שווים זהב – הסלוגן הנבחר ללוות את נבחרת ישראל במשחקים הפראלימפיים בטוקיו 2020

בשיתוף פעולה ייחודי בין קורסי קופירייטינג וארט דיירקשן שלנו, לבין הועד הפראלימפי הישראלי – הסטודנטים של הבצפר כתבו ועצבו את הסלוגן של נבחרת ישראל למשחקים הפראלימפיים טוקיו 2020.

מאות גולשים השתתפו בסקר שנערך באתר ONE, כ-65% מהמצביעים בחרו בסלוגן 'שווים זהב’, כזה שילווה את הספורטאים הפראלימפים לטוקיו 2020.

 

24 סטודנטים בקורס קופירייטינג וקורס ארט-דיירקשן, השתתפו בתחרות והציעו סלוגנים. כל ההצעות הוצגו בפני הספורטאים הפראלימפים, המאמנים והצוותים המקצועיים והם קבעו את העולים לגמר: 'זהב חוצה גבולות', ו-'שווים זהב', את שניהם הגה בר נחמיאס ועיצבה טניה ז'וצ'נקו.

אתר ONE המלווה את הפעילות השוטפת של הספורט הפראלימפי לאורך כל השנה, נרתם למיזם, והציע לגולשיו לבחור בסלוגן שילווה את המשלחת הפראלימפית לטוקיו. יו"ר הוועד הפראלימפי שוקי דקל, אמר: "זוהי אכן סיסמה ראויה. הספורטאים שלנו שווים לכל ספורטאי אחר – במאמץ, בנחישות ובתחרותיות והן בתגמול עבור הישגיהם. הם שווים והם שואפים לזהב! כשהם מגיעים לטוקיו הם מכוונים הכי גבוה – למדליית זהב"

השחיינית ענבל פיזרו, מדליסטית פראלימפית, שנפגשה עם הסטודנטים וליוותה את המהלך כולו אמרה: ״שיתוף פעולה מוצלח במיוחד עם ‘הבצפר’ הביא אותנו לסלוגן שילווה את המשלחת הפראלימפית לטוקיו 2020. הסלוגן מסמל בשתי מילים המון משמעות, וכולי תקווה שהוא יהווה רוח גבית לכל ספורטאי וספורטאי במשלחת למקסם את היכולת שלו ברגע נתון, אליו עבדנו במשך ארבע שנים״.

יוצר הסלוגן, נחמיאס, אמר: “רציתי שהסלוגן יעביר בצורה פשוטה את הגאווה העצומה שאנחנו, הצופים בבית, מרגישים כלפי אותם ספורטאים וספורטאיות”. המעצבת, ז'וצ'נקו, הוסיפה: “העיצוב לוקח השראה מפסל אלת הניצחון המוצג בלובר. בעיצוב רציתי להדגיש את השאיפה של הספורטאים של הנבחרת הישראלית לניצחון ולמצוינות”.

פה מתחילים איתנו