העלאת המודעות לסם האונס – מספיקה טיפה אחת

הבריף:

העלאת המודעות / מלחמה בתופעת השימוש בסם האונס ובהטרדות המיניות בפאבים, מועדונים ומקומות בילוי

למען העלאת המודעות לתופעת השימוש בסם האונס, נרתמו עשרות בארים ברחבי הארץ, ולקחו חלק בשיתוף הפעולה שלנו עם חברת המסכים "Screens.TV".

על גבי מסכים הנחשפים אל למעלה מ-600,000 צעירים בליינים, הוקרן סרטון, פרי רעיון של בוגר הבצפר- יובל פרחי. הסרטון נבחר מתוך כ-30 הצעות של סטודנטים ובוגרים, אשר ענו על הבריף שפרסמנו בחודש ינואר 2017.

הבריף:
העלאת רעיון לוידאו בנושא "העלאת המודעות/מלחמה בתופעת השימוש בסם האונס ובהטרדות המיניות בפאבים, מועדונים ומקומות בילוי".
קהל היעד:
ציבור המבלים בפאבים ומועדונים, בעיקר נשים וגברים בני 33-11. הסרטון יוצג מול קהל היעד במקום הבילוי עצמו.

הרעיון הזוכה:
מספיקה טיפה אחת כדי להפוך אותך לאות
קריאייטיב: יובל פרחי (בוגר קורס קופירייטינג)

פה מתחילים איתנו