ארט-דיירקשן דיגיטלי / עיצוב גרפי

בעולם התקשורת של היום, לארט הדיגיטלי תפקיד מפתח בכל שלב ושלב בתהליך הקריאייטיבי –  החל משלב הרעיונאות, החשיבה והפיצוח, ועד קביעת קו העיצוב הויזואלי במדיות המשתנות במהירות.
הדרישה לארט דיגיטלי מקצועי, חדשני, ויצירתי הולכת וגוברת במשרדי פרסום ודיגיטל, בחברות הייטק, סטארט אפים ועוד.

מקצוע ה"ארט-דיירקשן"

כלי העיצוב והרעיונאות המסורתיים כבר אינם מספיקים ויש צורך אמיתי בהכשרת הארט-דיירקטורים של המחר, שחיים את עולם הקונספט כמו שהם חיים את עולם העיצוב, המבינים פרינט, וטלוויזיה כמו שהם שוחים בעולם הניו מדיה – באינטרנט, באפליקציות ובמובייל.

המסלול המשלב את יסודות הפרסום ואת החדשנות במדיות החדשות, יכין אתכם למציאות החדשה של עולם הפרסום. מסלול אשר יצמיח את הטאלנטים של הדור החדש בעיצוב לפרסום ולעולם הדיגיטלי.

האיזון המדויק בין לימודים תיאורטיים להתנסות מעשית יכשיר את בוגרי קורס ארט-דיירקשן לאתגרים החדשים של ענף הפרסום והתקשורת השיווקית, הדינמי והמשתנה בקצב מסחרר.

** רק בבצפר- התקבלתם קיבלתם! 
רישיון שימוש למשך שנתיים בחבילת התוכנות המלאה של Adobe CC (שווי המתנה 4,200 ש"ח)

מה לומדים?

לימודים עיוניים:

  • אסטרטגיה
  • טכניקות לייצור קונספט
  • היסטוריה של הפרסום והאומנות
  • יסודות בעיצוב- טיפוגרפיה, צבע, קומפוזיציה, גריד, לוגו, ומיתוג.
  • דיגיטל וחדשנות
  • עיצוב דפי נחיתה
  • באנרים
  • לוגו לאפליקציות ועוד

לימודי תוכנות:

  • Photoshop
  • Illustrator
  • InDesign
  • After Effects

שיעורי חדשנות ודיגיטל לאורך השנה:

  • Facebook, Instagram, Pinterest ועוד…
  • עיצוב לאפליקציות UI/UX
  • עיצוב באנרים ודפי נחיתה
  • STYLEGUIDE/GRID לביצועיסטים
  • וידאו
  • אנימציות GIF

שיעורי סדנא ומפגשים אישיים:

  • פרויקט משותף עם כיתת קופי וכיתת פלנינג
  • פרויקט סיום אישי חוצה מדיה מבוסס דיגיטל
  • בניית תיק העבודות, בליווי מנחה אורח מ-WIX לבניית תיק עבודות באמצעות אתר-WIX

 

ממי לומדים?

תעשיית הפרסום תמיד מחפשת את הטאלנט הכי מבטיח ו"פראש". למעשה, הסטודנט של היום לומד אצל המעסיק העתידי שלו, כי רק אצלנו הרוב המכריע של המרצים הם בכירי עולם הפרסום, הניו מדיה והתקשורת השיווקית בישראל. הדבר מבטיח לימוד ממוקד, תיאורטי כמו גם מעשי, של פנים התעשייה על צרכיה השונים, וגם, דריסת רגל ראשונה להיכרות עם הבוס הבא שלך.

תיק עבודות מקצועי לפי החלום שלך

במסגרת המסלול יתנסו הסטודנטים בעבודה מעשית רבה, שמדמה את המציאות היומיומית. העבודה תכלול גם בריפים אמיתיים ועבודה בצוותים בשיתוף קופירייטרים ופלנרים, כמו במשרד פרסום אמיתי. ההתנסויות הללו יאפשרו לכם לבסס פורטפוליו מגוון, מקצועי ורלוונטי, ההכרחי ליום בו תצאו אל התעשייה כארט-דיירקטור דיגיטלי מן המניין.
בניית תיק העבודות, בליווי מנחה אורח מ-WIX לבניית תיק עבודות מקצועי באמצעות אתר WIX.

