ניהול פרסום ושיווק

דיגיטלי

רוצה לקבל מידע נוסף? נשמח לענות לכל שאלה ולעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר

אחד המקצועות היותר מבוקשים היום בתעשיית השיווק והפרסום הוא ניהול קמפיינים בדיגיטל. המקצוע נדרש במשרדי פרסום, במחלקות שיווק בחברות מסחריות ובחברות מדיה, וגם מכשיר עצמאיים לנהל קמפיינים שיווקים ופרסומיים. במהלך לימודי שיווק ופרסום תלמדו מטובי אנשי המקצוע בתעשייה, להגיע ליכולת מקצועית העומדת בסטנדרטים הכי גבוהים הנדרשים לביצוע התפקידים השונים.

הקורס כולל הכנה והגשה למבחן ההסמכה של Google Partner

אז מה לומדים?

  • אסטרטגיה תקשורתית, מיתוג, אסטרטגיית תוכן
  • מבוא לדיגיטל
  • עמוד נחיתה – וורדפרס
  • כלים שימושיים לעיצוב ועריכה (וביניהם Canva)
  • מערכת דיוור ישיר
  • היכרות עם אשפים גרפיים וכלים לפיתוח ויצירת תמונות לקמפיינים, וביניהם ChatCPT ודומיו

  • תכנון אסטרטגיה שיווקית וכתיבת תוכן טקסטואלי וויזואלי

  • יצירת פרסונות, תכנון תוכן של דפי נחיתה, סטוריטלינג ועוד

  • היכרות עם עולם הפרסום הממומן של Meta, סוגי הקמפיינים המובילים, הטמעת פיקסל

  • ניהול מותג באינסטגרם

  • TikTok – היכרות מעמיקה עם הפלטפורמה והאלגוריתם שלה, הקמת חשבון מודעות, הקמת קמפיין

  • סדנת קריאייטיב בדיגיטל

  • רשת החיפוש – טקטיקת Pull והמשפך השיווקי, מחקר מילות מפתח, בניית מודל תקציבי, הקמת קמפיינים, ניתוח דו"חות ואופטימיזציה

  • רשת המדיה – טקטיקת Push, טרגוט קהלים, הקמת קמפיינים, ניתוח דו"חות ואופטימיזציה

  • Remarketing

  • יוטיוב – הקמת קמפיינים בפורמט True View, Bumber Ads

  • ניהול מתקדם של קמפיינים ממומנים

  • גוגל שופינג + רימרקטינג דינמי במטא

  • אוטומציה עסקית – צ'אט בוטים, Make

  • SEO קידום אורגני במנועי חיפוש

  • היכרות עם מערכת Google Analytics ו-Google Tag Manager

  • UI-UX – היכרות עם עקרונות חוויית המשתמש, ניהול המוצר, UX ו-UI בהתאמה לעולמות הדיגיטל

  • עיצוב מצגות – פרקטיקות לעיצוב נכון של מצגות

  • אאוטבריין וטאבולה

  • מתיאוריה לפרקטיקה – שיעור המדמה את עבודת הדיגיטל "בחיים האמיתיים"

 בסוף הקורס יוגש פרויקט גמר המסתמך על החומר הנלמד

הקורס יכשיר אתכם לעבוד כ-

ולמה ללמוד אצלנו?

רוצה לקבל מידע נוסף? נשמח לענות לכל שאלה ולעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר

למי מיועד המסלול

  • צעירים אחרי צבא או תואר שרוצים לרכוש מקצוע לחיים ולעבוד בחברות פרסום או מדיה
  • לעוסקים בפרסום מקוון שמעוניינים להעמיק את הידע וההבנה בעולם הדיגיטלי
  • לעובדים במשרדי פרסום המעוניינים להתמקצע בתחום האינטרנט
  • לכל מי שמעוניין להפוך לעוסק עצמאי בניהול השיווק והפרסום הדיגיטלי

 

תנאי קבלה:

  • מבחן התאמה אישי בכתב הכולל התמצאות כללית באינטרנט
  • רמה בסיסית באנגלית, יכולת אנליטית סבירה וזיקה לתקשורת ופרסום
  • ועדת קבלה אישית
  • שימו לב: הגעה למפגשים עם לפטופ פרטי אישי – חובה

איפה ומתי

משך הקורס: 6.5 חודשים

שעות וימי לימוד: ג'+ה', בין השעות 17:30-21:00

מועד פתיחה: 28/5/24 יום ג'

*יתכן שינוי במועד פתיחת הקורס בהתאם להתפתחות המלחמה בדרום.

מחזור נוסף ייפתח בנובמבר 2024

*מוכר לפיקדון חיילים משוחררים

הבצפר מונגש בעזרת: כסא תלמיד מונגש | תא שירותים מונגש | שילוט הכוונה | חניה מונגשת במתחם

הלימודים מתקיימים בבצפר של חברות הפרסום בנמל תל אביב – האנגר 1

עוד לא השתכנעתם?

פה מתחילים איתנו