חדשות הבצפר

 

שנת 2015 הייתה השנה ה-13 ברציפות בה נערך אירוע Portfolio night, בשיתוף פעולה עם ADC העולמית (Art Director’s Club) אשר התקיים בו זמנית ב-24 ערים שונות ברחבי העולם.

זוהי השנה השנייה בה "הבצפר" של חברות הפרסום קיים את האירוע בתל אביב ב-20.5.2015. במהלך ה- Portfolio night נפגשים ארט דיררקטורים, קופירייטרים, אנשי קריאייטיב בתחום הדיגיטל ומעצבים צעירים (כולם רעבים ושואפים להצליח) עם מנהלי הקריאייטיב הבכירים של תעשיית הפרסום הישראלית. במסגרת הערב נערך "ספידייטינג" שמטרתו לאתר את הכשרונות הצעירים הנמצאים בתחילת דרכם. למרואיינים ניתנה הזדמנות להציג את תיק העבודות שלהם בפני מספר מנהלי קריאייטיב, ליצור קשרים חדשים ולקבל עצות ששוות זהב מהשמות החמים של התעשייה. חלק מהמתמודדים קיבלו הצעות עבודה עוד בערב עצמו, וחלק המשיכו למיונים לאחר האירוע.

בין הערים המארחות את אירוע ה"פורטפוליו נייט" • אתונה, Bold Ogilvy & Mather • אוסטין, LatinWorks • בייג'ינג Ogilvy , • ביירות, Havas Worldwide Middle East • בוסטון, SapientNitro • בודפשט, Kirwoskiisobar & Umbrella • קייפ טאון, McCann • שיקגו, Chicago Portfolio School • דטרויט, Doner • דובאי, Havas Worldwide Middle East • יוהנסבורג, McCann Johannesburg • קנזס סיטי, VML • לוס אנג'לס, Team One • מיניאפוליס, carmichael lynch • מונטריאול, Tank • מומבאי Lowe Lintas India • ניו יורק Huge , • פריז • סאן פרנסיסקו academy of art university • שנגחאי Ogilvy , • סינגפור, , BatesCHI & Partners • תל אביב, Habetzefer Advertising School • טוקיו, Saatchi & Saatchi Fallon Tokyo • טורונטו The Hive

כחלק מקידום הערב הפיק "הבצפר" סרטון הזמנה להשתתפות ב- Portfolio night, בו משתתפים אנשי קריאייטיב ממשרדי הפרסום, הפעם – ללא כל תיאום מקדים. השנה החלטנו להפתיע אותם בסרטון ויראלי שיציג מהם חמשם הדרכים בהם ניתן (לא) להתקבל למשרד פרסום.

באירוע עצמו נכחו: אורי ביילין (מנכ"ל משותף "הביילינים"), אייל גן מור (סמנכ"ל קריאייטיב בטוויסטד), איתי גרונר (סמנכ"ל קריאייטיב בראובני פרידן IPG), אסף כץ (סמנכ"ל קריאייטיב בJWT), ארז מיטל (סמנכ"ל קריאייטיב "לעומק התודעה"), ארנון רותם (סמנכ"ל קריאייטיב באקליפטוס), בן נובק (סמנכ"ל קריאייטיב בMoburst), גבי זלצמן (מנכ"ל משותף בחברון זלצמן), דני יעקובוביץ' (סמנכ"ל קריאייטיב בגיתם), דרור נחומי (מנהל קריאייטיב בPublicis), זיו מאירי (מנהל קריאייטיב באדלר חומסקי & ורשבסקי), טל יגר (מנהל קריאייטיב ברואבני פרידן IPG), מיה קרמן (סמנכ"ל קריאייטיב ביהושע TBWA), עידן רגב (סמנכ"ל קריאייטיב בבאומן בר ריבנאי), עמי אלוש (סמנכ"ל קריאייטיב במקאן), עמית ברעם (סמנכ"ל קריאייטיב בענבר מרחב), שרון רפאל (מנהל קריאייטיב בבאומן בר ריבנאי), אורן בן נאים (מנהל קריאייטיב בY&R) והדס ליבר (סמנכ"ל קריאייטיב בבריקמן).

במהלך שנות קיומו, הפך "הבצפר" להיות המקור הסמכותי והמקצועי ביותר להכשרת עובדים לתעשיית הפרסום. שיטת הלימוד בקורסים השונים מקנה לסטודנטים הזדמנות לעבוד על בריפים ולקוחות אמיתיים ממש כמו במשרדי הפרסום. ב'הבצפר' קיימים עשרה מסלולי לימוד שונים ומידי שנה לומדים בו קרוב ל-400 תלמידים העומדים בתנאי קבלה ומיונים של משרדי הפרסום. כ-70% מבוגרי הבצפר עובדים בענף הפרסום והשיווק.

Art Directors Club  נוסד בניו יורק בשנת 1920 והוא גוף ללא מטרת רווח, ששם לו כיעד לחבר, לעורר ולקדם רעיונות קריאייטיבים ברמה הבינלאומית. ה- Art Directors Club מתמקד במצוינות בתחום התקשורת החזותית ומעודד סטודנטים ואנשי מקצוע צעירים בתעשייה. לכתבה בcreatives, לכתבה באייס, כתבה נוספת באייס, לכתבה בדה-מארקר, לכתבה בחורים ברשת, לכתבה במאקו, לכתבה בדבר המפרסם.

 

Be Sociable, Share!
    שינוי גודל גופנים