סטאז' למצטיינים

לקראת תום הקורס יבחרו משרדי הפרסום המובילים את מצטייני המסלול לעבודה, אצלם במשרד הפרסום, ובשכר מלא.

טעימה מעבודות הסטודנטים ללקוחות אמיתיים



הלקוח: 11 חברות מהמובילות בישראל



הלקוח: מכון דוידסון (מכון ויצמן)
הסטודנטית: דניאל רוט



הלקוח: המשרד לבטחון פנים
הסטודנטים: גיא שביט, ליאור פז ודריה קירז'נוב


קורס ארט דיירקשן דיגיטלי
הלקוח: PANGO
הסטודנטים: דור דויד מקמל, שני חלבין אור


קורס ארט דיירקשן דיגיטלי
הלקוח: סלטי צבר
הסטודנטים: דן בן שימול, דייב גניש


קורס ארט דיירקשן דיגיטלי
הלקוח: HP INDIGO
הסטודנטים: ארנולד בקשייב, אלונה מסאסה


קורס ארט דיירקשן דיגיטלי
הלקוח: קנור
הסטודנטים: דור דויד מקמל, שני חלבין אור


קורס ארט דיירקשן דיגיטלי
הלקוח: R3
הסטודנט: ליאור פז


קורס ארט דיירקשן דיגיטלי
הלקוח: ZAP Market
הסטודנטים: ליאור פז, ארנון פרידמן


קורס ארט דיירקשן דיגיטלי
הלקוח: עמותת Simply You
הסטודנט: רפאל אלמלם


קורס ארט דיירקשן דיגיטלי
הלקוח: עמותת Simply You
הסטודנטית: אור בארי


דוד אביטל

דוד אביטל
מנהל קורס ארט דיירקשן דיגיטלי

דוד אביטל בעל תואר ראשון בעיצוב גרפי. מכללת ויצו חיפה.
תעודת הוראה של משרד החינוך-מורה בכיר למקצועות העיצוב.
20 שנות נסיון בהוראה.
מנהל ויוצר קמפיינים פרסומיים,מיתוג ושיווק קריאטיבי באינטרנט.
כיהן כ10 שנים כארטדיירקטור בכיר , וכ10 שנים כמנהל קריאייטיב ראשי
במשרדי פרסום הגדולים בישראל -ערמוני בייטס,ליאניאל ,ואריאלי פובליסיס.
זכה בפרסים בארץ ובעולם.

מיכאל קרץ'

מיכאל קרץ'

מעצב גרפי, עובד בסטודיו M&C SAATCHI.
15 שנה ניסיון בתחום הגרפיקה, מתמחה בדפוס, מיתוג , פוטומניפולציה (פוטושופ), עיצוב ואיפיון אתרים מכירתיים ותדמיתיים.

גלית גלבוע

גלית גלבוע

בוגרת מגמת תקשורת חזותית ב-.F I.T בניו יורק. ארט דיירקטורית למעלה מעשור כשכירה וכפרילאנס ברוב משרדי הפרסום בארץ.
באמתחתי קמפיינים ומכרזים פרסומיים מול מפרסמים רבים. מאמינה שהפרינט לא מת אבל הדיגיטל הוא העתיד ודוהרת לשם בכל הכוח. נפגש.

נועם ורדי

במאי, תסריטאי, עורך וידאו ובעל חברת הפקות.
מתמחה ביצירת קומדיות וסרטונים ״ויראלים״. בישראל הוא אחד הבמאים הראשונים של עידן היוטיוב וצבר מליוני צפיות בעשרות קליפים וסרטונים שיווקיים שיצר וערך. ביים למעלה ממאה קליפים לאמנים מהשורה הראשונה בישראל ביניהם לאסף אמדורסקי, בני בשן, איה כורם, שלום חנוך, עברי לידר, הדג נחש נצ׳י נץ׳ ועוד. ביים את סדרת הרשת של בירה גולדסטאר "סנאי סנאי" בכיכובם של ירון ברלד ודודו ארז. במרץ 2012 ביים את קליפ השקת עמוד הפייסבוק הרשמי באנגלית של נשיא מדינת ישראל, שמעון פרס. באוגוסט 2013 ביים את תוכנית הלייט נייט "חיות לילה" בערוץ ״קומדי סנטרל״ ״HOT" בהנחיית דודו ארז וירון ברלד. במהלך 2014 ביים את תוכנית הילדים ״המופע של טל.נט״ ב"ערוץ "10, בכיכובם של איתי שגב ויובל בינדר. 2016 ״הלילה עם אסף הראל״ ״ערוץ 10״ בימוי פתיח ואריזה, בימוי מערכוני חוץ שבועיים. ביים פרסומות וקמפייני דיגיטל ל״קסטרו״, ״ויזה כ.א.ל״, ״ ״האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי חיים״, גולדסטאר, שרוטונים, מגה בעיר, אל-על,דומינוס פיצה, XL, WIX ומספר קמפיינים פוליטיים במהלך בחירות 2013.

