפיינים בחברות אינטרנט
  • מקדמי אתרים בחברות אינטרנט וחברות פרסום
  • מנהלי תוכן וקמפיינים ברשתות חברתיות

 

אודליה קפלינסקי אורבך

אודליה אורבך מנהלת קורס ניהול פרסום ושיווק דיגיטלי
מנהלת קורס ניהול פרסום ושיווק דיגיטלי

בוגרת תואר שני במנהל עסקים התמחות במערכות מידע, הקרייה האקדמית אונו. אשת שיווק ואסטרטגייה למעלה מעשרים שנה. בתפקיד האחרון כהנה חמש שנים כסמנכ"ל השיווק והפרסום של המשביר לצרכן ושל כל קבוצת 365. הייתה אחראית על אחד מתקציבי השיווק הגדולים במשק, התוותה אסטרטגייה לארגון ולכל הקבוצה, הייתה אחראית על מערך מנהלים אשר יישמו את האסטרטגיה בפועל, ניהלה את מועדון 365 וחתומה על מגוון מהלכים שיווקיים פורצי דרך. באוגוסט 2010 נבחרה אשת השיווק ע"י איגוד השיווק במשך ארבע וחצי שנים שמשה כמנכ"ל תכשיטי צבאן – רשת תכשיטי זהב בפריסה ארצית. הייתה ממקימי מגזין בלייזר ונהלה אותו במשך שנתיים וחצי. כיום אודליה יועצת שיווק ואסטרטגייה, חברת מועצה בגני תקווה, מנהלת את קורס שיווק ופרסום בדיגיטל ומלמדת שיווק קמעונאי בקורס אסטרטגיה.

אדי לבנטמן

אדי לבנטמן
ראש קורס פרסום ושיווק בדיגיטל למגזר החרדי

יועץ בכיר, מאמן אישי ואסטרטג לחברות המובילות במשק הישראלי בתחום השיווק הדיגיטלי והפרזנטציה
בעל תואר שני בתחום טכנולוגיות ולמידה מאוניברסיטת תל אביב. מומחה ב-
 Google AdWords ופרסום ברשתות חברתיות. לשעבר מנהל הדרכה במרכז ההדרכה המורשה של Google ומאמן מוסמך מטעם Google, עם תעודות הסמכה נוספות מטעם Facebook  ו- Hubspot. משמש כיום בתור יועץ בכיר, מאמן אישי ואסטרטג לחברות המובילות במשק הישראלי בתחום השיווק הדיגיטלי והפרזנטציה, תוך התמקדות בקמפיינים מורכבים מרובי פלטפורמות. בעל ניסיון של מעל עשור כמרצה ומנהל הדרכה במוסדות מוכרים תוך עבודה מול קהלים מגוונים הכוללים- בעלי עסקים קטנים ובינוניים, יזמים, משקיעים וחברות.

משמש כיום גם כמרצה במספר מוסדות להשכלה הגבוהה בישראל וחוקר של טכנולוגיות למידה ורשתות חברתיות.

דימה קגנוביץ'

דימה קגנוביץ'

ועץ עצמאי ומרצה לשיווק דיגיטלי, מתמחה ב Content Marketing ככלי לצמיחה עסקית.
בוגר הנדסת תעשיה וניהול בטכניון, וסרן במילואים בחיל התקשוב.
מאמין שמי שרוצה לעשות שיווק טוב בעידן החדש חייב ללמוד לעשות ולספר.
אני מספר על כל מה שאני עושה בתחום השיווק בבלוג שלי www.yazamnik.com

ניר זיגדון

ניר זיגדון

מומחה מסחר אלקטרוני eCommerce, מייעץ למספר חברות גדולות במשק בתחום המסחר אלקטרוני ומכירות באינטרנט. הוביל מספר פרויקטים עבור חברות גדולות של מעבר ממכירות OFFLINE ל ONLINE. מרצה במספר מכללות קורסים בנושאים של איביי, אמזון, הקמת אתרי אינטרנט , שיווק נכון במדיה ואופטימיזציה של חנויות אלקטרוניות. בעל תואר שני במנהל עסקים MBA.
מלמד על דפי נחיתה, מסחר אלקטרוני, הקמת אתרי WordPress.
בעל הבלוג "רק ישראלי" העוסק בתחום האיקומרס.

