פרויקט מיתוג – קורס אסטרטגיה, שיווק ומיתוג מחזור 24 – שוקולד הבוטיק "דה קרינה"

מטרת הפרסום

במסגרת פרויקט המיתוג של קורס אסטרטגיה מחזור 24, התמודדו הסטודנטים עם משימת יצירת בידול מותגי לחברת השוקולד "דה קרינה".

דה קרינה הינו יצרן שוקולד פרימיום הממוקם בקיבוץ עין זיוון למרגלות החרמון ברמת הגולן.
לדה קרינה מרכז מבקרים בקיבוץ, הצמוד למפעל ותוצרתה נמכרת ברחבי הארץ.

ענף השוקולד בישראל מתאפיין בחברות רבות החורטות על דגלן בוטיקיות ועבודת יד. חברת דה קרינה הייתה חלק מהחברות המאופיינות ע"י תיאורים דומים.
הפיצוח של הסטודנטים התבטא בהצפת הסיפור הייחודי של המשפחה, סיפור של שלושה דורות של יצרני שוקולד, בשלוש יבשות- הסיפור שהתחיל בגרמניה, המשיך לארגנטינה ועד העלייה לישראל- לרמת הגולן.

המיתוג החדש מוטמע כיום על גביי אריזות המוצרים, במרכז המבקרים ובאופן כללי בא לידי ביטוי בכל השפה הגרפית והפרסומית של המותג.

פה מתחילים איתנו