הלה ארץ קדושה

הלה ארץ קדושה

עורכת וידאו, מפיקה ובמאית ​בעלת ניסיון עשיר בעריכת תכניות טלוויזיה, סרטי תדמית, וידאו קליפים ופרומואים. מרצה בנושאי עריכת וידאו, צילום, בימוי ומבע קולנועי.

הדס ליבר

מנהלת קורס קופירייטינג

מנהלת קורס קופירייטינג בבצפר.

לצד הניהול, הדס גם מאמנת כושר ומדריכת פיטנס – וכל זה זה בזמן שהיא מנהלת משרד פרסום ושופטת בתחרויות הפרסום המובילות בעולם.
לנו ולהדס כבר יש רומן ארוך, היא הקימה וניהלה את מסלול ארט-דיירקשן בבצפר, ומרצה וותיקה בבצפר.

 

 

שחר דאבוש

שחר דבוש

אנימטור, במאי, מאייר ומעצב. סיים בהצטיינות לימודי אנימציה ואפקטים מיוחדים בבית הספר לקולנוע וטלוויזיה city varsity בקייפ טאון, דרום אפריקה. ב-10 האחרונות יוצר אפקטים מיוחדים לתעשיית הטלוויזיה והקולנוע הישראלי.

עינת קדם

עינת קדם

פרילאנס שמתמחה בדיגיטל.
מנהלת מחלקת קריאטיב אפיון ועיצוב YKM. מתמחה בבנייה ואפיון ממשק משתמש – בניית קונספט UI ליצירת חוויית משתמש ייחודית

דרור נחומי

מנהל קריאייטיב בפובליסיס ישראל

בוגר בצלאל במחלקה לתקשורת חזותית

ארט דיירקטור ביהושע, באומן בר ריבנאי ושלמור אבנון עמיחי בין השנים 2004-2011

מ-2011 מנהל קריאייטיב בשלמור אבנון עמיחי וכיום בפובליסיס ישראל

במהלך השנים עבדתי על תקיבים רבים כגון:

יונדאי, מיצובישי, מרצדס, ביטוח ישיר, טושיבה, דנונה, יטבתה, תפוצ'יפס היינץ ורבים אחרים

 

במהלך התקופה זכיתי במפר הישגים מקומיים ובינלואימיים כמו פרסי קקטוס, פסטיבל ניו יורק, גולדן דראם מגזין ארכייב ועוד

 

אנשים יצירתיים, שחולמים לעבוד במקצוע מרתק בעולם הפרסום, השיווק או האינטרנט. כאלה שעיצוב ויצירתיות זורמים בעורקיהם. אם את או אתה, רואים בארט-דיירקשן מקצוע לחיים, ותכננתם ללמוד תקשורת חזותית באקדמיה, אבל אתם מעדיפים להתמקד בלימודים מעשיים בעולם האמיתי, במסלול מעמיק וממוקד, של שנתיים בלבד….. המסלול הזה הוא עבורכם. המרצים הבכירים ביותר של תעשיית העיצוב והפרסום, ילמדו, יאמנו ויתרגלו אתכם במתודות ההכשרה העדכניות ביותר, אשר לאורם הם מחפשים את העובדים הבאים שלהם. 

תנאי קבלה: כל נרשם עובר "ארטסט" לבחינת התאמתו ללימודים במסלול ואבחון יכולות קראיטיביות, וכן ועדת קבלה וראיון אישי. 

                                  

 


משך הקורס: 16 חודשים
שעות לימוד: פעמיים בשבוע, בין השעות 17:30 – 21:00
מועד פתיחה: 10/11/2019
*מוכר לפיקדון חיילים משוחררים

הלימודים מתקיימים בבצפר של חברות הפרסום בנמל תל אביב – האנגר 1