עפר זיו

עופר זיו
מייסד ומנכ"ל חברת face 2 face

בן 39, נשוי ואב ל 2, מתגורר בת"א.

מייסד ומנכ"ל חברת face 2 face – חברה המספקת פתרונות אינטרנט ושיווק כוללים לעסקים.

בין שירותי החברה: בניית אסטרטגיה, עיצוב ובניית אתרי תדמית ואתרים מותאמים לסלולר, עיצוב ובניית אפליקציות וטאבים לפייסבוק, פרסום, שיווק ועוד..

בעברי עסקתי גם בניהול והדרכה בבית הספר לברמנים 'BARTENDER' ואף כגיטריסט מקצועי ובעלים של להקת מוסיקה לאירועים.

אחראי בבצפר על תחום הדרכת HTML לעיצוב ובניית דפי נחיתה, ותחום SOCIAL MEDIA עם דגש על פרקטיקה בהקמה וניהול של דפי פייסבוק עסקיים.

 

דן מואב

דן מואב
מומחה לשיווק אינטרנט

נעים מאוד, אני דן מואב, מומחה לשיווק אינטרנט משנת 2001. לאחר תואר במנהל עסקים ושיווק וניסיון במחשב משנת 1987, במשך למעלה מ13 שנים אני מנהל צוותי שיווק אינטרנטי שמספקים מענה שיווקי בינלאומי ומקומי לחברות גדולות רבות במשק הישראלי.  לאחרונה נטשתי את עולם סוכנויות השיווק ואני מנהל עסק לשיווק אינטרנטי עצמאי ומפעיל צוותים מגוונים כדי להביא ללקוחותי תוצאות מרשימות בערוצים אינטרנטיים שונים הכוללים SEO, PPC, Conversion Optimization, Affiliate Marketing, Email marketing, Content Marketing ועוד… במקביל לעבודתי זו פיתחתי והרציתי מספר קורסים בתחומים שונים בשיווק באינטרנט. המוטו שלי הוא להביא לקוחות להצלחה ולהעשיר את הידע של כל מי שרק רוצה להקשיב.

יואב וילנר

יואב וילנר
מנכ"ל חברת ראנקי

מנכ"ל חברת ראנקי, חלוצת תחום שיווק הסטרטאפים בישראל, וכן מנטור לסטרטאפים מטעם מיקרוסופט.

יואב בעל טורים במגזינים הטכנולוגיים החשובים בעולם: Forbes, Inc, Entrepreneur, TheNextWeb, VentureBeat, Yahoo.

ובזמנו הפנוי מנגן ביוקוללה.

 

  • צעירים אחרי צבא, או תואר שרוצים לרכוש מקצוע לחיים ולעבוד בחברות פרסום או מדיה
  • לעוסקים בפרסום מקוון שמעוניינים להעמיק את הידע וההבנה בעולם הדיגיטלי
  • לעובדים במשרדי פרסום המעוניינים להתמקצע בתחום האינטרנט
  • לכל מי שמעוניין להפוך לעוסק עצמאי בניהול השיווק והפרסום הדיגיטלי

תנאי קבלה :

מבחן התאמה אישי בכתב הכולל התמצאות כללית באינטרנט

רמה בסיסית באנגלית, יכולת אנליטית סבירה וזיקה לתקשורת ופרסום

ועדת קבלה אישית

שימו לב: הגעה למפגשים עם לפטופ פרטי אישי – חובה

————————————————————————————————————————————–

בטבלה שלפניכם תמצאו נתונים לגבי המקצועות והשכר הממוצע, המחכים לכם בסיום הלימודים:

שכר בדיגיטל

משך הקורס המלא – 8 חודשים

ימי לימוד: פעמים בשבוע בשעות הערב 17:30-21:00

מועדי פתיחה: 18 במאי 2017

מוכר לפיקדון חיילים משוחררים

הלימודים מוכרים לנקודות זכות ופטור מקורסים בתואר ראשון במוסדות אקדמאיים מובילים