שיתוף פעולה עם חנות הספרים הדיגיטלית "עברית" – תחרות בין קורס קופירייטינג לקורס אסטרטגיה

הבריף:

לבנות ולהוציא לפועל את האסטרטגיה השיווקית החדשה של "עברית", חנות הספרים הדיגיטלית

תלמידי הבצפר של חברות הפרסום התחרו ביניהם על תקציב הפרסום של "עברית"

חנות הספרים הדיגיטאליים "עברית" ו"הבצפר" של חברות הפרסום החלו בשיתוף פעולה, במהלכו תלמידים בקורס האסטרטגיה של ה"בצפר" קיבלו על עצמם לבנות ולהוציא לפועל את האסטרטגיה השיווקית החדשה של "עברית", חנות הספרים הדיגיטלית. בין ארבע הקבוצות שהתחרו ביניהן, זכתה שורת האסטרטגיה "פשוט לקרוא יותר. עברית".

את שיתוף הפעולה בין הגופים יזם "דני לוי תקשורת", משרד יחסי הציבור של השניים, במטרה לאפשר לתלמידים לצבור ניסיון אמיתי ככל האפשר בתעשיית הפרסום לצד חידוד המסרים השיווקיים של "עברית", החלוצה בשוק הספרים הדיגיטליים בארץ.

כחלק משיתוף הפעולה, התלמידים קיבלו "בריף לקוח" מעברית, והתחלקו לארבע קבוצות מתחרות, אשר על כל אחת מהן היה לייצר אסטרטגיה פרסומית שונה, החל משלב הפלנינג, ועד הקופי והארט.

בכדי לבנות את האסטרטגיה, התלמידים חקרו את עולם הקריאה בדיגיטל בארץ ובעולם, ערכו סקרים וניתחו את מאפייני הלקוחות של עברית נכון להיום.

הרעיון הזוכה הוא של הסטודנטים אייל אביטן, אילן חייטס, יהונתן סעדה, ימית בן עמרה ותומי דנביץ, שהציגו אסטרטגיה בסימן 'שינוי התפיסה בהרגלי הקריאה.'

האסטרטגיה הזוכה נשענה על התובנה כי בעוד אנשים רבים צורכים תוכן דיגיטאלי מגוון לאורך כל היום, הם חושבים על "קריאת ספר" כפעולה נפרדת, הצורכת זמן ייחודי (סופי שבוע, במיטה לפני השינה וכו'). במילים אחרות, אנשים "עושים עניין מלקרוא ספר", אך כאשר מציגים בפניהם את האופציה לקרוא ספר שהם אוהבים, בכל מקום ובכל זמן ומבלי לומר במפורש את המונח "ספר דיגיטאלי" – חסמי התפיסה לקריאת 'ספר בדיגיטאל' יורדים. מכאן, המליצה הקבוצה הזוכה לשנות את המונח "ספרים דיגיטאליים" ל-"קריאת ספרים בדיגיטאל", על מנת להקטין את הפער המחשבתי שבין ההרגל הצרכני לבין הפעולה הנדרשת.

לכתבה בynet:

כתבה 1

כתבה 2

כתבה 3

פה מתחילים איתנו