ניהול תקשורת,יח"צ

ורשתות חברתיות

קורס אחד - שתי תעודות: תעודת בוגר תקשורת, יח"צ ודוברות
ותעודת מנהל תוכן ומדיה חברתית

רוצה לקבל מידע נוסף? נשמח לענות לכל שאלה ולעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר

מהפכת הדיגיטל הפכה את מקצוע יחסי הציבור לכלי המרכזי בקידום השיווקי והתקשורתי של מותגים, חברות ועסקים פרטיים.
כך המקצוע הפך הלכה למעשה, לניהול כל התקשורת של המותג או החברה, במדיה הכתובה, במדיה האלקטרונית (רדיו טלויזיה) וכמובן – במדיה הדיגיטלית (רשתות חברתיות, תוכן באינטרנט, בלוגוספירה וכיו"ב).

תקשורת, יחסי ציבור, דוברות –
בקורס תלמדו לנהל במקצועיות, עמדות ורגשות של הציבור ביחס למותג / תאגיד / חברה / אדם, בכל הזירות התקשורתיות, תפעלו בזירות אלו ותתרגלו עבודה עם כל כלי התקשורת.

ניהול תוכן ורשתות חברתיות –
תכירו את הרשתות החברתיות המובילות: פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין; לנהל עמודי-מותגים וליצור מעורבות עם כמה שיותר לייקים, תגובות, שיתופים; לכתוב תוכן שיווקי ודיגיטלי, לייצר עמודי נחיתה, בלוגים, באנרים, תוכן, תוכן, תוכן.
בנוסף תעמיקו ביצירת תוכן וניהול, תלמדו לייצר ולנהל את היומיום של המותג במדיה הדיגיטלית, מהרשתות החברתיות, עולמות המשפיענים ועד לאתרי התוכן השונים.

בעבודת הגמר תתנסו בפרויקטים עם לקוחות אמיתיים, אשר יעידו על נסיונכם המעשי ויסייעו לכם בקבלה לעבודה בתחום.

בסיומו של הקורס תקבלו שתי תעודות הסמכה – האחת תעודת בוגר תקשורת, יח"צ ודוברות, והשניה תעודת מנהל תוכן ומדיה חברתית​.

אז מה לומדים?

המפגש הראשון של הסטודנטים עם סביבת העבודה של איש יחסי הציבור. לב ליבה של פעילות איש יחסי הציבור – העברת מסרים כתובים בשפה מקצועית במטרה להשפיע ולהניע לפעולה. בפרק זה נלמדים עקרונות הכתיבה העיתונאית: כתיבת טורים, ידיעות, כתבות וראיונות ומתורגלות טכניקות שונות לשימושי אינפורמציה בתקשורת ההמונים.

טעימה מן הנושאים בפרק זה:

  • כתיבה עיתונאית
  • כתיבה ליחסי ציבור
  • כותרת טובה
  • ניהול בלוג

פרק זה מפגיש את הסטודנטים עם עולם השיווק החדש, בו אנשי יחסי הציבור הם המחליטים כיצד המותג יראה בתקשורת, ומה אנשים ירגישו כלפיו.
הלימודים כוללים מודלים חדשניים להפצת אינפורמציה שיווקית, טכניקות של בניית מסרים, פסיכולוגיה של ההמונים, איתור וזיהוי קהלי מטרה, התנסות בבניית אסטרטגיות שיווקיות, קריאייטיב, ומגוון כלים הכרחיים לשימושו של איש יחסי הציבור והפרסום.

טעימה מן הנושאים בפרק זה:

  • מבוא לשיווק
  • שיווק ופסיכולוגיה
  • סדנת קריאייטיב
  • טקטיקות בשיווק
  • תורת יחסי הציבור
  • שיווק גרילה
  • לוחמה פסיכולוגית
  • בניית תוכניות אסטרטגיות

תלמדו להכיר את הרשתות החברתיות המובילות: פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין; לנהל עמודי-מותגים וליצור מעורבות עם כמה שיותר לייקים, תגובות, שיתופים; לכתוב תוכן שיווקי ודיגיטלי, לייצר עמודי נחיתה, בלוגים, באנרים, תוכן, תוכן, תוכן.

תלמדו לבנות ולגבש אסטרטגיה לרשתות החברתיות עבור הלקוחות שלכם, תתנסו בניהול זירות דיגיטליות מרובות, תוך בניית תוכניות עבודה מפורטות, כתיבת חומרים והפצתם ותלמדו לתפעל את הפונקציות הטכניות של רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט ועוד.

אנשי יחסי ציבור נדרשים להנחות דמויות שונות כיצד להופיע בתקשורת, לעיתים לראיין ולהתראיין בעצמם. בפרק זה הסטודנטים לומדים ומתאמנים בצילום, טכניקות בשאילת שאלות, עמידה מול מצלמה, לומדים עקרונות בסטיילינג, איפור ושיער ומגוון טכניקות בהעברת מסר ויזואלי.

טעימה מן הנושאים בפרק זה:

  • סדנת ראיון
  • פרזנטציה
  • סטיילינג
  • צילום

במה הבוגרים שלנו עובדים?

למה אצלנו?

רוצה לקבל מידע נוסף? נשמח לענות לכל שאלה ולעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר

למי מיועד המסלול?

בעלי אוריינטציה תקשורתית, חשיבה שיווקית וחשיבה אסטרטגית וטקטית. חובבי אקטואליה המעוניינים לעבוד כשכירים או כעצמאיים במגוון עצום של תפקידים בתחום השיווק- כאנשי יחסי ציבור, תקציבאים, דוברים, יועצי תקשורת, יועצי תדמית ופרסום בדיגיטל ועוד.
תכונות אופי נדרשות: יכולת אלתור גבוהה, רהיטות, יכולת ניהול צוות תחת לחץ, פעלתנות וחוסר ביישנות.

איפה ומתי

משך הקורס: 7 חודשים

שעות וימי לימוד: א'+ג', בין השעות 17:30-21:00

מועד פתיחה: 4/6/24 יום ג'

*יתכן שינוי במועד פתיחת הקורס בהתאם להתפתחות המלחמה בדרום.

מחזור נוסף ייפתח בנובמבר 2024

*מוכר לפיקדון חיילים משוחררים

הבצפר מונגש בעזרת: כסא תלמיד מונגש | תא שירותים מונגש | שילוט הכוונה | חניה מונגשת במתחם
הלימודים מתקיימים בבצפר של חברות הפרסום בנמל תל אביב – האנגר 1

עוד לא השתכנעתם?

פה מתחילים איתנו