חדשות

גולדי דונסקיה, סטודנטית בקורס ארט דיירקשן שלנו, זכתה בשורטליסט בתחרות הגולדן דראם!כל הכבוד!הבצפר השתתף בתחרות במסגרת הבריף הבינלאומי של התחרות שנועד לפרסומאים צעירים – YDC. חוץ מגולדי, זכו בתחרות מקאן תל אביב שגרף 8 פרסים עם מהלך IKEA THISABLES וגיתם BBDO עם 3. עוד השתתפו בתחרות לעומק התודעה, M&C Saatchi, מנצ' וברוקנר יער לוי. סדרת המודעות של גולדי: כאמור,
להמשך קריאה

הבצפר באר שבע

אנחנו גאים לבשר על פתיחת קמפוס הבצפר בעיר באר שבע! הקמפוס החדש יציע בתחילת הדרך מסלול בתחום השיווק הדיגיטלי: קידום עסקים ממומן וניהול תוכן לעסקים ברשתות החברתיות. בשלב ב' לקראת אביב 2020, יפתחו בסניף הבאר שבעי, מסלולי לימוד נוספים מתוך מגוון מסלולי ההכשרה של ה'בצפר' וביניהם, קופירייטינג, אסטרטגיה מיתוג ושיווק, תקשורת, יחסי ציבור ודוברות, ניהול פרסום ושיווק דיגיטלי, וארטדיירקשן. הבצפר" הוקם בשנת 2001 על ידי איגוד הפרסום של ישראל, המאגד כ-40 משרדי פרסום. הצורך שעמד לפתחם של
להמשך קריאה

הסלוגן הנבחר ללוות את נבחרת ישראל לטוקיו 2020

בשיתוף פעולה ייחודי בין קורסי קופירייטינג וארט דיירקשן שלנו, לבין הועד הפראלימפי הישראלי – הסטודנטים של הבצפר כתבו ועצבו את הסלוגן של נבחרת ישראל למשחקים הפראלימפיים טוקיו 2020. מאות גולשים השתתפו בסקר שנערך באתר ONE, כ-65% מהמצביעים בחרו בסלוגן 'שווים זהב’, כזה שילווה את הספורטאים הפראלימפים לטוקיו 2020. 24 סטודנטים בקורס קופירייטינג וקורס ארט-דיירקשן, השתתפו
להמשך קריאה

הסטודנטים של הבצפר יצרו את הסלוגן של נבחרת ישראל למשחקים הפראלימפיים 2020

שיתוף פעולה ייחודי בין קורסי קופירייטינג וארט דיירקשן שלנו, לבין הועד הפראלימפי הישראלי – הסטודנטים של הבצפר כתבו ועצבו את הסלוגן של נבחרת ישראל למשחקים הפראלימפיים טוקיו 2020. ירית הפתיחה לבריף ניתנה במעמד אלופת העולם והמדליסטית האולימפית – השחיינית ענבל פיזרו. הסטודנטים למדו ממנה על עולמם של הספורטאים, על הנבחרת והכוחות הנפשיים הדרושים להביא מדליה
להמשך קריאה

אנאי רווה ורעות רז הן הזוכות בתחרות young lions 2019

אנאי רוה ורעות רז מבאומן' הן הצמד הזוכה בתחרות המקומית, מתוך 49 עבודות שהוגשו ויטוסו להתחרות מול כל העולם בתחרות ה-Young lions. בתום דיון ארוך על העבודות שהעפילו לשלב הגמר, זכתה העבודה אר במרכזה ליגת העל בכדורגל. באירוע התמודדו 49 עבודות של צעירי הקריאייטיב (מתחת לגיל 30) של ענף הפרסום מ-30 משרדי פרסום החברים באיגוד
להמשך קריאה

הנהלת תחרות הפרסום המוערכת ביותר בעולם "Cannes Lions", בחרה באיגוד הפרסום הישראלי והבצפר של חברות הפרסום, כנציגות הרשמית של הפסטיבל בישראל. כנציגים הרשמיים, יהיו איגוד הפרסום והבצפר אחראים על הקשר עם Cannes Lions בתחומים הבאים:תמיכה וסיוע בהגשת עבודות לתחרות, מינוי השופטים הישראלים לתחרות הבינלאומית, עריכה וניהול השלב הראשון בתחרות Young Lions בישראל ובחירת הצעירים המצטיינים
להמשך קריאה

הסטודנטים של מסלול ארט-דיירקשן, אוהבים לעשות מעשים טובים כחלק מתוכנית הלימודים. הפעם, שיתוף הפעולה עם עמותות "לקט ישראל" ו"עיגול לטובה", הניב תערוכת אימג'ים, שהובילה קמפיין רשתות חברתיות. מטרת הקמפיין היתה המחשת החשיבות של "עיגול" העודף הקטן לכדי ארוחות שלמות לנזקקים.   העבודות הבולטות:  

קופירייטרים של מעשים טובים - הבצפר והאגודה למלחמה בסרטן

שיתוף הפעולה העקבי בין הבצפר לאגודה למלחמה בסרטן נמשך, בתרגיל פתיחת קורס קופירייטינג 37. הסטודנטים הטריים הגיעו לשיעור ופגשו בפעם הראשונה לקוח אמיתי וחשוב. לאחר שקיבלו את ההנחיות והבריף מפי הלקוח ומרצי הקורס, יצאו הסטודנטים לפעילות התרמה יצירתית בשני שלבים:   פעילות פרסום "של העולם הישן"- מצוידים אך ורק בחומרים מודפסים ובעצמם, יצאו הסטודנטים לגייס
להמשך קריאה

תוקעים סוכה במציצים - פרויקט עיצוב סוכת החוף

  סטודנטים במסלול ארט-דיירקשן של "הבצפר", עיצבו את סוכת המציל של חוף מציצים המיתולוגי.         לפני מספר חודשים פנינו לעיריית תל אביב בהצעה יצירתית במיוחד: ביקשנו לעצב את סוכת המציל של חוף מציצים, הניצבת בגאון מול עינינו מדי יום. מאחר ומדובר ברעיון חדשני, הסכימו בעירייה לבחון מספר הצעות ואם וכאשר יתחבר עיצוב
להמשך קריאה

מרגישים בבית - קורס וידאורייטינג למען מלון שינקין

יואב אסא ורותם שבתאי, בוגר ובוגרת קורס וידאורייטינג, שמחו לשמוע כי הסרטונים שהפיקו עבור "שינקין הוטל", עושים עבודת קידום נפלאה. הסטודנטים קיבלו מהלקוח בריף אמיתי- משיכת תיירים למלון התל-אביבי, תחת הקונספט "שינקין הוטל, מרגישים בבית". במהלך העבודה נדרשו להתמודד עם כל שלבי היצירה, מהעלאת הרעיון ועד לעריכה הסופית. שני הסרטונים של יואב ורותם, נבחרו להוביל
להמשך קריאה