ניהול תוכן

ב-Facebook ו-Instagram

קורס בוקר למנהלים

הסמכה ממוקדת עם ליווי מקצועי

מנסים לייצר מכירות דרך עולמות הדיגיטל? חוששים מהעולם הדיגיטלי אבל מבינים את חשיבותו? לא בטוחים כיצד לכתוב תכנים שיניעו את הלקוחות הפוטנציאליים לרכוש את המוצר או השירות שלכם? מתלבטים באיזה פלטפורמה כדאי לפעול ואיך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר?

קורס ניהול תוכן לעסקים מיועד לעצמאיים, לבעלי עסקים קטנים ובינוניים או לכאלה שעובדים בעסק כזה, המעוניינים להגדיל את החשיפה והמכירות של המוצרים והשירותים של העסק שלהם. היות והיום מרבית הפעילות השיווקית מתקיימת באמצעים דיגיטליים, רק עסקים שידעו להתנהל במרחבים הללו ולספק ערך מוסף לקהלים הפוטנציאליים, יצליחו להגדיל מכירות.

אז מה לומדים?

מבוא ואסטרטגיה
היכרות עם הפלטפורמות השונות; איך היו מפרסמים עד כה ומה המהפכה הדיגיטלית עשתה לעולם הפרסום; הבנה של איך מספרים את סיפור המותג בעולם החדש; הגדרת אסטרטגיה בכלל ואסטרטגיה דיגיטלית בפרט למותג, אפיון קהלים ומסרים.

פייסבוק
טכני: מה ההבדל בין עמוד, פרופיל וקבוצה? מתי נשתמש בכל אחד? כיצד פותחים עמוד עסקי? איך מגדירים אותו בצורה אידיאלית? בנוסף נלמד את מערכת ה- Insight, נתוני השימוש של העמוד, נבין איך קוראים נתונים ועושים אופטימיזציה לתוכן וכיצד מפיקים דוח חודשי.
תוכן, שירות לקוחות וקהילות: איך מספרים את סיפור המותג בפייסבוק? איזה תוכן אפשר וכדאי לייצר בפייסבוק? איך מקימים קהילה? כיצד מנהלים נוכחות נכונה וחיובית שמדברת עם הקהל?

אינסטגרם
כל מה שצריך לדעת על אינסטגרם, מפתיחת הפרופיל, הפיכתו לעסקי, תפעול טכני וקריאת נתונים ואופטימיזציה לפוסטים ולפרופיל כולו – ועד להגדרת סיפור המותג בצורה ויזואלית, כללים חשובים שיעזרו לנו להגיע לחשיפה גבוהה ושימוש בסטוריז.

סדנת כתיבה לדיגיטל
חידוד יכולת הסיפור שלנו בעזרת מתן כלים וסדנה פרקטית לכתיבה ממוקדת לפייסבוק, אינסטגרם ורשתות נוספות. כתיבת מאמרים לאתרים, כתיבת עמודי נחיתה וכתיבת מודעות מיקרו קופי ממוקדות המניעות למכר

למי מיועד המסלול

  • מנהלי שיווק שרוצים לשדרג את יכולות ניהול התוכן והסושיאל שלהם
  • מנהלים של ספקי ניהול מדיה חברתית שרוצים לשפר את התוצאות שלהם
  • מנהלי דיגיטל בפלטפורמות אחרות שרוצים להתמחות גם בניהול תוכן בסושיאל
  • מנהלי עמודים בפייסבוק ואינסטגרם שרוצים לעשות זו באופן מקצועי
  • כל מי שמחפש קורס בוקר מקצועי וממוקד בניהול תוכן במדיה החברתית

עוד לא השתכנעתם?

פה מתחילים איתנו