פרויקט הגמר של קורס אסטרטגיה, שיווק ומיתוג – יקב 1848 "special occasions"

הבריף:

יצירת בידול ליקב 1848, בתוך שוק היינות התחרותי והרווי

במסגרת פרויקט הגמר של קורס אסטרטגיה – בשילוב יקב הפרימיום 1848 (היקב הראשון בארץ ישראל, המציג את יינותיו באמצעות סדרות המהוות מחווה ל 8 דורות של עשיית יין ביקב) עמדו הסטודנטים בפני אתגר של יצירת בידול בשוק רווי ומאוד תחרותי.

הסטודנטים בקורס פיצחו את המשימה על ידי יציאה מהקופסה המקובלת בתעשיית היין, קופסה המתרכזת באריזות, זנים, כרמים ואיכויות יין. הם למדו את הצרכן והשכילו להבין כי הוא אינו מבין יין ומתקשה בבחירתו ונופל פעמים רבות טרף בידי קמעונאים אינטרסנטים .

הסטודנטים בודדו סיטואציות בהן רוצים או צריכים לקנות יין:

רגעים זוגיים
מסיבות
ארועים משפחתיים
רגעים של הצלחה שבהם עושים "לחיים"
המלצתם היתה לא לדבר עם הצרכן יין אלא להתאים יין לסיטואציות הצרכניות .

קונספט "special occasions" הוצג ליקב ,אומץ על ידו, הייננים הרכיבו במיוחד את הבלנדים של היין המתאים ביותר לכל סיטואציה והרעיון הושק תחת סדרת דור 6 של היקב.

תודה רבה לכל הסטודנטים בקורס על הרעיונות הנפלאים,
וכל הכבוד לסטודנטים שהציעו את הקונספט אשר יושם ע"י הלקוח: רביד ברש, אור נווה, אמיר הילרוביץ ויעל שפיגל

פה מתחילים איתנו